[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

April 22, 2012 @ 19:48:54 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
damn as soon as people bring up SS, the inbox gets packed with people wanting invites lol.. ONLY MODS CAN INVITE

IG: @mobbyluii

April 22, 2012 @ 19:52:44 PM
Post: 3054
Join Date: Sep 2011
Location: Chi
whats the best box logo hoodie color ?


Black w/ red box logo.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 22, 2012 @ 19:52:48 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
Anyone want to send me a s/s invite, ghoul, molly, Chicago?
Edit. Nevermind only mods can.
April 22, 2012 @ 19:54:36 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Anyone want to send me a s/s invite, ghoul, molly, Chicago?

bro, only mods on SS can invite. I just got mine and there is no way to invite people.

IG: @mobbyluii

April 22, 2012 @ 19:57:16 PM
Post: 941
Join Date: Nov 2011
Location: Southern California
whats the best box logo hoodie color ?


Black w/ red box logo.

this.

Yes.

April 22, 2012 @ 19:58:21 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
Anyone want to send me a s/s invite, ghoul, molly, Chicago?

bro, only mods on SS can invite. I just got mine and there is no way to invite people.

Yeah I read yours after I posted that. It's cool man, thanks anyways. I thought the sb's where scheduled June? I might be wrong, but I definitely want those. I wonder id they have another color.
April 22, 2012 @ 20:01:14 PM
Post: 1587
Join Date: Dec 2011
Location: Vermont
whats the best box logo hoodie color ?

Whatever one you like the most

chadacadabra.tumblr.com

April 22, 2012 @ 20:01:18 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Anyone want to send me a s/s invite, ghoul, molly, Chicago?

bro, only mods on SS can invite. I just got mine and there is no way to invite people.

Yeah I read yours after I posted that. It's cool man, thanks anyways. I thought the sb's where scheduled June? I might be wrong, but I definitely want those. I wonder id they have another color.

yup. and yeah I know.. all the sites said april then they said june so idk. And the pic of the shoes are a sample pair cus the tongue is thin.. so they will prolly come out next month.. hopefully

IG: @mobbyluii

April 22, 2012 @ 20:02:21 PM
Post: 100
Join Date: Nov 2010
whats the best box logo hoodie color ?

Whatever one you like the most


+1. it's as if with supreme people completely lose any sense of personal taste or preference

Sheeeet

April 22, 2012 @ 20:03:21 PM
Post: 1587
Join Date: Dec 2011
Location: Vermont
When you go to the Supreme stores, do the dudes working get pissed if you try on the hats?

chadacadabra.tumblr.com

April 22, 2012 @ 20:06:11 PM
Post: 579
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
whats the best box logo hoodie color ?

Whatever one you like the most

was asking people for their opinions lmao.
im just looking for a white, red box logo or red / red.

bocks lowgo 416 سبحان @supnygungy | instagram

April 22, 2012 @ 20:07:18 PM
Post: 157
Join Date: Mar 2012
Location: TO
When you go to the Supreme stores, do the dudes working get pissed if you try on the hats?


Lol who cares
April 22, 2012 @ 20:08:20 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
whats the best box logo hoodie color ?

Whatever one you like the most

was asking people for their opinions lmao.
im just looking for a white, red box logo or red / red.

isnt it too hot for a box logo hoodie?? lol or is it chilly where you live?

IG: @mobbyluii

April 22, 2012 @ 20:08:59 PM
Post: 95
Join Date: Nov 2011
Location: L.A.
When you go to the Supreme stores, do the dudes working get pissed if you try on the hats?


No well in LA no but in LA the black guy is a dick just cause im young he assumes i dont know shit about supreme.
April 22, 2012 @ 20:09:16 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
its 48 and raining in Virginia
April 22, 2012 @ 20:09:21 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
bro, only mods on SS can invite. I just got mine and there is no way to invite people.

Yeah I read yours after I posted that. It's cool man, thanks anyways. I thought the sb's where scheduled June? I might be wrong, but I definitely want those. I wonder id they have another color.

yup. and yeah I know.. all the sites said april then they said june so idk. And the pic of the shoes are a sample pair cus the tongue is thin.. so they will prolly come out next month.. hopefully

Oh so they might be fat tounge after all I gotta save my money for those. I need 2 pairs. One for me and own for resell in the future.
April 22, 2012 @ 20:10:22 PM
Post: 95
Join Date: Jan 2012
Location: Canada
to the people who purchased the nylon soft bill caps:

did you get your hat in an envelope with no tag and flattened? mine got sent to me like a pile of shit.
April 22, 2012 @ 20:10:37 PM
Post: 579
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
Whatever one you like the most

was asking people for their opinions lmao.
im just looking for a white, red box logo or red / red.

isnt it too hot for a box logo hoodie?? lol or is it chilly where you live?

naa in toronto its pretty chilly atm . and I can get a box logo for cheap right now . so why not. even though its not gonna be that cold soon *_*

bocks lowgo 416 سبحان @supnygungy | instagram

April 22, 2012 @ 20:10:42 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
When you go to the Supreme stores, do the dudes working get pissed if you try on the hats?


No well in LA no but in LA the black guy is a dick just cause im young he assumes i dont know shit about supreme.

I want to beat that blah guys ass. He a fucking dick. The white guy with the long hair is cool as duck though. Thats my nigga.
April 22, 2012 @ 20:10:55 PM
Post: 234
Join Date: Apr 2012
Location: NoVA
its 48 and raining in Virginia


Right, what a shitty ass day haha

state of mind purple

April 22, 2012 @ 20:14:37 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
what school do you go to kermit? I'm from toronto too.
April 22, 2012 @ 20:14:45 PM
Post: 95
Join Date: Nov 2011
Location: L.A.
When you go to the Supreme stores, do the dudes working get pissed if you try on the hats?


No well in LA no but in LA the black guy is a dick just cause im young he assumes i dont know shit about supreme.

I want to beat that blah guys ass. He a fucking dick. The white guy with the long hair is cool as duck though. Thats my nigga.

yeah the guy with the beard and the long hair is chill as fuck...... i asked the black guy for the long sleeve indy in navy and i told him if they had it cause i saw it online and he told me that there was no such thing as that colorway.
April 22, 2012 @ 20:17:54 PM
Post: 579
Join Date: Mar 2012
Location: Toronto
@ odb
i go to dr norman bethune CI. you ?

bocks lowgo 416 سبحان @supnygungy | instagram

April 22, 2012 @ 20:19:47 PM
Post: 549
Join Date: Mar 2012
Location: DM[V]703
its 48 and raining in Virginia


Right, what a shitty ass day haha


Where in va are yall??? I'm in fairfax
April 22, 2012 @ 20:20:02 PM
Post: 229
Join Date: Apr 2012
Location: Where Ever The Navy Sends Me (D.C.)
to the people who purchased the nylon soft bill caps:

did you get your hat in an envelope with no tag and flattened? mine got sent to me like a pile of shit.

^^^^LOLOLOLOLOLOL^^^^

I got stupid juice.....i bust the stupid moves.

April 22, 2012 @ 20:22:01 PM
Post: 234
Join Date: Apr 2012
Location: NoVA
its 48 and raining in Virginia


Right, what a shitty ass day haha


Where in va are yall??? I'm in fairfax


Fairfax as well, Mason?

state of mind purple

April 22, 2012 @ 20:22:08 PM
Post: 556
Join Date: Apr 2012
Location: London
Originally posted by Inactive User
to the people who purchased the nylon soft bill caps:

did you get your hat in an envelope with no tag and flattened? mine got sent to me like a pile of shit.

^^^^LOLOLOLOLOLOL^^^^


probably something to do with that hat being a pile of shit.
April 22, 2012 @ 20:22:18 PM
Post: 2229
Join Date: Feb 2012
Location: US
its 48 and raining in Virginia


Right, what a shitty ass day haha


Where in va are yall??? I'm in fairfax


Richmond
April 22, 2012 @ 20:25:44 PM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Yeah I read yours after I posted that. It's cool man, thanks anyways. I thought the sb's where scheduled June? I might be wrong, but I definitely want those. I wonder id they have another color.

yup. and yeah I know.. all the sites said april then they said june so idk. And the pic of the shoes are a sample pair cus the tongue is thin.. so they will prolly come out next month.. hopefully

Oh so they might be fat tounge after all I gotta save my money for those. I need 2 pairs. One for me and own for resell in the future.

yeah SB dunks are fat toungues forsure.. some are thinner than others but never THAT flat

IG: @mobbyluii

April 22, 2012 @ 20:30:27 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
@ odb
i go to dr norman bethune CI. you ?

No idea where that is lol. I used to go to brother andre in markham, not sure if you know where that is.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x