[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

March 19, 2012 @ 00:15:57 AM
Post: 151
Join Date: Jan 2012
Location: Dallas
bro chill. shit just dropped 2 days ago and your already going nuts for a new drop lol. calm down and wait.

if you wait, it will come.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 19, 2012 @ 01:08:42 AM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
waiting patiently for the polka dot button up, striped button up, and rayon collared snakeskin

the houndstooth snapbacks too
March 19, 2012 @ 01:13:32 AM
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
Polka dot button ups dropped

Instagram: @esoJlaziR

March 19, 2012 @ 01:22:47 AM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
nah the short sleeve one. 'big dot camp shirt'

pretty sure that hasnt dropped. i may be wrong though
March 19, 2012 @ 01:25:51 AM
Post: 718
Join Date: Feb 2012
Location: US
nah, hasnt dropped. the navy with red dots? not yet homie

.

March 19, 2012 @ 01:26:17 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
kr00kd, did you get your Camel tee?
Hows the Medium fit??

|| instagram: lups1 ||

March 19, 2012 @ 01:28:45 AM
Post: 1919
Join Date: May 2011
Location: beach
nah, hasnt dropped. the navy with red dots? not yet homie


actually looking for the white/black - but yeah that style

and LUPS - ya i got it and the fit is on point with some shorts for the summer - sorry mah dude.
March 19, 2012 @ 01:32:40 AM
Post: 3408
Join Date: Dec 2010
Location: TAXACHUSETTS
damn man.
aight. Might have to just re-sell mine.
fuck

|| instagram: lups1 ||

March 19, 2012 @ 01:36:51 AM
Post: 212
Join Date: Dec 2011
Location: California
Oh. And LDRS is right. They did do an Arabic print before. But it was way back in 97. They did a tee.




someone explain this to me please
March 19, 2012 @ 01:52:23 AM
Post: 3279
Join Date: Apr 2009
Location: Long Beach,CA
Sup LA had a shit town of CDG camp when I went there at 2pm. At least 18. Everything else was gone smh
March 19, 2012 @ 01:57:57 AM
Post: 32
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Who is the Supreme hoodie manufacturer

Trying to see if http://www.dqmnewyork.com/shop/apparel/dqm-premium-basic-crewneck.html are same quality as Supreme Box logos.
March 19, 2012 @ 02:43:24 AM
Post: 240
Join Date: Nov 2011
Location: United States
Floral is very lame print...why would a grown man wear flowers on himself..but to each his own I guess.
March 19, 2012 @ 02:48:27 AM
Post: 220
Join Date: Mar 2012
Location: pushingwood
Originally posted by Inactive User
bro chill. shit just dropped 2 days ago and your already going nuts for a new drop lol. calm down and wait.

if you wait, it will come.


hahahaha my bad

SLACKY

March 19, 2012 @ 02:49:50 AM
Post: 71
Join Date: Dec 2011
Location: DC
Who is the Supreme hoodie manufacturer

Trying to see if http://www.dqmnewyork.com/shop/apparel/dqm-premium-basic-crewneck.html are same quality as Supreme Box logos.


CYC in Canada

March 19, 2012 @ 02:55:55 AM
Post: 220
Join Date: Mar 2012
Location: pushingwood
Oh. And LDRS is right. They did do an Arabic print before. But it was way back in 97. They did a tee.




someone explain this to me please


have no idea

SLACKY

March 19, 2012 @ 02:58:58 AM
Post: 48
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Crewneck is ill. Anybody want a grey and red donegal? need it sold tonight not enough posts for a FS thread.
March 19, 2012 @ 03:12:29 AM
Post: 220
Join Date: Mar 2012
Location: pushingwood
Crewneck is ill. Anybody want a grey and red donegal? need it sold tonight not enough posts for a FS thread.


Why you selling it bro? have you not worn it?

SLACKY

March 19, 2012 @ 03:13:13 AM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
Oh. And LDRS is right. They did do an Arabic print before. But it was way back in 97. They did a tee.




someone explain this to me please


have no idea


I'm like 85% sure that's fake. When I said he wasn't lying I had looked at the Product Index in the book the other day with my cousin and in the 1997 column there's an Arabic box logo type tee.
March 19, 2012 @ 03:16:31 AM
Post: 718
Join Date: Feb 2012
Location: US
Floral is very lame print...why would a grown man wear flowers on himself..but to each his own I guess.

I dont think supreme really aims to please "grown men". Most of their clients are kids lol

.

March 19, 2012 @ 03:24:32 AM
Post: 48
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Crewneck is ill. Anybody want a grey and red donegal? need it sold tonight not enough posts for a FS thread.


Why you selling it bro? have you not worn it?


I have 2 & need quick $ for a trip in the am
March 19, 2012 @ 03:28:48 AM
Post: 1600
Join Date: Nov 2010
Oh. And LDRS is right. They did do an Arabic print before. But it was way back in 97. They did a tee.




someone explain this to me please


you kids are fucking idiots.

before you go calling it fake do some research.

just because it didnt release after SS '11 doesnt mean its fake.

kopbox is one of the most legit and professional sellers.

nothing but legit shit from him.

http://kopbox.com/kopbox/aspx/item.aspx?id=1429
March 19, 2012 @ 03:32:19 AM
Post: 3670
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
Oh. And LDRS is right. They did do an Arabic print before. But it was way back in 97. They did a tee.




someone explain this to me please


you need to log the fuck off and forget about supreme. lemme guess, you heard of this shit just yesterday

Instagram: @esoJlaziR

March 19, 2012 @ 03:35:28 AM
Post: 151
Join Date: Jan 2012
Location: Dallas
kopbox about to be getting mad business with the link you just posted lol
March 19, 2012 @ 03:49:24 AM
Post: 212
Join Date: Dec 2011
Location: California
you need to log the fuck off and forget about supreme. lemme guess, you heard of this shit just yesterday


and you're a dumbass bitch who needs to get laid. or you probably need to stop taking it up your asshole.

i didn't call that shit fake. i just wanted an id from what season it came from.

you're an arrogant and pretentious fuckhead who uses the "join date: 2007" like a nazi badge. call some more bitches out on their fledgling awareness of supreme, it's a great fucking diss.

let me guess you heard of supreme years ago? you still rockin it three years strong? good job keep up the good work.
March 19, 2012 @ 03:53:48 AM
Post: 396
Join Date: Nov 2011
Floral is very lame print...why would a grown man wear flowers on himself..but to each his own I guess.

I dont think supreme really aims to please "grown men". Most of their clients are kids lol

You have got to be kidding me ^
March 19, 2012 @ 04:17:49 AM
Post: 1287
Join Date: Feb 2012
Location: CANADA EH!
dont start hating on me but any ideas on whats going to drop thursday after last fridays big drop


your the most anoying kid in this thread

fuck
March 19, 2012 @ 04:30:56 AM
Post: 1939
Join Date: Nov 2011
Can we all just stop talking shit and talk about supreme.. like seriously it gets annoying how everyone always has some gay shit to say about someone else.. its the fucking internet. Just chill

IG: @mobbyluii

March 19, 2012 @ 04:38:42 AM
Post: 138
Join Date: Aug 2007
Location: atlanta
you need to log the fuck off and forget about supreme. lemme guess, you heard of this shit just yesterday


and you're a dumbass bitch who needs to get laid. or you probably need to stop taking it up your asshole.

i didn't call that shit fake. i just wanted an id from what season it came from.

you're an arrogant and pretentious fuckhead who uses the "join date: 2007" like a nazi badge. call some more bitches out on their fledgling awareness of supreme, it's a great fucking diss.

let me guess you heard of supreme years ago? you still rockin it three years strong? good job keep up the good work.



kill

March 19, 2012 @ 04:40:49 AM
Post: 48
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Somebody buy my hat smh cheappp text me at 2404946785
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x