[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

Nov 02, 2012 @ 08:28
i rather just buy what i like

seeing how bs been operating as of late im doubting these boxes will be worth it

shrug


What you mean operating? Lol. You're craze.

Also these boxes will be the best black boxes to date.

We saved items just for this day. Trust me we don't even need to do black boxes. We really are doing this for our customers.


Appreciate it.

Side note: how is BSNY doing?
Nov 02, 2012 @ 10:01
damn seems like everybody gettin the 150 box.. not sure if I should get the 150 or 300..
Nov 02, 2012 @ 10:13
@meg@gem, I understand that the products are random, but can I know how many pieces and what type of article of clothing are in each box? or is that random too?
Nov 02, 2012 @ 10:13
@meg@gem If I order a box via International Checkout will I get fucked over like last time?
Nov 02, 2012 @ 10:16
Leather Silences sittin in those $500 & $1k boxes...
Nov 02, 2012 @ 10:56
black boxes for the ladies? wanna pick up a box for my girl. how long is this going for?
Nov 02, 2012 @ 13:51
I'm about to make my first black scale purchase, normally I wear S in most stuff. In previous supreme seasons I wear a M because they fit a bit small after washing.
What would be best sizing for me? I couldn't find any measurements so had to ask.
I'll probably go for a $150 box.
Nov 02, 2012 @ 14:01
Ima be pissed if I get some asap shit in my box.. haha
Nov 02, 2012 @ 14:05
Yeah, fuck it, just copped a $150 box
Thing that sucks, is im a different size in most different items.

|| instagram: lups1 ||

Nov 02, 2012 @ 14:14
Yeah, fuck it, just copped a $150 box
Thing that sucks, is im a different size in most different items.
there gonna ask you size in everything like cut&sewn tees fitteds etc you your good just make sure to put the right sizes when they send you the form you dont want them messing up
Nov 02, 2012 @ 14:14
I'm about to make my first black scale purchase, normally I wear S in most stuff. In previous supreme seasons I wear a M because they fit a bit small after washing.
What would be best sizing for me? I couldn't find any measurements so had to ask.
I'll probably go for a $150 box.
everything is tts they use the same tees as diamond so idk if that helps
Nov 02, 2012 @ 14:15
Yeah, fuck it, just copped a $150 box
Thing that sucks, is im a different size in most different items.
there gonna ask you size in everything like cut&sewn tees fitteds etc you your good just make sure to put the right sizes when they send you the form you dont want them messing up


Good looks.
I did put a basic Size: Medium in the comments section when checking out.
Hopefully they still send me the form and dont just run off that. OOOPS

Oh, and last year, people were getting like 3 tees and a wallet in their $25 boxes.
$150 boxes SHOULD be getting hooked up nice, id hope.

|| instagram: lups1 ||

Nov 02, 2012 @ 14:18
Don't own any diamond shirts but they fit a bit bigger then supreme right? probably go for a S then.
Not sure on the cut&sewn items though because from what I heard those fit small.
Thanks for the help.
Nov 02, 2012 @ 14:20
there gonna ask you size in everything like cut&sewn tees fitteds etc you your good just make sure to put the right sizes when they send you the form you dont want them messing up


Good looks.
I did put a basic Size: Medium in the comments section when checking out.
Hopefully they still send me the form and dont just run off that. OOOPS

Oh, and last year, people were getting like 3 tees and a wallet in their $25 boxes.
$150 boxes SHOULD be getting hooked up nice, id hope.
they still have to send you the form so your good
yea last time they were out i ordered the 50$ one on the last day and they hooked me up pretty nicely so i cant wait for my 150$ box
Nov 02, 2012 @ 15:25
dat 500$ and 150$ have been swooped hope they are worth the price.

pay day is next week im tempted on that 1k think itll be around till weds?

(_̅_̅_̅_̅_̅м̅a̅я̅i̅j̅u̅a̅n̅a̅_̅_̅_̅ () ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็

Nov 02, 2012 @ 16:12
Trying to decide if I should cop the 300 or not.

soundcloud.com/johnf-m

Nov 02, 2012 @ 16:18
Black scale is what up! Showin love to the customers is whats good. Coppin that 150 cause you know they'll hook it up
Nov 02, 2012 @ 16:54
I just picked up the 150 box Mega. I am exiced Mega! I normally do instore shit, but I have slept on BLVCK for a minute. I hope I get some really Gothic/ Trill SHIT.

Go fuck yourself

Nov 02, 2012 @ 17:12
@silviodante, this project will be up for seven days
Nov 02, 2012 @ 17:14
Which box has cut & sew products in them? Do they start getting thrown in for the 300 box and up or are they in the 150 too?
Nov 02, 2012 @ 17:20
I would hope cut & sew would be in the $150 boxes.
Im not looking to get just tees for $150.00

|| instagram: lups1 ||

Nov 02, 2012 @ 17:30
Got hooked up really well on my $50 and $150 from last time around, so I copped a $150 this time around. Cannot wait! smokeyface
Nov 02, 2012 @ 17:36
Got hooked up really well on my $50 and $150 from last time around, so I copped a $150 this time around. Cannot wait! smokeyface


What was in your $150?

http://vimeo.com/hyperstationusa ___ Twitter and Instagram: @hyperstationusa

Nov 02, 2012 @ 17:37
I would hope cut & sew would be in the $150 boxes.
Im not looking to get just tees for $150.00


I remember some cut and sew in the $100 boxes last time, so you should be straight.

http://vimeo.com/hyperstationusa ___ Twitter and Instagram: @hyperstationusa

Nov 02, 2012 @ 18:30
Copped a $300. Gonna be fire.
Nov 02, 2012 @ 19:27
When is the last day to get a box?
Nov 02, 2012 @ 19:35
When is the last day to get a box?
they were posted yesterday and they are only up for 7 days so around next week thursday or friday will be the last day
Nov 02, 2012 @ 19:41
Got hooked up really well on my $50 and $150 from last time around, so I copped a $150 this time around. Cannot wait! smokeyface


What was in your $150?


Like 5 tees, a cut and sew and a Beanie
Well worth the cost.
Nov 02, 2012 @ 20:01
What was in your $150?


Like 5 tees, a cut and sew and a Beanie
Well worth the cost.

damn thats hella gay considering the $25 came with 3 teees and a beanie or hat

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

Nov 02, 2012 @ 21:53
Originally posted by Inactive User
Like 5 tees, a cut and sew and a Beanie
Well worth the cost.

damn thats hella gay considering the $25 came with 3 teees and a beanie or hat

I'd be happy with that, cut and sew are nice products. What do you except to get 15 tees?
Please login first to reply.