[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

April 12, 2012 @ 19:04:22
Lmao "Incest life"
Whats everybody's thought on the Independent hoodie? Didn't have enough to get it sadly ;(

I just can't wear FUCK on my sweatshirts...props to you if you can tho


If i can wear the origin tee... why not Lol.

"I would probably get beat up if any of the rastamons see me wearing this tee.." -iAmSofaKing

April 12, 2012 @ 19:04:53
FUUUUUU black jersey looks good!
April 12, 2012 @ 19:05:10
Originally posted by Inactive User
Y'all really smoke just to sit on your computer to buy Supreme?
Damn son, a whole new legion of losers have gotten into Supreme I see.

i smoke and do everything holmes ask yah gurl


April 12, 2012 @ 19:05:33
I cant seem to get rid of this kate tee goddamn


what size

Sheeeet

April 12, 2012 @ 19:06:24
April 12, 2012 @ 19:07:05
that orange ikat is not looking good. so glad i got navy
April 12, 2012 @ 19:08:18
that orange ikat is not looking good. so glad i got navy


It was my fav camp of the season until I started to look more closely at the camel, now I'm not even that impressed w/ the Ikat at all.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 12, 2012 @ 19:11:20
that orange ikat is not looking good. so glad i got navy


It was my fav camp of the season until I started to look more closely at the camel, now I'm not even that impressed w/ the Ikat at all.


I feel ya bro.

http://www.valetmag.com/personal-shopper/shop-talk/2012/hill-side-ikat-pocket-square-032612.php
Here's a little read up on ikat. One of the reasons i copped for sure. Shit is so hot for the summer. Navy ikat with a chambray or indigo tee will look piff
April 12, 2012 @ 19:15:01
Wow, Orange Ikat doesn't look nearly as good IRL. Glad I ended up with Navy.....

FS: Jordan XI Gamma || Grape V || Size 9

April 12, 2012 @ 19:15:11
FUCK, THE IKAT DROPPED TODAY? goddamnit

電波

April 12, 2012 @ 19:15:30
damn the more i look at that polo the more i kick myself for not coppin. oh well
April 12, 2012 @ 19:15:31
Why anyone ever for any reason put a picture of their mom on this thread is beyond me. Gotta think before you click bruh.


Most of the posters are here are in HS.


Apparently high school kids are dumb as shit these days and don't understand how the Internet works haha.

Not gonna lie that black actually looks super clean. But the orange ikat... Why anyone likes that or hyped it is beyond me


How can you not like the orange ikat? Best colorway for that camp. Shits the dopest dope.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

April 12, 2012 @ 19:17:05
yea, kids saying they don't "like" it is bullshit - to be honest i think it comes from it being called orange instead of green. its definitely more green/blue though
April 12, 2012 @ 19:19:24
that orange ikat is not looking good. so glad i got navy


It was my fav camp of the season until I started to look more closely at the camel, now I'm not even that impressed w/ the Ikat at all.

camel is the best, but I like the orange ikat. Looks pretty clean.
April 12, 2012 @ 19:20:47
anyone doing LA pick ups? I need the camo '66' five panel. pm me
April 12, 2012 @ 19:21:37
yea, kids saying they don't "like" it is bullshit - to be honest i think it comes from it being called orange instead of green. its definitely more green/blue though

yeah it's not orange, it's green and red
April 12, 2012 @ 19:24:43
yea, kids saying they don't "like" it is bullshit - to be honest i think it comes from it being called orange instead of green. its definitely more green/blue though

yeah it's not orange, it's green and red


Whateva color it is I like it. Got that Mexican blanket summer vide to it.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

April 12, 2012 @ 19:26:59
yea, kids saying they don't "like" it is bullshit - to be honest i think it comes from it being called orange instead of green. its definitely more green/blue though

yeah it's not orange, it's green and red


Whateva color it is I like it. Got that Mexican blanket summer vide to it.

hey it does aha, I'm glad i was able to cop it. It'll probably be in for fit pics on thursday. It just shipped.
April 12, 2012 @ 19:27:35
Why anyone ever for any reason put a picture of their mom on this thread is beyond me. Gotta think before you click bruh.


Most of the posters are here are in HS.


Apparently high school kids are dumb as shit these days and don't understand how the Internet works haha.

im not in high school

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

April 12, 2012 @ 19:29:25
Most of the posters are here are in HS.


Apparently high school kids are dumb as shit these days and don't understand how the Internet works haha.

im not in high school


Middle school?

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

April 12, 2012 @ 19:30:20
anyone doing LA pick ups? I need the camo '66' five panel. pm me


hit up kitty

follow me on instagram bluntfetish

April 12, 2012 @ 19:32:13
Either way, I copped the orange and the purple ikat, if I don't like I'll slang one.

Fuck Tha Opps...No Love City

April 12, 2012 @ 19:32:48
Originally posted by Inactive User


hmm if no camels then I'm happy, all i have to worry about is baseball shirt. NO BRAINER!

who was the dude talking about rolling up before the drop? I'm about to do the same, got some semi-weak afghan goo.

that was me... fucking went to store instead of waiting online today no camels but i got ikat and heather polo also caught a floral pullover wasted mad bread and i was sober on the line shoulda stayed home

Which store had Floral pullovers in stock?


ny ,glad i went ... spent some change but fuck it doe

Money Over Everything

April 12, 2012 @ 19:36:35
^ both color florals?
April 12, 2012 @ 19:37:12
You'll be glad u copped that floral, I love mine
April 12, 2012 @ 19:38:56
i actually have a huge headache from not be able to sell my ikats.

theworldisyours94.tumblr.com

April 12, 2012 @ 19:40:13
^ both color florals?

yessir all sizes too except med in navy so i got white

Money Over Everything

April 12, 2012 @ 19:44:56
dope^ i'm still wanting a large navy floral but not bad enough to pay resale
April 12, 2012 @ 19:47:55
if anyone wants a DS canvas camp below retail, get at me.
April 12, 2012 @ 19:52:14
yeh i wanted that navy bad was about to size up to lrg

Money Over Everything

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x