Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
November 15, 2012 @ 12:10 AM
bvsedtrillv

Post: 81

Join Date: Aug 2012

Not exactly 'thrilled' with my box
Cut n sew is not something I'd ever wear.
I expected a real cut n sewn piece. Eh, fuck it.
$150


I got that cut n sew too, almost reaches my knees lol
November 15, 2012 @ 12:16 AM
Richboy 100 million

Post: 727

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

@meg@gem is there going to be anything special on black friday for the online store?? cant make it down to the store that day...and are OAKLAND snaps limited? thank mega


OAKLAND SNAPS ARE VERY LIMITED.

ALSO BLVCK FRIDAY IS GOING TO BE CRAZY ONLINE.

WE DONT KNOW EXACTLY WHAT WILL BE GOING UP BUT WE GOT YALL.

Mega just post what people got in their 300 and 500 boxes?

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 15, 2012 @ 12:39 AM
King Rewind

Post: 33

Join Date: Nov 2012

Location: The Trap

mega seems like a cool dude to me people need to back off .. its not easy to keep up with orders always .. no one complains when supreme doesnt mail shit out even for a week either ... its easy to fall behind

wish i could get a pick my box for a $50 box LOL im broke but wanna get into a lil BS gear


"its easy to fall behind"

no wonder you're broke with that attitude

Definitely not one of the BS dick riders on the thread but I see both sides of the story. That being said, why the fuck are you always so bitter g? You take negativity to heights only know by astronauts! Man I'd love to smack the shit outta you!


youd love to but you never would

seems like you the one with the anger issues bruh



all i post is observable truth

seems like a lot of people brainwashed in here and its always good to have someone like me help see things for what they really are ya dig

i dont really see how im bitter and hating when ive probably spent more $ on bs than anyone in here in the last
couple months

nothing wrong with wanting to see something you support do better


First off real cute going to all the trouble of posting the little gifs. Real cute lil' homie. Second, you don't know me like that. I'm not with no Internet thuggin but I got stripes out here in the real world. I'd slap the shit out of you. Third, I highly doubt you've spent more money than me on Black Scale this year. I've easily dropped 3-4 g's and could post the pics to prove it. I to would like to see the brand I love improve in certain areas but unlike you I'm more constructive with my criticisms than your negative ass. You spend more time ripping the brand you "support" than actually "supporting" it. You got way too much time on your hands bruh bruh, find something to poke on insted of constantly posting your whiney ass comments
November 15, 2012 @ 12:42 AM
Richboy 100 million

Post: 727

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

mega seems like a cool dude to me people need to back off .. its not easy to keep up with orders always .. no one complains when supreme doesnt mail shit out even for a week either ... its easy to fall behind

wish i could get a pick my box for a $50 box LOL im broke but wanna get into a lil BS gear


"its easy to fall behind"

no wonder you're broke with that attitude

Definitely not one of the BS dick riders on the thread but I see both sides of the story. That being said, why the fuck are you always so bitter g? You take negativity to heights only know by astronauts! Man I'd love to smack the shit outta you!


youd love to but you never would

seems like you the one with the anger issues bruh



all i post is observable truth

seems like a lot of people brainwashed in here and its always good to have someone like me help see things for what they really are ya dig

i dont really see how im bitter and hating when ive probably spent more $ on bs than anyone in here in the last
couple months

nothing wrong with wanting to see something you support do better


First off real cute going to all the trouble of posting the little gifs. Real cute lil' homie. Second, you don't know me like that. I'm not with no Internet thuggin but I got stripes out here in the real world. I'd slap the shit out of you. Third, I highly doubt you've spent more money than me on Black Scale this year. I've easily dropped 3-4 g's and could post the pics to prove it. I to would like to see the brand I love improve in certain areas but unlike you I'm more constructive with my criticisms than your negative ass. You spend more time ripping the brand you "support" than actually "supporting" it. You got way too much time on your hands bruh bruh, find something to poke on insted of constantly posting your whiney ass comments
pics or it didnt happen

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 15, 2012 @ 01:08 AM
NNOLANN

Post: 107

Join Date: Feb 2012

Location: Upstate NY

Black Scale

1) Promise some ground breaking, crazy limited, superb quality release.
2) Release a tshirt or hoody with a word or 2
3) Take 4 weeks to ship
4) Apologize
5) Say you'll never release anything ever again because everyone complains
6) Repeat step 1-5 and fool people over and over again.

Black Scale
November 15, 2012 @ 01:12 AM
BlackScale

Post: 8349

Join Date: Aug 2007

Location: BLACK-SCALE.COM

Black Scale

1) Promise some ground breaking, crazy limited, superb quality release.
2) Release a tshirt or hoody with a word or 2
3) Take 4 weeks to ship
4) Apologize
5) Say you'll never release anything ever again because everyone complains
6) Repeat step 1-5 and fool people over and over again.

Black Scale


what about i tell you to shut up?

repeat step 1-5

shut up dickhead
shut up asswipe
shut up fuckface
shut up dummie
shut up !!!!!

would you like to repeat it now?

lol

your mom taught you hate well.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

November 15, 2012 @ 01:23 AM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Not exactly 'thrilled' with my box
Cut n sew is not something I'd ever wear.
I expected a real cut n sewn piece. Eh, fuck it.
$150

I got that cut n sew too, almost reaches my knees lol


Yeah, I just put it on and my girl laughed at me and said it looks like something a woman would wear, ha

|| instagram: lups1 ||

November 15, 2012 @ 04:29 AM
BlackScale

Post: 8349

Join Date: Aug 2007

Location: BLACK-SCALE.COM

Hypebeast should have a moderator that just boots dumb ass people off the forum.


you would be the first muthafucka outta here


I think he is referring to people like u


When you give mega oral sex do you work the tip mostly, or do you just jack him off and suck his balls?


Buddy new rap diss coming soon??


Toward whom, sir?

towards 407 or mega??


Do it. I wouldn't blog it though. Lol

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

November 15, 2012 @ 06:01 AM
FCKNsteez

Post: 439

Join Date: Jul 2010

Location: Bay Area

yo are there still " Hunters Point " new era's at BSSF?
November 15, 2012 @ 06:01 AM
BlackScale

Post: 8349

Join Date: Aug 2007

Location: BLACK-SCALE.COM

Blvck Friday.

Open at 8am till 8pm.

SF, NY, LA.

Online store specials will release Thursday night at Midnight.

Thursday night/Friday morning 12am.

The online store will be open for a entire day.

I suggest you don't sleep on the cyber sale and the in store sale.

Thank You.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

November 15, 2012 @ 06:06 AM
Richboy 100 million

Post: 727

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

Blvck Friday.

Open at 8am till 8pm.

SF, NY, LA.

Online store specials will release Thursday night at Midnight.

Thursday night/Friday morning 12am.

The online store will be open for a entire day.

I suggest you don't sleep on the cyber sale and the in store sale.

Thank You.

Reezy boy said the Christmas sale is way better though

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 15, 2012 @ 06:30 AM
King Rewind

Post: 33

Join Date: Nov 2012

Location: The Trap






Excuse the shitty lighting... That's just the shit I've bought in 2012 fam. Scvled out on the daily! cool cool cool
November 15, 2012 @ 06:43 AM
King Rewind

Post: 33

Join Date: Nov 2012

Location: The Trap

Still can't get this shit to work... Fuck it!
November 15, 2012 @ 07:06 AM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Still can't get this shit to work... Fuck it!


dude its not hard go to tinypic.com upload the photo and copy and paste the BB code with the URL. that's it.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

November 15, 2012 @ 08:43 AM
low_k3y

Post: 860

Join Date: Mar 2011

Location: Bay Area, CA

Quality on the tsavo exceeded my expectations. Definitely recommend it, stay true to size.

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

November 15, 2012 @ 09:54 AM
BlackScale

Post: 8349

Join Date: Aug 2007

Location: BLACK-SCALE.COM






Excuse the shitty lighting... That's just the shit I've bought in 2012 fam. Scvled out on the daily! cool cool cool


Get em

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

November 15, 2012 @ 09:56 AM
FCKNsteez

Post: 439

Join Date: Jul 2010

Location: Bay Area

hunter point new eras still in stock?
November 15, 2012 @ 09:58 AM
trick916

Post: 55

Join Date: Jul 2012

Location: Sacramento



Received my shipping confirmation Tuesday, received my box in the afternoon on Wednesday. Took a week and 3 days for it to arrive from my order date, so hopefully the shipping process improves in the future.. Not too fond of the orange tank (black or white would have been on point lol). But nonetheless, still satisfied with this $50 box.
November 15, 2012 @ 10:51 AM
BlackScale

Post: 8349

Join Date: Aug 2007

Location: BLACK-SCALE.COM

hunter point new eras still in stock?


That's next year

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

November 15, 2012 @ 04:40 PM
juand718

Post: 91

Join Date: Sep 2012

Location: The Bronx

Black friday sale or christmas sale?
November 15, 2012 @ 05:01 PM
NNOLANN

Post: 107

Join Date: Feb 2012

Location: Upstate NY

Black friday sale or christmas sale?


Blvck Friday.

Open at 8am till 8pm.

SF, NY, LA.

Online store specials will release Thursday night at Midnight.

Thursday night/Friday morning 12am.

The online store will be open for a entire day.

I suggest you don't sleep on the cyber sale and the in store sale.

Thank You.


It was literally one page back...
November 15, 2012 @ 05:04 PM
juand718

Post: 91

Join Date: Sep 2012

Location: The Bronx

Black friday sale or christmas sale?


Blvck Friday.

Open at 8am till 8pm.

SF, NY, LA.

Online store specials will release Thursday night at Midnight.

Thursday night/Friday morning 12am.

The online store will be open for a entire day.

I suggest you don't sleep on the cyber sale and the in store sale.

Thank You.


It was literally one page back...


I know.

Blvck Friday.

Open at 8am till 8pm.

SF, NY, LA.

Online store specials will release Thursday night at Midnight.

Thursday night/Friday morning 12am.

The online store will be open for a entire day.

I suggest you don't sleep on the cyber sale and the in store sale.

Thank You.

Reezy boy said the Christmas sale is way better though


i was wondering about this.
November 15, 2012 @ 05:07 PM
NNOLANN

Post: 107

Join Date: Feb 2012

Location: Upstate NY

ohh aight
November 15, 2012 @ 05:31 PM
hypethetical

Post: 616

Join Date: May 2012

anyone cop the gila pants? wanted to know how they fitted
November 15, 2012 @ 09:45 PM
supremegod

Post: 187

Join Date: Jul 2012

anybody get that ORO cut n sew, hows the fitting on it, should i size up or what? and if i wanna layer should i size up for sure?
November 15, 2012 @ 10:45 PM
Richboy 100 million

Post: 727

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

yee reezy told me last year everything was 50% crazy

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 15, 2012 @ 11:21 PM
lazylids

Post: 6

Join Date: Nov 2012

I want to hear peoples opinion of my $$$$50 dollar box.

Here is the link to a pic of it:




It consisted of:
-Black Scale x Deadline shirt
-Black Scale x BGRT shirt
-Fuck Swag Orange Tank Top
-Beanie (fits really really tight on 7 1/2 head)
-Sticker and 2 Pins

In my opinion, I think it is the worst collective box I have ever seen on here. I am not trying to be a hater because I am a fan of BS, but with two collabs of brands that I dont even wear or like and the same orange tank top. What do you think everyone?
November 15, 2012 @ 11:32 PM
hypethetical

Post: 616

Join Date: May 2012

anybody get that ORO cut n sew, hows the fitting on it, should i size up or what? and if i wanna layer should i size up for sure?

yes bro. I have it and would suggest going up one if you plan on putting a hoodie underneath. Best jacket from fall imo
November 15, 2012 @ 11:33 PM
midmost

Post: 246

Join Date: Aug 2012

Location: mn

ordered my box on the 2nd and still no shipping confirmation. What happened to shipping the boxes in order?
November 15, 2012 @ 11:46 PM
supremegod

Post: 187

Join Date: Jul 2012

ordered my box on the 2nd and still no shipping confirmation. What happened to shipping the boxes in order?

same here your not alone

Please login first to reply.
Back To Top