[5th Column] – 2012 Official Discussion Thread

Jun 04, 2012 @ 22:44
407 has the hook up huh?
Jun 05, 2012 @ 03:37
mulling over what i want to cop. as much as i want to say all of the above.
Jun 05, 2012 @ 06:48
the DTA capsule is beyond nice, stoked to see summer as well.
Jun 05, 2012 @ 16:06



http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 05, 2012 @ 16:07

http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 05, 2012 @ 16:09



http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 05, 2012 @ 16:10



http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 05, 2012 @ 16:14









http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 05, 2012 @ 16:34
Are those showing up as red x's for anyone else?
Maybe its just because im at work

|| instagram: lups1 ||

Jun 05, 2012 @ 16:53
Are those showing up as red x's for anyone else?
Maybe its just because im at work


Workin fine for me.

Too many Blood Fleas to choose from.

Instagram: @wlllm

Jun 05, 2012 @ 16:55
Yeah, seriously.
I dont know which colorway to get.
I also have to wait until Saturday to cop some pieces from the collection. (hopefully not sold out in my size)

|| instagram: lups1 ||

Jun 05, 2012 @ 17:41
wow. i was pretty sure i wasn't going to get a rude tank but now it's back to square one.
Jun 05, 2012 @ 19:51
I think I'm getting a couple rude tanks haha, and that ash colorway in the blood flea is dope. Does anyone know if I can use a visa gift card to order (i know it goes through paypal) but I can simply use that and go through as a guest right? Lost my wallet and I need to get those tees/tanks tomorrow.

Jay any shorts dropping?
Jun 05, 2012 @ 20:13
shorts with all over flea print would be too sick...
Jun 05, 2012 @ 21:49
Midnight EST

shop.thefivecolumns.com

http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 06, 2012 @ 02:20
How much are the tees gonna be?
Jun 06, 2012 @ 03:19
Dude I'm about to go to my local cvs and get a visa gift card, I lost my wallet with CC and cash. you think my order will process with a gift card?
Jun 06, 2012 @ 03:38
Dat jumpoff life haha my lady friend is just gonna place the order for me #NICEEE (fab voice) suprise drop?
Jun 06, 2012 @ 03:44
really hoping for a forest green blood flea.

and that hells cargo white tee is too clean.

Instagram: @wlllm

Jun 06, 2012 @ 04:00
maybe next 5 colorways lol, but I have a forest green flea tee in medium blushing happy summer .5%ers
Jun 06, 2012 @ 04:05
WE need shortsss.

rude tank,tee and hells cargo ordered. Waiting on some more money for the blood fleas.
Jun 06, 2012 @ 04:14


shop.thefivecolumns.com

what he said ^

http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 06, 2012 @ 04:34
Damn good stuff this drop. Wasn't a big fan of the Rude design at all until I saw the white colorway..probably my favorite from the season hah. Glad I could swoop on one before they sold out.
Jun 06, 2012 @ 06:35
Damn the white medium sold out already for hells cargo and the rude tee..Do you know when Aristocrats LA will be getting their summer shipment J?
Jun 06, 2012 @ 06:41
Damn the white medium sold out already for hells cargo and the rude tee..Do you know when Aristocrats LA will be getting their summer shipment J?


Should be there this Friday at the LA location
Jun 06, 2012 @ 06:43
now we play the waiting game.
Jun 06, 2012 @ 14:47
[Dispatch]

Summer 12' release was crazy last night; Sold out of some sizes already.
I appreciate the support guys, about to ship some of last nights orders - Look out for confirmation emails. Yeeee.

-Note:

Blame ORNGandBLVCK for the absence of [Orange] Blood Fleas; he bought them all!~ nuts!

thanks again to everyone who supported..

http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 07, 2012 @ 00:45
I just had to sit back and watch haha. only have 28 bucks in my checking account. Sucks being broke but i did get a car in exchange for it smokeyface . But dope drop jason. You did a great job on ALL OF THEM.

Column

Jun 07, 2012 @ 16:46

http://shop.thefivecolumns.com http://5th-column.tumblr.com/ Instagram: @_5thcolumn_ Twitter @_5thcolumn_

Jun 07, 2012 @ 17:43
Give me a black and tiff blood flea color way!

FS: Supreme SB's /Black Scale/Diamond/5TH column M/L DS http://hypebeast.com/forums/apparel/172320/

Please login first to reply.
HYPECHAT 0