Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
July 19, 2012 @ 08:12 PM
_____

Post: 997

Join Date: Feb 2012

Location: USA

Armando, the camo tee is piff. Propscool
July 20, 2012 @ 06:07 AM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

Armando, the camo tee is piff. Propscool


Glad you like it! Waiting to get the final count from our printer next week.

And to everyone who liked the scavenger hunt, thanks. I hope to do other creative little projects like that soon, stay tuned. And if anyone's heading to the Pomona Art Walk this Sat, I'll see you there.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 20, 2012 @ 02:57 PM
DjComplex72

Post: 259

Join Date: Jan 2009

Location: Gomorrah

Pickyourshoes.com has a fair amount. Might be sold out of the good ones since they seem to be the only people carrying them online besides ebay.

Pm me if you interested in an Evil Ryu tee in white size XL slim fit. Copped but I never wore it :-/



hey good look on that....now I can get a new M Bison tee...cuz i fucked up my white one skating in it.....i'm getting a black one this time....


also....I really want this...in a large...thanks



let me know...

WTB: Bablyon Pullover (L) Red, Black, or Gray only WTT: Red Supreme x Champion Satin Jacket (L) for Black or Blue (L)

July 20, 2012 @ 07:07 PM
UndefeatedJK

Post: 734

Join Date: Sep 2011

Location: Southern California

Armando, the camo tee is piff. Propscool


Glad you like it! Waiting to get the final count from our printer next week.

And to everyone who liked the scavenger hunt, thanks. I hope to do other creative little projects like that soon, stay tuned. And if anyone's heading to the Pomona Art Walk this Sat, I'll see you there.


Siiick. Is there gonna be another scavenger hunt?

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

July 20, 2012 @ 07:14 PM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

^ Maybe... Too early to say, but if you're in the area Saturday definitely might be worth stopping by. Follow us on facebook, twitter and instagram for details.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 20, 2012 @ 07:15 PM
kimizzle

Post: 575

Join Date: Apr 2008

^ Pm'd you..!
July 20, 2012 @ 07:40 PM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

^ Pm'd you..!


Replied sir.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 21, 2012 @ 08:14 PM
UndefeatedJK

Post: 734

Join Date: Sep 2011

Location: Southern California

Im excited for whatever is gonna be at the Art Walk. Luckily I live about 5 minutes away.

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

July 23, 2012 @ 02:55 AM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

Im excited for whatever is gonna be at the Art Walk. Luckily I live about 5 minutes away.


Turns out the Pomona Art Walk is the 2nd and last Saturday of every month. Therefore we had to postpone what we had planned.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 23, 2012 @ 03:58 AM
"Friend"

Post: 522

Join Date: Jan 2011

cant wait for the camo shirt to drop cool prob gunna pick up a lighter and mug also haha

also, sorry for this but in need of moola for triumvir gear and school: if anyones interested in a APC jacket, brand new, size M, retails for 150, im selling for 100, meetups in the OC/714!
July 23, 2012 @ 04:02 AM
UndefeatedJK

Post: 734

Join Date: Sep 2011

Location: Southern California

Im excited for whatever is gonna be at the Art Walk. Luckily I live about 5 minutes away.


Turns out the Pomona Art Walk is the 2nd and last Saturday of every month. Therefore we had to postpone what we had planned.


Haha yeah, i know. My friend and I went and were confused. But its cool. What time are you guys gonna be there? The whole day?

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

July 23, 2012 @ 06:47 PM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

Im excited for whatever is gonna be at the Art Walk. Luckily I live about 5 minutes away.


Turns out the Pomona Art Walk is the 2nd and last Saturday of every month. Therefore we had to postpone what we had planned.


Haha yeah, i know. My friend and I went and were confused. But its cool. What time are you guys gonna be there? The whole day?


Remains to be seen. I just so happened to be in the area this past weekend... I'm definitely looking for more opportunities to get the community together though.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 25, 2012 @ 04:06 AM
illsteezy

Post: 392

Join Date: Nov 2011

Location: California

Haaa. Dope post fellas. I was like "Aye, that's MY shit!", lol. Looking forward to adding more to the collection.
#ibleedblack cool

Also seen that you guys were looking for an intern. I'd be all over that shit if I lived out there. razz
July 25, 2012 @ 05:09 AM
Veeurbanite

Post: 475

Join Date: Feb 2008

Location: Earth

@overtheradar I never receive the stickers.

http://twitter.com/veeurbanite

July 25, 2012 @ 05:26 AM
awwwskur

Post: 5

Join Date: Jul 2012

@illest1what size is the madonna tee
July 25, 2012 @ 06:35 AM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

@overtheradar I never receive the stickers.


Is this from the original sticker run a couple weeks back?I just ran through my emails and couldn't find your request...

Email me again: armando@triumvir.com

Haaa. Dope post fellas. I was like "Aye, that's MY shit!", lol. Looking forward to adding more to the collection.
#ibleedblack cool

Also seen that you guys were looking for an intern. I'd be all over that shit if I lived out there. razz


illest1, what's your IG screename? I'll make sure to give you proper credit tomorrow. And yes I'm filtering through internships prospects right now.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 25, 2012 @ 07:25 AM
illsteezy

Post: 392

Join Date: Nov 2011

Location: California

@illest1what size is the madonna tee

Large


illest1, what's your IG screename? I'll make sure to give you proper credit tomorrow. And yes I'm filtering through internships prospects right now.


It's all good, ain't gotta do all that. Not on IG much anyway, but I did get on and "like" it tho ha. Don't really dig intertwining my social media networks either. Plus it promotes the thread. smile
July 25, 2012 @ 06:26 PM
LocknesMobster

Post: 4

Join Date: Feb 2010

Just dropped by to show my support for Triumvir. Rocked this at our last show. Think I made a few enemies lol.
July 25, 2012 @ 09:27 PM
rig510

Post: 157

Join Date: Sep 2010

Location: nickel&dime, CA

Heads up. Death squad bdu shorts sz 38 on ebay. If only I could fit 'em.

Looking for -- Triumvir BDU jacket and NBHDxstussyxlevis jacket both in small

July 25, 2012 @ 09:58 PM
_____

Post: 997

Join Date: Feb 2012

Location: USA

Same with a madonna tee in large and the dalek tee in large. im anyones interested in a hellraiser tee or a fucklove tee pm me
July 26, 2012 @ 11:27 AM
uresti

Post: 32

Join Date: May 2010

Also a Shadaloo M-65 jacket sz M and a F.Y.C tee sz M on ebay
July 26, 2012 @ 08:14 PM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

Just dropped by to show my support for Triumvir. Rocked this at our last show. Think I made a few enemies lol.


Dope cool Link me to some music fam.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 26, 2012 @ 08:25 PM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

Heads up... Gothic Camo Tees will be available for purchase online today at 6pm (Pacific). www.triumvir.com


Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.

July 26, 2012 @ 09:14 PM
_____

Post: 997

Join Date: Feb 2012

Location: USA

mother of god those are SEXY. hold some sort of giveaway!
July 26, 2012 @ 09:30 PM
illsteezy

Post: 392

Join Date: Nov 2011

Location: California

Shit. Was wanting to cop a Large in black, but gotta wait till next week to get paid. Hope they'll have some in stock until then sad

Question: Why is it called "Gothic Camo" when the script isn't gothic? I thought gothic was a reference for the other logo with the Trajan type font (shirt tag).
July 26, 2012 @ 11:24 PM
randomtw

Post: 960

Join Date: Sep 2009

sizing?
July 27, 2012 @ 01:46 AM
nightwalker

Post: 524

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto

your website is really laggy
July 27, 2012 @ 02:27 AM
randomtw

Post: 960

Join Date: Sep 2009

$7.88 to ship the shirt to norcal? pass
July 27, 2012 @ 02:28 AM
Panther.

Post: 1774

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

your website is really laggy

Seriously. Also I don't see the tees online for some reason

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

July 27, 2012 @ 03:31 AM
overtheradar

Post: 1451

Join Date: Aug 2008

Location: soul cal

sizing?


Fit is true to size. In my opinion it fits a bit slimmer than our OG original blanks, but everyone I know has gone with their true size, myself included.

your website is really laggy


I agree with you. Our current cart needs help, but it's an issue we're currently resolving. Might have a new site in the coming months...

$7.88 to ship the shirt to norcal? pass


Unfortunately, we don't set shipping costs, UPS does.

Rebels vs. Renegades ---- www.rebelsvsrenegades.com ---- Turning Dreams Into Reality. One Broken Window at a Time.


Please login first to reply.
Back To Top