[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

Feb 24, 2012 @ 01:07
If anyone gives a fuck
kate tee $44
floral pullover $158
utility bag $128


These prices seem higher than last season, 'preme capitalizing on all the hype for real. $128 for a laptop bag? Haha thats a bit excessive, I expected it to be at least less than the duffle bags.
Feb 24, 2012 @ 01:09
If anyone gives a fuck
kate tee $44
floral pullover $158
utility bag $128


These prices seem higher than last season, 'preme capitalizing on all the hype for real. $128 for a laptop bag? Haha thats a bit excessive, I expected it to be at least less than the duffle bags.


picture tees have always been 44. Kermit, Tyson etc etc.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

Feb 24, 2012 @ 01:13
What time does Supreme Online open? 11 AM right?
Feb 24, 2012 @ 01:15
Originally posted by Inactive User
What time does Supreme Online open? 11 AM right?

correct. 11am est
Feb 24, 2012 @ 01:15
70 bucks for the football tee? Damn guess I'm passing
Feb 24, 2012 @ 01:26
lol^
Feb 24, 2012 @ 01:32
No Supreme employees post on this board.
Feb 24, 2012 @ 01:35
picture tees have always been 44. Kermit, Tyson etc etc.


oh my bad, I meant to only quote the floral hoodie and the utility bag haha.
Feb 24, 2012 @ 01:35
70 bucks for the football tee? Damn guess I'm passing
a lot of years I passed on the football tee's. Until last year, and it's a quality ass shirt, it's no AAA tee, it's actually constructed.
Feb 24, 2012 @ 01:36
all I need from this season is the blue baseball jersey and the crocodile 5 panel

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Feb 24, 2012 @ 01:41
How much were the other tees? Mantra? Lead or follow?
I'm guessing $28-$35.. from the past seasons but just making sure.
Feb 24, 2012 @ 01:42
Anyone know how the S/S button up shirts fit? I wear a medium in their hoodies and tees. Should I be okay with a medium or go with a small?
Feb 24, 2012 @ 01:47
how does the safari shirt fit? tts?
Feb 24, 2012 @ 01:48
does the floral pullover drop on the 1st?
Feb 24, 2012 @ 01:50
Did either of these drop?


Feb 24, 2012 @ 01:51
box logo did.
and floral pullover dropped instore today = dropping online next week.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Feb 24, 2012 @ 01:52
Thank you, sir.
Feb 24, 2012 @ 01:57
thanks homie.
Feb 24, 2012 @ 01:58
Anyone know how the field jacket fits? All my supreme shit is medium but I don't own any outerwear and companies tend to oversize coats..
Feb 24, 2012 @ 02:00
i hear people say that things were a bit smaller this season so to size up.
Feb 24, 2012 @ 02:04
how do the tees fit? I wear a large, but some shirts I need to get XL
Feb 24, 2012 @ 02:09
does anyone know if the long sleeve oxford shirt or traveler bag dropped and what their prices were?
Feb 24, 2012 @ 02:12
Sizing on Floral vs. Box logo (size up) ? Thanks
Feb 24, 2012 @ 02:15
If anyone gives a fuck
safari shirt $118
backpack $148
Field jacket $228
Camo Camp $44
field pant $138
kate tee $44
floral pullover $158
arabic pullover $120
utility bag $128


All of that is dropping online on the 1st?

Fuck Tha Opps...No Love City

Feb 24, 2012 @ 02:26
long sleeve oxford dropped. $118
Feb 24, 2012 @ 02:28
Hey man is that distressed 5 panel snapback or learher strap?
Feb 24, 2012 @ 02:33
snapback with the starter on the back
Feb 24, 2012 @ 02:38
If anyone gives a fuck
safari shirt $118
backpack $148
Field jacket $228
Camo Camp $44
field pant $138
kate tee $44
floral pullover $158
arabic pullover $120
utility bag $128


All of that is dropping online on the 1st?


^^ This.
Feb 24, 2012 @ 02:42
they fit pretty normal. not too deep.
Feb 24, 2012 @ 03:33
snapback with the starter on the back

no hate but lol at people thinking thats the starter emblem on the back of sup hats..
so i should go for xl tee instead of large..hmmm... so the blue ismore of a light blue than navy
54$ shipped for a shirt. fuck it doe.

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

This topic is locked, replies are no longer accepted.