[Diamond Supply Co.] – 2012 Official Discussion Thread (READ FIRST POST)

January 17, 2012 @ 09:01:27 AM
Post: 5726
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Rather cop a T for that price

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

January 17, 2012 @ 10:13:30 AM
Post: 232
Join Date: Feb 2006
got some diamond gems for sale.

Puro Pari tee XL white Brand new
Diamond Maiden XL black Zip-up Brand new
Diamond x Bun B tee XL White Brand new
Diamond x Big Sean tee XL Black/Tiff Brand new
Diamond x Crooks 4c's XXL White/Gucci Brand new
Diamond x Crooks 4c's XXL White/Tiff Brand new

pm with offers.
January 17, 2012 @ 17:20:15 PM
Post: 3975
Join Date: Jan 2009
Location: LA


haha


All she loaded on is Zumie gear haha.


I'm a little perplexed here. Has everyone missed the fact that she's smokin though?

shes just another hoe trynna rep the dmnd life, but like most ppl don't know shit about the dmnd. True she is, shes probably a camera whore/flirt/easy girl. i'd hit it lol.
January 17, 2012 @ 17:21:13 PM
Post: 3975
Join Date: Jan 2009
Location: LA
Yo what time is the lighter holder dropping? I still don't see it on the dmnd store.
January 17, 2012 @ 17:26:39 PM
Post: 75
Join Date: Nov 2011
Location: San Francisco
Noon

fuck you

January 17, 2012 @ 20:00:30 PM
Post: 240
Join Date: Mar 2008
Anyone have a Misfits crewneck in medium forsale PM me please. Been looking for that forever.

Twitter; @YoungCorey | Instagram; @YoungCorey | Diamond Supply Co Fairfax. |ABOVE AVERAGE APPAREL | @WEABOVEAVERAGE | WEABOVEAVERAGE.COM

January 17, 2012 @ 20:01:24 PM
Post: 240
Join Date: Mar 2008
Doublepost**

Twitter; @YoungCorey | Instagram; @YoungCorey | Diamond Supply Co Fairfax. |ABOVE AVERAGE APPAREL | @WEABOVEAVERAGE | WEABOVEAVERAGE.COM

January 17, 2012 @ 20:01:53 PM
Post: 1048
Join Date: Feb 2009
$40 bones shipped for a lighter holder? roflmmfao!
January 17, 2012 @ 20:03:22 PM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
$40 bones shipped for a lighter holder? roflmmfao!


this

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

January 17, 2012 @ 20:23:10 PM
Post: 502
Join Date: Apr 2011
Location: San Diego
$40 bux no biggie.

feels good getting the first limited drop and some new grizzly gear to start 2012
January 17, 2012 @ 20:24:59 PM
Post: 314
Join Date: Dec 2011
Location: East Coast
My slangin rocks tee came in today, easily one of my new favorite pieces as of now.
January 17, 2012 @ 21:12:22 PM
Post: 45
Join Date: Jun 2011
Location: NYC
swaggin in my un-polo varsity

January 17, 2012 @ 21:50:19 PM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
$40 bones shipped for a lighter holder? roflmmfao!


That's what I said, god damn!
January 17, 2012 @ 22:09:47 PM
Post: 3975
Join Date: Jan 2009
Location: LA
$40 bones shipped for a lighter holder? roflmmfao!

Should've seen that one coming hahah. Its still probably gonna go on ebay for big bux. I wonder when the bomber jackets dropping.
January 17, 2012 @ 22:36:37 PM
Post: 5726
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
$40, nick will be making some good coin off those

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

January 17, 2012 @ 22:46:05 PM
Post: 278
Join Date: May 2011
Location: Philadelphia.
$40 bones shipped for a lighter holder? roflmmfao!
January 17, 2012 @ 22:54:59 PM
Post: 2257
Join Date: May 2011
Location: los angeles
was going to cop that lighter holder, it is dope tho. but was thinking it would be like 15-20. seen better stuff dropping soon i'd rather save for.

med. dp tnf/400+fees. hmu

January 18, 2012 @ 00:28:10 AM
Post: 756
Join Date: Oct 2007
Location: Chicago.
wow 40 bucks lmfao thats some shit bape would pull smfh. nick seriously all for the money now.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

January 18, 2012 @ 00:47:52 AM
Post: 314
Join Date: Dec 2011
Location: East Coast
I'm glad that light holder just isn't my kind of thing.
January 18, 2012 @ 00:53:08 AM
Post: 5726
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
https://instagr.am/p/iIw0-/

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

January 18, 2012 @ 00:58:18 AM
Post: 526
Join Date: May 2011
Online tmrw.

Twitter/Instagram: @niickyrozay

January 18, 2012 @ 01:43:39 AM
Post: 586
Join Date: Apr 2010
Location: CA ALL DAY!
Shit for 30 bones plus shipping they outta include that bic too! How many of you "DiamondLifers" Copped that shit?

"They Throwin' Hate At Me"

January 18, 2012 @ 01:46:48 AM
Post: 781
Join Date: Dec 2010
$40, nick will be making some good coin off those


i wanted, just ain't rich as some of these "diamond kids"
January 18, 2012 @ 04:08:12 AM
Post: 232
Join Date: Feb 2006
January 18, 2012 @ 04:13:41 AM
Post: 5726
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
^ Fuckin Classic, nice work blushing

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

January 18, 2012 @ 04:16:37 AM
Post: 2332
Join Date: May 2011
Location: #OYYOY


*dead*

forreal doe, how you gon tell me a fucking lighter holder costs more than a T-Shirt
January 18, 2012 @ 04:40:42 AM
Post: 694
Join Date: Sep 2006
Location: NEW YORK
why you couldn't drop the lighter holder and the head gear together? cmonnnn lolz
January 18, 2012 @ 05:12:50 AM
Post: 52
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
I wonder how soon Nick is going to start talking about how these $40 lighter holders were custom made with silk by hand, imported from Amsterdam, and he's barely making a profit.

Probably the same reason dude tried to put screen-print D on a fucking polo...

Same reason he's charging $120 for a cardigan....

Or why he charges $80 for a hoodie that's the same quality that other companies like Stussy sell for $50.....

Or why when the hoodie he really wants to use isn't available, so he just cops some really cheap shit instead, he doesn't feel like he needs to lower the price...

Or why this multimillion company still can't afford a decent shipping department.

Don't worry about it guys. If you dare question ANY of this shit, then this here life just ain't for you.

We can't all be diamond lifers, ya heard?!?!
January 18, 2012 @ 05:24:03 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

January 18, 2012 @ 05:27:22 AM
Post: 205
Join Date: Apr 2010
Location: San Francisco, CA
Haha that's comedy...yea agreed...lighter holder more than a shirt?...FAIL.


*dead*

forreal doe, how you gon tell me a fucking lighter holder costs more than a T-Shirt
Please login first to reply.
x