[Triumvir] – 2012 Official Discussion Thread

Sep 24, 2012 @ 00:32
enough of the t shirts. all my black hoodies, m65s, vests, and coats from yall are sitting in the closet faded.

Yall about to make me start wearing black scale or one of these other brands that ran with the triumvir aesthetic if you don't drop some replacements soon. Winter is coming for real.

and if you're going to throw some names on the back of a T as a fan service- better throw mine. A day 1 full price purchaser. not a karmaloop clearance copper.

shoutouts to orisue too. I remember when them cats were origami. I got one of them bape tees with the hov face around here somewhere.
Sep 24, 2012 @ 01:05
yerrrrrrp can i be on that list? I also remember kimizzle, i haven't seen him around in a while though


bout to be a long list. fam gonna be comin out the wood works. haha


yerrrrrrp can i be on that list? I also remember kimizzle, i haven't seen him around in a while though


[quote=Tommy [F4F];http://hypebeast.com/forums/post/3668838]agh i wanna be on this list!!! always been a supporter...just been inactive on HB for awhile smh


[quote=Tommy [F4F];http://hypebeast.com/forums/post/3668838]agh i wanna be on this list!!! always been a supporter...just been inactive on HB for awhile smh


this, except i just don't like to post.

haha. dope shit. i lurk the shit out this thread too, at least once a day. never have anything to say tho. kimizzle definitely deserves to be on there tho. and the names niteseeker mentioned.

any idea how youre going about it? print just enough for the members who are on the list? i cant imagine anyone wanting a shirt with other peoples names on it. haha.

Haven't really been active because of school, but thanks for all the love fam !

Definitely have to add the OG's (Spankbank, Frodizzi, and VietNgo) in the mix. I have to say, I'm interested in what will fruition with this "member" piece!
Sep 24, 2012 @ 08:44

Sep 24, 2012 @ 08:56
[quote=Tommy [F4F];http://hypebeast.com/forums/post/3683399]i dooooooo...and its gettin old...REPRINT!
+1

o yea i was meaning to ask why for the new run of the "Oiari" tee did you guy choose to center the graphic rather then have it to the side?

Wondered the same thing. Wish they hadn't changed it. Still got the O.G. though.
Sep 25, 2012 @ 01:26
enough of the t shirts. all my black hoodies, m65s, vests, and coats from yall are sitting in the closet faded.

Yall about to make me start wearing black scale or one of these other brands that ran with the triumvir aesthetic if you don't drop some replacements soon. Winter is coming for real.


Sep 25, 2012 @ 05:06
I need a mother fucking tanker jacket in small
and I'm bout to throw some more patches on the sleeve

ourdaysofbeingwild.tumblr.com Check my sale listing: http://hypebeast.com/forums/apparel/212986

Sep 25, 2012 @ 05:19
ps i still lurk time to time on hb, but i still got some triumvir tees in mainly medium and some in small if anyone is looking to pick up some pieces. I parted ways with most of my collection tho smh but theyve all gone to people on this forum so they found a good home haha.


remember this?


nglitches, me, NiteSeekerX, and VietNgo


The most intense Rock Paper Scissor challenge ever lol ~ thank goodness it wasnt a break dancing challenge like you wanted



haha I have a whole knew perspective on Rupert Grint/Ron Weasley now



Here's another celebrity

- NiteSeekerX Rep Code - VN40958 - saves you 20% off @Karmaloop.com

Sep 25, 2012 @ 07:12
^LMAO. Dead.
Sep 26, 2012 @ 00:39
o yea i was meaning to ask why for the new run of the "Oiari" tee did you guy choose to center the graphic rather then have it to the side?


Good question I'll confirm with Richard, but I'm pretty sure we just wanted to change it up a bit and not do a complete retro.

IG: @armandosaysno

Sep 26, 2012 @ 00:47
Glad to see some new faces pop up in here. I know it's been a minute but here's some things to look forward to:

We've been busy cleaning up our site. Head to www.triumvir.com to see our brand new splash page and our new homepage / store layout.

And for what you all really want to hear... new tee /crewneck release is currently in the print shop. We expect to drop it first week of October.

IG: @armandosaysno

Sep 26, 2012 @ 01:21
^^ Website looks great, Armando. And I'm stoked to see the new tee and crewneck you guys are coming out with.
See ya Friday!

WWW.SEQUENCE.US

Sep 26, 2012 @ 14:40
I know you guys have some jackets/hoodies you guys don't need in L/XL.
It don't get that cold over there on the west coast. ;)
Sep 27, 2012 @ 10:05
Wat's good fam, been a damn while but I've been lurkin'

Manny baby what's going down, you found EVERY iiivir joint ever yet?

Anyone letting go of a m65 in XL hit me up
Sep 27, 2012 @ 15:06
Visiting the printing facility soon! Hope to leak you guys some pics. smokeyface

IG: @armandosaysno

Sep 27, 2012 @ 20:25
@overtheradar yeeeesmokeyface smokeyface smokeyface
Sep 27, 2012 @ 22:28
Just gunna leave this here...


IG: @armandosaysno

Sep 27, 2012 @ 22:35
WHY U GUISE GOTTA DO THIS AND MAKE MY WALLET SAD.
Sep 27, 2012 @ 22:52
Damn my qing marauder is too small now, might need a new one

ourdaysofbeingwild.tumblr.com Check my sale listing: http://hypebeast.com/forums/apparel/212986

Sep 28, 2012 @ 00:19
instacop

http://tinyurl.com/3dln5qa

Sep 28, 2012 @ 04:46
Just gunna leave this here...


Yes! my prayers have been answered blushing - time to stock up

- btw - Is there going to be a pre sale for blackcard holders?

- NiteSeekerX Rep Code - VN40958 - saves you 20% off @Karmaloop.com

Sep 28, 2012 @ 05:05
@overtheradar
Sep 28, 2012 @ 05:52
or trade my s + $ for a M..blushing

ourdaysofbeingwild.tumblr.com Check my sale listing: http://hypebeast.com/forums/apparel/212986

Sep 28, 2012 @ 19:27
Just gunna leave this here...


Yes! my prayers have been answered blushing - time to stock up

- btw - Is there going to be a pre sale for blackcard holders?


Yes, we will be offering pre-sales to all current black card holders, including our past cards that people have been hanging onto.

Stay tuned, I'm working on a system to get it up and running.

IG: @armandosaysno

Sep 30, 2012 @ 00:58
Oh man that qing marauder smokeyface
Sep 30, 2012 @ 20:57
Anyone interested in

OG Purple - Gold Digger Shirt XL - Never Worn
OG White - Geisha w/ Grenade XL - Never Worn

I don't want to part ways with these but I'm trying to slim down. Hit me up via PM. I don't want to list these in the Selling section because I know there are more appreciative supporters here who's seen the up's and down's of the brand.
Oct 01, 2012 @ 01:06
Got a Medium Polka Dot Parka for sale.
If anyone is interested, pm me with some offers!

WWW.SEQUENCE.US

Oct 01, 2012 @ 04:14
Bring back the Fuck Your Clique!!
Oct 01, 2012 @ 05:35
NiteSeekerX told me to come back.
Am I late for what can be late for?

Ranked in the Legio of Marauders. Legio XIII. Use JLA15 for 15% discount at http://www.triumvir.com/

Oct 01, 2012 @ 05:41
Hope it's not too late to get on the members tee
Oct 01, 2012 @ 05:46
Just gunna leave this here...


Yes! my prayers have been answered blushing - time to stock up

- btw - Is there going to be a pre sale for blackcard holders?


Yes, we will be offering pre-sales to all current black card holders, including our past cards that people have been hanging onto.

Stay tuned, I'm working on a system to get it up and running.


Do I have the most Black Cards?
I own four of them.

Ranked in the Legio of Marauders. Legio XIII. Use JLA15 for 15% discount at http://www.triumvir.com/

Please login first to reply.