Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
April 20, 2012 @ 08:13 PM
AS Kon

Post: 642

Join Date: May 2011

Location: Midwest

Fuck man fuck fuck fuckkkkkkkkkk

www.akknowledgemusic.com www.twitter.com/AkKnowledge1989

April 20, 2012 @ 08:31 PM
poldylocks

Post: 259

Join Date: Sep 2011

Location: Portland, Or

anyone pick up an extra, in black, large or xl? no rape price.

bitch.

April 20, 2012 @ 08:49 PM
9inchesofsole

Post: 4705

Join Date: Mar 2006

Location: the 5th BLVCK dimens...

Picked up the jet life tee in blue and brilliant low in black. Stoked!
April 20, 2012 @ 08:51 PM
DENN!S

Post: 1443

Join Date: Apr 2008

Location: Boston

Picked up the jet life tee in blue and brilliant low in black. Stoked!

Nice choices.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

April 20, 2012 @ 08:54 PM
megansshoes

Post: 58

Join Date: Apr 2012

Location: Canda



What do you guys think of these? I really like the Rasta ones.
April 20, 2012 @ 09:49 PM
UNDFTD_BENTO

Post: 491

Join Date: Jun 2008

Location: Bay Area

Rosta ones r pretty sick.

Was able to pull two jetlife tees and a tank online. Was way easier than BS... came up with a funeral snap out of it tho too.
April 20, 2012 @ 09:53 PM
mcdank805

Post: 121

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

got my XL mystery box today... phones dead so no pics sorry fellas but i got.
New York City - navy
A Cutty World - white
DMND X DGK Haters - black
OG Script - green
Almighty Diamond - charcoal
Sacred Heart - white
Cannot Duplicate 3 - black
Diamond Sox - black
red carabiner

pretty damn satisfied thanks Nick
April 20, 2012 @ 10:23 PM
DENN!S

Post: 1443

Join Date: Apr 2008

Location: Boston

^that's a good box.

DiamondSupplyCo.com || @DennisTodisco on everything

April 20, 2012 @ 10:40 PM
randomtw

Post: 960

Join Date: Sep 2009

will pickup a med box or any med tees non rape
looking to cop beaters so pm me with photos of whatever you don't want
April 20, 2012 @ 11:08 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Dennis, do the new camo shorts fit the same as the embroidered ones? Short and tight?

|| instagram: lups1 ||

April 21, 2012 @ 01:00 AM
Monster Energy

Post: 125

Join Date: Feb 2008

floor rugs on deck..$100?
April 21, 2012 @ 01:01 AM
YoungCorey

Post: 202

Join Date: Mar 2008

Shoutout to all the lifers that stopped by the store today for the drop.

Twitter; @YoungCorey | Instagram; @YoungCorey | Diamond Supply Co Fairfax.

April 21, 2012 @ 01:36 AM
Dat1Dude562

Post: 1995

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Do business with krookd. Legit and always has the best gear. Thanks homie:

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 21, 2012 @ 01:59 AM
randomtw

Post: 960

Join Date: Sep 2009

will the camo shorts show up on karmaloop?
April 21, 2012 @ 02:03 AM
illestDiamond

Post: 196

Join Date: Aug 2010

will pickup a med box or any med tees non rape
looking to cop beaters so pm me with photos of whatever you don't want

Thinkin bout letting go the tiff color tee cuz Ihave it already in black let me know if you interested

Here's my M mystery box sucks iaint get any extra goods.
April 21, 2012 @ 02:03 AM
lovedmndlife

Post: 3806

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

Do business with krookd. Legit and always has the best gear. Thanks homie:


I just did some business with kr00kd too, smokers club part 2 smile
nice pick up by the way dat1dude

instagram/twitter: dadonnyd

April 21, 2012 @ 02:24 AM
jamessrod

Post: 210

Join Date: Apr 2012

Location: Westlake Village, Ca...

I got two boxes, one for myself (posted the picture on here) and the other one to keep sealed and sell on ebay for at least 175. It was going for 180 after being up for 15 hours and got taken down because you arent allowed to post "mystery" items. Complete bullshit.

Instagram & Twitter: Jamessrod

April 21, 2012 @ 02:25 AM
kr00kd

Post: 1902

Join Date: May 2011

Location: beach

Do business with krookd. Legit and always has the best gear. Thanks homie:


glad you got it

yo sorry that shit wasnt wrapped up, i had it in a supreme bag but we couldnt get it to the flat rate so i just tried to fold it best as possible and get it in there. looks like it made it alright though

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

April 21, 2012 @ 03:11 AM
Dat1Dude562

Post: 1995

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Do business with krookd. Legit and always has the best gear. Thanks homie:


glad you got it

yo sorry that shit wasnt wrapped up, i had it in a supreme bag but we couldnt get it to the flat rate so i just tried to fold it best as possible and get it in there. looks like it made it alright though

Don't worry about it homie. It came here and love its condition!

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

April 21, 2012 @ 03:12 AM

Inactive

will pickup a med box or any med tees non rape
looking to cop beaters so pm me with photos of whatever you don't want

Thinkin bout letting go the tiff color tee cuz Ihave it already in black let me know if you interested

Here's my M mystery box sucks iaint get any extra goods.

You got the best medium box, no doubt.

.

April 21, 2012 @ 03:40 AM
blackcyclops

Post: 170

Join Date: Aug 2008

If anybody trying to sell a Jet Life tee in L for non-rape prices hit me up on PM...I got potential trades and/or cash...
April 21, 2012 @ 04:07 AM
lovedmndlife

Post: 3806

Join Date: Nov 2011

Location: CBR, Down Under

that was quick
JETLIFE

blk dmnd life T
BUY IT NOW $200

instagram/twitter: dadonnyd

April 21, 2012 @ 04:15 AM
RasterMoshi.

Post: 235

Join Date: Dec 2011

I got a couple JetLife items over here! Grey Crewneck, Grey Tank & Black Tee all in medium! Anyone trying to get a trade going for an older capsule drop? smile
April 21, 2012 @ 04:17 AM

Inactive

I have the grey crewneck and light blue shirt size M JetLife, hit me up with trade offers if interested.
April 21, 2012 @ 04:33 AM
asapflacko

Post: 208

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Covert coup crew for that gray tank?
April 21, 2012 @ 04:42 AM
RasterMoshi.

Post: 235

Join Date: Dec 2011

Thx for the offer but nah man, I know that crew is fire tho!
Something I would kill for is if anyone has anything from that Mac Miller drop!
April 21, 2012 @ 04:51 AM
randomtw

Post: 960

Join Date: Sep 2009

will pickup a med box or any med tees non rape
looking to cop beaters so pm me with photos of whatever you don't want

Thinkin bout letting go the tiff color tee cuz Ihave it already in black let me know if you interested

Here's my M mystery box sucks iaint get any extra goods.


my bad, should've mentioned about only looking for black, blue, or red tees
April 21, 2012 @ 04:53 AM

Inactive

damn ive should've copped just to trade & resell i was on the site like 10 mins early they had all the shit up i had the green tee in my cart but backed out due to the tee being wack (imo) & not worth 45 bucks shipped, i was about to cop based on the hype....plus paypal released the hold on my money from the items i sold on ebay i had about an extra 250 on deck FUCK
April 21, 2012 @ 05:21 AM
jamessrod

Post: 210

Join Date: Apr 2012

Location: Westlake Village, Ca...

Large Diamond Supply Mystery Box

If anyone wanted to pick up a Large Mystery Box, heres my second one that is unopened. Im willing to trade and talk prices with anyone. Thanks.

Instagram & Twitter: Jamessrod

April 21, 2012 @ 05:40 AM
lghtshdws

Post: 187

Join Date: Apr 2012

Location: Chicago, IL

http://www.ebay.com/itm/Diamond-Supply-Co-x-Wiz-Khalifa-Supreme-Camp-Cap-Box-Logo-The-Hundreds-/120898170081?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item1c2617ace1#ht_500wt_1219

instagram: cdotphotography


Please login first to reply.
Back To Top