[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

April 23, 2012 @ 02:00:02
All the way over in Australia, hard to sometimes get my hands on Preme shit. Wondering if it's possible at all to still get the red Gingham in the short sleeve?

Cheers.
April 23, 2012 @ 02:02:38
.
April 23, 2012 @ 02:03:50
I heard that they are going to be that flat for some anniversary or some shit
yup. and yeah I know.. all the sites said april then they said june so idk. And the pic of the shoes are a sample pair cus the tongue is thin.. so they will prolly come out next month.. hopefully

Oh so they might be fat tounge after all I gotta save my money for those. I need 2 pairs. One for me and own for resell in the future.

yeah SB dunks are fat toungues forsure.. some are thinner than others but never THAT flat

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 23, 2012 @ 02:06:31
Yo if your looking for that Highly Decorated hoodie in a medium (grey) hit this dude up.

http://mknapp.tumblr.com/post/21621379469/for-sale-cheap-stuff

WTB: Supreme x Thrasher Coach Jacket Medium

April 23, 2012 @ 02:10:22
There will always be the elitist ass niggas, there will always be the niggas that don't know shit, and there will always be the sarcastic ass niggas that complain and threat to leave, but still post. Happens season in and season out on any forum dealing with Supreme.
April 23, 2012 @ 02:10:45
Anyone know how much the box logo hoodies from F/W 11 retailed for?


138

Thanks man, makes the resell prices seem a lot more reasonable, allows assumed that went from >100 so when i saw people selling them for $250+ i was like DAMN.
April 23, 2012 @ 02:10:49
thanks swan

Be about it

April 23, 2012 @ 02:14:26
Your welcome, I would've scooped it if I had funds. My karma is now +1

WTB: Supreme x Thrasher Coach Jacket Medium

April 23, 2012 @ 02:32:29
I'm from Ashland, what up


VA we takin over HB!!!
im right down by the beach, boyyyyyyyyyyyyy


Haha I played bball at Virginia Wesleyan college for 2 years right by the beach
April 23, 2012 @ 02:41:13
Hey any way to find out whats in the drops before they are released? someone said someone on ebay posted what would be dropping.

IG: @thesupersun

April 23, 2012 @ 02:41:27
GOD FUCKING DAMMIT SO MANY FAGGOTS IN HERE. CANT... HANDLE... IT....

i cant stop laughing at this shit lmaamamaoo^

forreal doe, that girls jersey is smokeyface

chadacadabra.tumblr.com

April 23, 2012 @ 02:51:48
Hey any way to find out whats in the drops before they are released? someone said someone on ebay posted what would be dropping.

you can usually find it here. someone from SS is bound to post.
April 23, 2012 @ 02:55:27
Sorry for yet another question, but say the North Face shit does drop this week...will other stuff drop along with it? Or do collabs usually get dropped by themselves?

April 23, 2012 @ 02:57:35
^would also like to know this.
April 23, 2012 @ 03:02:33
Hey any way to find out whats in the drops before they are released? someone said someone on ebay posted what would be dropping.

you can usually find it here. someone from SS is bound to post.


so you dont know of anybody that always posts it? and im not on SS :/

IG: @thesupersun

April 23, 2012 @ 03:03:28
Sorry for yet another question, but say the North Face shit does drop this week...will other stuff drop along with it? Or do collabs usually get dropped by themselves?


one, maybe two things will drop with it. an uglier hat is more likely what will drop.
April 23, 2012 @ 03:05:20
^Possibly the work shorts and belted shorts (going by from what I saw on the Japan site). The same things that dropped in the US dropped in Japan with the exclusion of the shorts.
April 23, 2012 @ 03:09:17
Sorry for yet another question, but say the North Face shit does drop this week...will other stuff drop along with it? Or do collabs usually get dropped by themselves?

yeah stuff drop with it, but stuff that are probably not worth buying haha.
Hey any way to find out whats in the drops before they are released? someone said someone on ebay posted what would be dropping.

you can usually find it here. someone from SS is bound to post.


so you dont know of anybody that always posts it? and im not on SS :/


just stay posted. info will leak out. and no i don't know anyone from SS
April 23, 2012 @ 03:11:18
http://www.ebay.com/itm/supreme-zebra-duffle-bag-f-w10-new-cordura-denier-ds-rare-/261008952776?pt=US_CSA_MWA_Backpacks&hash=item3cc5588dc8#ht_500wt_1063

wtf. shipping is $100. don't cop this shit.
April 23, 2012 @ 03:14:34
I will trade a DS og funeral snapback for a supreme lockbox and some cash
April 23, 2012 @ 03:14:57
Hey any way to find out whats in the drops before they are released? someone said someone on ebay posted what would be dropping.

you can usually find it here. someone from SS is bound to post.


so you dont know of anybody that always posts it? and im not on SS :/


Just stay posted on this thread, stuff usually get's leaked the day before and guys are pretty good about posting it from SS. Pretty accurate too, minus the Ikat surprise and the Florals we thought were dropping last week.

instagram: jlau1303

April 23, 2012 @ 03:18:09
Hoping the work shorts drop, been waiting for those.
April 23, 2012 @ 03:19:35
^What colour are you going with?
April 23, 2012 @ 04:43:35
I'd hate to live in Japan. The t-shirts are an equivalent to $77. That's God damn crazy. Why does it cost so much more over there?

April 23, 2012 @ 04:46:23
I'd hate to live in Japan. The t-shirts are an equivalent to $77. That's God damn crazy. Why does it cost so much more over there?

the money conversions are different from US
April 23, 2012 @ 04:50:14
I'd hate to live in Japan. The t-shirts are an equivalent to $77. That's God damn crazy. Why does it cost so much more over there?


U.S. dollar has a weak ass value compared to other currencies.
April 23, 2012 @ 04:51:17
I'd hate to live in Japan. The t-shirts are an equivalent to $77. That's God damn crazy. Why does it cost so much more over there?

the money conversions are different from US


it's the shipping/ tariff fees for japan as well.
April 23, 2012 @ 04:56:44
anyone in san diego got an orange ikat that has more teal on it? looking to trade mine which has just a tad bit. let me know!
April 23, 2012 @ 05:08:13
I'd hate to live in Japan. The t-shirts are an equivalent to $77. That's God damn crazy. Why does it cost so much more over there?

the money conversions are different from US


it's the shipping/ tariff fees for japan as well.

this

Money Over Everything

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x