March 29, 2012 @ 01:32 AM
THE-SUPREME-HUNTER

Post: 89

Join Date: Jan 2012

Location: US

what camp cap r droppin tomorrow?
March 29, 2012 @ 01:32 AM

Inactive

anyone willing to pick me up a white ottoman tomorrow? I live in Australia so I can order shiiiit
i'll pay you
pm me

Shut the fuck up


i'll fucking kill you


candlejack doesn't seem like the kind of dude anyone should do business with

wannabe workaholic

March 29, 2012 @ 01:34 AM
cashmir

Post: 100

Join Date: Jan 2012

Location: US

I picked up my cruiser deck at SupNY on saturday and my parts came in the mail today. I came out pretty dope and rides awesome.



got damn. I don't even skate and that shit looks clean as fuck.
March 29, 2012 @ 01:34 AM
retronym

Post: 221

Join Date: Jan 2012

Location: MI, USA

what camp cap r droppin tomorrow?

All of them
March 29, 2012 @ 01:34 AM
$teep

Post: 42

Join Date: Feb 2012

Location: USA

Anyone have an XL CDG tee for sale trade, PM me please. Also , do anyone know the relative price on the screwdriver keychain?

Want to buy supreme stuff Size XLarge. Want sup x CDG stuff. Have trades and cash

March 29, 2012 @ 01:36 AM

Inactive

what camp cap r droppin tomorrow?


floral, ikat, camels, donegal, liberty and re-restocking the tarpons because the hype is CRAZY

wannabe workaholic

March 29, 2012 @ 01:38 AM
cashmir

Post: 100

Join Date: Jan 2012

Location: US

what camp cap r droppin tomorrow?


floral, ikat, camels, donegal, liberty and re-restocking the tarpons because the hype is CRAZY


dead @ tarpon comment
March 29, 2012 @ 01:39 AM
Bet

Post: 2335

Join Date: Nov 2011

Location: California

Yeah you shouldnt mess with Candl
March 29, 2012 @ 01:43 AM
paulywalnuts

Post: 3205

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

im 5-9, 140 lbs. yall think i should get a medium or large in the floral hoodie?


depends on how you like to wear your hoodie I guess Im pretty much the same size as you Im like 5 more pounds lol...but medium hoodies fit well but if you like them to be baggy and more comfortable Im sure you could do a large too


Get a medium without a doubt. I'm 6'0 185lbs and the Large Foral is almost perfect on me, if I was shorter and weighed 40 less lbs. then it would be baggy af.

disagree...im 2 inches shorter than you and almost 40 lbs less and i feel like the floral in L fits perfect on me, but i like them a little bit loose
im not swimming in it tho

i master bait from time to time///wtb supreme/rust-oleum beanie

March 29, 2012 @ 01:44 AM
jrich703

Post: 470

Join Date: Mar 2012

Location: NOVA

Did anybody else get the yellow bushy vagina sticker???

WTB: Supreme roach clip 'numbers do not lie. except 5-0'

March 29, 2012 @ 01:45 AM
DJPrep

Post: 962

Join Date: Aug 2008

Location: NY

@ cashmir thanks bro. I put clear grip tape on top cuz the wood looked sooo good. I can't wait to whip it around campus
March 29, 2012 @ 01:46 AM
julian6

Post: 57

Join Date: Apr 2010

SMH. Kids ditchin school for supreme.
March 29, 2012 @ 01:47 AM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

lol @ slapping someone for wearing an Army hat. smh

upthefunk

March 29, 2012 @ 01:48 AM
retronym

Post: 221

Join Date: Jan 2012

Location: MI, USA

Did anybody else get the yellow bushy vagina sticker???

I wish. Got a pic?
March 29, 2012 @ 01:48 AM
roasthoggmann

Post: 536

Join Date: Mar 2012

Location: USA

what camp cap r droppin tomorrow?


None apparently

www.RoastHOGGMANN.com

March 29, 2012 @ 01:49 AM

Inactive

Anyone have an XL CDG tee for sale trade, PM me please. Also , do anyone know the relative price on the screwdriver keychain?


i'm looking to grab the keychain too and i just converted it. it's listed as Y2,520 online in japan which = $30.41 canadian, and i've heard it's normally a little more expensive in japan so i'm thinking $20

wannabe workaholic

March 29, 2012 @ 01:51 AM
candlejack

Post: 84

Join Date: Mar 2012

Location: Australia

anyone willing to pick me up a white ottoman tomorrow? I live in Australia so I can order shiiiit
i'll pay you
pm me

Shut the fuck up


i'll fucking kill you


candlejack doesn't seem like the kind of dude anyone should do business with


business wise, i'm fine to deal with but ride myself, mates, break or city off and i'll beat the shit out of ya.
i just wish supreme had a store in australia so i didn't have to deal with american scum all the time
March 29, 2012 @ 01:53 AM
cashmir

Post: 100

Join Date: Jan 2012

Location: US

i know Someday-Store sells them, but it's like halfway through the season like Haven and other "distributors"
March 29, 2012 @ 01:53 AM
retronym

Post: 221

Join Date: Jan 2012

Location: MI, USA


business wise, i'm fine to deal with but ride myself, mates, break or city off and i'll beat the shit out of ya.
i just wish supreme had a store in australia so i didn't have to deal with american scum all the time

Racist against Americans? I think the majority of this thread is American. In fact, Supreme is American. You need to chill out dude.
March 29, 2012 @ 01:53 AM
vafins

Post: 2488

Join Date: Feb 2012

Location: US

Go eat a Vegemite sandwich then bro
March 29, 2012 @ 01:54 AM
candlejack

Post: 84

Join Date: Mar 2012

Location: Australia

hate vegemite BRO
March 29, 2012 @ 01:55 AM
THE-SUPREME-HUNTER

Post: 89

Join Date: Jan 2012

Location: US

my prediction on camp caps that might drop tomorrow r the camel and snakeskin, thats just my prediction (dont take it serious)
March 29, 2012 @ 01:56 AM

Inactive

Canadian! mmmm maple bacon

wannabe workaholic

March 29, 2012 @ 01:56 AM
madhaussss

Post: 401

Join Date: Feb 2012

Location: US

so does anyone have sum insider info on what camps are droppin tomorrow
March 29, 2012 @ 01:57 AM
jaeyoung

Post: 1033

Join Date: Mar 2011

I picked up my cruiser deck at SupNY on saturday and my parts came in the mail today. I came out pretty dope and rides awesome.



fucking dope! I've been thinking about getting a cruiser for a while.

what size wheels and trucks? and any risers? also lol wheres your griptape at?
March 29, 2012 @ 01:58 AM
mikeyd4ys

suspended

Post: 163

Join Date: Jan 2011

Did anybody else get the yellow bushy vagina sticker???


Yeah i got the yellow one and white one. I like them might put one on the laptop.
March 29, 2012 @ 02:00 AM
bwssldr

Post: 1255

Join Date: Jul 2007

i got my large white CDG Box Logo in the mail today. Looking to trade for a medium.

Please lmk if interested.

Thanks

Fore Sale: Supreme Leopard M-51, Box Logo, Dior Jeans, Rick Owens, Etc. http://hypebeast.com/forums/apparel/211876#4274526

March 29, 2012 @ 02:01 AM
Ramzy

Post: 324

Join Date: Feb 2007

@ mikey - Slap it on someone's face.
March 29, 2012 @ 02:06 AM
mikeyd4ys

suspended

Post: 163

Join Date: Jan 2011

@ mikey - Slap it on someone's face.


I might slap it one someones back or like somewhere random where im eating. Might be kind of funny.
March 29, 2012 @ 02:08 AM
PlaboY

Post: 848

Join Date: May 2006

Location: Atlanta



via SS




Might consider copping just for those hipster nights downtown.


damn...i know i just said imma hold out on it, but pics are lookin nice and my paycheck this week was extra chunky...i might pull the trigger...i just hate buying shit i gotta wait months to wear...jacket weather is a wrap down here...

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top