[Supreme] – 2012 Official Discussion Thread

March 17, 2012 @ 21:49:56 PM
Post: 99
Join Date: Mar 2012
Location: Yass
tarpon is one letter away from being tampon. Coincidence???? hmmmmmmmm
hahahaha
March 17, 2012 @ 21:50:09 PM
Post: 24
Join Date: Mar 2012


really? see what i got today


faggot reseller i hope something horrible happens to you or someone close to you


lol you mad he has money and you dont????


paulywalnuts, in your posts earlier, i noticed you said you failed to cop ANY of the CDG x Supreme collab yesterday. That was an easy drop i must say, so i cant say you are a smartass. you hate resellers on ebay because they charge a "high" price (look, dude, US resellers' prices are always the lowest, okayyy???), so i cant say you are a richboy. then if you a nice guy and PM me i would offer you a tee/cap at original price, but you didn't. I am ignoring whatever you said just because i love hypebeast and it's a fun place to talk all of you guys. Also, i am giving you a CDG sticker for free if i have your apology, so that you will have at least SOMETHING from the collab.


integral.

March 17, 2012 @ 21:55:44 PM
Post: 210
Join Date: Mar 2012


faggot reseller i hope something horrible happens to you or someone close to you


lol you mad he has money and you dont????


paulywalnuts, in your posts earlier, i noticed you said you failed to cop ANY of the CDG x Supreme collab yesterday. That was an easy drop i must say, so i cant say you are a smartass. you hate resellers on ebay because they charge a "high" price (look, dude, US resellers' prices are always the lowest, okayyy???), so i cant say you are a richboy. then if you a nice guy and PM me i would offer you a tee/cap at original price, but you didn't. I am ignoring whatever you said just because i love hypebeast and it's a fun place to talk all of you guys. Also, i am giving you a CDG sticker for free if i have your apology, so that you will have at least SOMETHING from the collab.



im so sorry can i have a sticker now
March 17, 2012 @ 21:55:48 PM
Post: 2493
Join Date: Apr 2006
Location: Chicago.
I WILL APOLOGIZE FOR HIM FOR A FREE STICKER!!!
March 17, 2012 @ 22:17:53 PM
Post: 286
Join Date: Sep 2011
Location: Los Angeles
Integral you are a dirty hoe bagel!

I'm sorry for those words I APOLOGIZE!!!!!

FREE STICKER?!?!?!
March 17, 2012 @ 22:22:16 PM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
Beasting over a sticker? Smh.
March 17, 2012 @ 22:25:36 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
This season has, by far, some of the worst hats I've seen from them. Tarpon, Links, Ripstop, Apache, World Map, and Liberty are absolute trash. I don't remember exactly, but I'm pretty sure they NEVER had this many hats.

Yeah those hats are all extremely terrible.
March 17, 2012 @ 22:32:41 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
I love hypebeast. This is the only forum I post in though lol.
March 17, 2012 @ 22:35:19 PM
Post: 3565
Join Date: Oct 2010
Location: sgv.la
what a bitch.

edit:
I'm sorry for the inconsiderate words. I apologize.

May I has a sticker?
March 17, 2012 @ 22:36:17 PM
Post: 408
Join Date: Mar 2011
Posting to say that integral seems like a good dude.
March 17, 2012 @ 22:43:23 PM
Post: 109
Join Date: Nov 2006
CDG Supreme is soooooo nice!!
March 17, 2012 @ 22:59:31 PM
Post: 1003
Join Date: Mar 2011
integral making everyone his bitch
March 17, 2012 @ 23:03:41 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
integral making everyone his bitch

So sad. For a sticker.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 17, 2012 @ 23:39:18 PM
Post: 6552
Join Date: Feb 2008
Location: WA
damn integral just dropped bombs with the nice guy card

bravo

•••

March 17, 2012 @ 23:40:04 PM
Post: 2205
Join Date: Mar 2012
Location: California
SS hacked... AGAIN?

Looks like it. I want to make an account. That will never happen though lol.
March 17, 2012 @ 23:40:15 PM
Post: 718
Join Date: Feb 2012
Location: US
damn integral just dropped bombs with the nice guy card

bravo

question is, is he just saying that to fuck with him for being a douche, or would he really sell for retail? i think not.

.

March 17, 2012 @ 23:41:55 PM
Post: 292
Join Date: Nov 2011
Location: United States
Lol hacked and emailed everyone

.

March 17, 2012 @ 23:42:57 PM
Post: 151
Join Date: Jan 2012
Location: Dallas
damn integral just dropped bombs with the nice guy card

bravo

question is, is he just saying that to fuck with him for being a douche, or would he really sell for retail? i think not.

agreed, no one is going to sell cdg shit for retail..
March 17, 2012 @ 23:45:26 PM
Post: 137
Join Date: Nov 2011
For fuck sakes, SS needs to step up the security game
March 17, 2012 @ 23:47:18 PM
Post: 954
Join Date: Oct 2010
It's gonna be impossible to get an SS account now smh
March 18, 2012 @ 00:01:07 AM
Post: 781
Join Date: Aug 2007
Location: BK
small pullovers, hit me up.
March 18, 2012 @ 00:29:08 AM
Post: 426
Join Date: Mar 2007
Location: Floss Angeles
Looking to trade a WHITE/LARGE CDG Supreme shirt for any color in XL. If you got an XL, hit me on the PM
March 18, 2012 @ 00:30:31 AM
Post: 396
Join Date: Nov 2011
For fuck sakes, SS needs to step up the security game
seriously.
March 18, 2012 @ 00:36:33 AM
Post: 58
Join Date: Mar 2012
Location: Yass


faggot reseller i hope something horrible happens to you or someone close to you


lol you mad he has money and you dont????


paulywalnuts, in your posts earlier, i noticed you said you failed to cop ANY of the CDG x Supreme collab yesterday. That was an easy drop i must say, so i cant say you are a smartass. you hate resellers on ebay because they charge a "high" price (look, dude, US resellers' prices are always the lowest, okayyy???), so i cant say you are a richboy. then if you a nice guy and PM me i would offer you a tee/cap at original price, but you didn't. I am ignoring whatever you said just because i love hypebeast and it's a fun place to talk all of you guys. Also, i am giving you a CDG sticker for free if i have your apology, so that you will have at least SOMETHING from the collab.



Dont know why everyone is believing this shit...its clearly some pictures from the store cupboard...who the fuck has bricks of supreme collab stickers in cellophane wrappers? let alone 50+ tshirts and caps?...get the fuck outta here
March 18, 2012 @ 01:03:20 AM
Post: 406
Join Date: Apr 2011
Location: ATL


lol you mad he has money and you dont????


paulywalnuts, in your posts earlier, i noticed you said you failed to cop ANY of the CDG x Supreme collab yesterday. That was an easy drop i must say, so i cant say you are a smartass. you hate resellers on ebay because they charge a "high" price (look, dude, US resellers' prices are always the lowest, okayyy???), so i cant say you are a richboy. then if you a nice guy and PM me i would offer you a tee/cap at original price, but you didn't. I am ignoring whatever you said just because i love hypebeast and it's a fun place to talk all of you guys. Also, i am giving you a CDG sticker for free if i have your apology, so that you will have at least SOMETHING from the collab.



Dont know why everyone is believing this shit...its clearly some pictures from the store cupboard...who the fuck has bricks of supreme collab stickers in cellophane wrappers? let alone 50+ tshirts and caps?...get the fuck outta here


^this
March 18, 2012 @ 01:10:52 AM
Post: 3565
Join Date: Oct 2010
Location: sgv.la
^ DO NOT DOUBT OUR LEADER!
I STILL BELIEVE IN YOU MASTER integral.

PLEASE BLESS ME WITH A STICKER AND I WILL FOREVER BE YOUR FOLLOWER.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 18, 2012 @ 01:21:24 AM
Post: 24
Join Date: Mar 2012
leifwild, correct, that picture was taken at the supreme warehouse when i went there to pick up the cdg package.

Dont know why everyone is believing this shit...its clearly some pictures from the store cupboard...who the fuck has bricks of supreme collab stickers in cellophane wrappers? let alone 50+ tshirts and caps?...get the fuck outta here


well, you mentioned "bricks of supreme collab stickers in cellophane wrappers", so i just took a picture of my other stickers in wrappers from SS12. yes these things do exist and thats how they are distributed to Supreme Soho or LA.

integral.

March 18, 2012 @ 01:22:18 AM
Post: 406
Join Date: Feb 2010
lol dude posting his order number http://www.ebay.com/itm/Supreme-X-Comme-Des-Garcons-CDG-RED-Box-Logo-Camp-Cap-Polka-Dot-kate-tyler-tisa-/150779897899?pt=US_Hats&hash=item231b2ea82b
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x