[Blvck Scvle] – 2012 Official Discussion Thread (READ THE FIRST POST)

September 28, 2012 @ 21:38:57
Meg i know you gonna let the forums get first grabs on those online OG funerals blushing


we actualy have a special time will release the caps for you guys so no traffic will be hurting your sales. i promise.

also the haight street store wont be open till next week. pretty crazy actually. almost done.

we thought it would open tomorrow but internet still not working.


that's why i F*xx with you man!!
September 28, 2012 @ 22:26:41
so the caps aint droppin till next week?? tongueface

The fashion game will never be the same once i emerge. I can promise you that much.

September 28, 2012 @ 22:33:54
so the caps aint droppin till next week?? tongueface


Ruined your plans for wearing it on thursday? smh
September 28, 2012 @ 22:35:49
BLACK SCALE HAIGHT STREET STORE WILL NOT OPEN TOMORROW SATURDAY SEPT 29TH, 2012. WE ARE ALMOST DONE SO WILL KEEP YOU POSTED. THANK YOU

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

September 28, 2012 @ 22:36:49


Can't wait till i get my hands on a Funeral smokeyface

Then I can be just like A$U$$ Rocky smokeyface


DAMN BUDDY YOU STUPID

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

September 28, 2012 @ 23:44:20
so the caps aint droppin till next week?? tongueface


Ruined your plans for wearing it on thursday? smh


ha nahhh i already got one G, prob wont wear it to the show though, too fanboy-ish. nahh my homie has been dying for one and i was gonna cop him one and hit it to him for retail plus shipping.

The fashion game will never be the same once i emerge. I can promise you that much.

September 29, 2012 @ 07:15:52
BLACK SCALE HAIGHT STREET STORE WILL NOT OPEN TOMORROW SATURDAY SEPT 29TH, 2012. WE ARE ALMOST DONE SO WILL KEEP YOU POSTED. THANK YOU


the fuck mang, i had my alarm set and everything lol.
just playing, but i was gonna stop by.

September 29, 2012 @ 07:22:29
I know this isn't the place to post this, but I have a BLVCK two finger ring for sale.
It has some fade, but still looks good.
how much
September 29, 2012 @ 16:34:51
I know this isn't the place to post this, but I have a BLVCK two finger ring for sale.
It has some fade, but still looks good.
how much


How did it fade like that?
September 29, 2012 @ 17:00:16
wats the deal with the black b logo tees? anyone have any problems wit them? copped a large got it in, shirt tag says its a large put it on its 100% MEDIUM, i would like to exchange it but...1)are all large really mediums? are all xl really large? and 2) i see they aint up on black-scale.com anymore...mega who do i call? sf?
September 29, 2012 @ 18:15:35
I know this isn't the place to post this, but I have a BLVCK two finger ring for sale.
It has some fade, but still looks good.
how much


How did it fade like that?


well its not real gold..
September 29, 2012 @ 18:21:53
hope mine dont fade cuz the rings are dope af

September 29, 2012 @ 18:30:53
how much


How did it fade like that?


Did you wear it alot or something?
well its not real gold..
September 29, 2012 @ 19:15:14
So how about that blvck ny snap tho
September 29, 2012 @ 19:28:06
I was surprised to see 2 on ebay recently and it looks as though they did not sell for 125. I figured they would be grabbed immediately.
September 29, 2012 @ 20:50:57
hope mine dont fade cuz the rings are dope af



shit looks madd sick.. almost makes me regret sleepin on'em lol
September 29, 2012 @ 23:17:01
LOL more Black Scale on PLNDR eh ????
blushing
September 30, 2012 @ 03:26:07
LOL more Black Scale on PLNDR eh ????
blushing


thats no new black scale though bro, thats just them restarting the sale trying to get rid of the stock they already had.

The fashion game will never be the same once i emerge. I can promise you that much.

September 30, 2012 @ 04:00:59
I know this isn't the place to post this, but I have a BLVCK two finger ring for sale.
It has some fade, but still looks good.
how much

Make me an offer fam
September 30, 2012 @ 04:03:49


How did it fade like that?


Did you wear it alot or something?
well its not real gold..

TBH, I only actually wore it once, left it in the bag after that.
It was bound to fade, some people started noticing fade on theirs after the first 2 weeks.
September 30, 2012 @ 10:19:28
Meg i know you gonna let the forums get first grabs on those online OG funerals blushing


we actualy have a special time will release the caps for you guys so no traffic will be hurting your sales. i promise.

also the haight street store wont be open till next week. pretty crazy actually. almost done.

we thought it would open tomorrow but internet still not working.


Will the perfecto motto jacket release that day too? I think that's what its called someone uploaded a pic of it a few pages back.
September 30, 2012 @ 19:31:58
my blvck two finger ring has no signs of fade and ive given it a lot if wear for the past couple months
October 01, 2012 @ 00:07:12
how is the quality of the Sinai jacket? Is it a windbreaker?

wtb: small supreme outerwear

October 01, 2012 @ 01:14:15
really dissapointed with the bs tees that i picked up. the fabric's really thin, i can see my tattoos through the white cotton and the collar already started to sag after 1 wear and 1 wash. thats for the white one. hopefully the black tees are better, but not keeping my hopes up. just sayin'.

good thing theyre from plndr. also i stumbled upon a discussion saying that bs gear listed on there are made with subpar shit compared to the ones i can get from bs directly
October 01, 2012 @ 01:22:25
BS tee's of the same quality that are sold in store will never be on PLNDR

Look at my threads. Im selling HEAT for CHEAP.

October 01, 2012 @ 01:46:43
Where are my Funeral's at! I thought it was this month!
October 01, 2012 @ 01:54:50
^^ just as i thought. cos with all the hype bs is getting and they drop stuff like these, it'll really makes you think. thanks for confirming though, ill give bs another shot. this time through the official site since theres no way i can drop by the physical store tongueface
October 01, 2012 @ 03:13:01
Where are my Funeral's at! I thought it was this month!


this week mr white
October 01, 2012 @ 05:44:04
@meg@gem WHEN'S THE HAIGHT STORE OPENING?
October 01, 2012 @ 06:44:19
Where are my Funeral's at! I thought it was this month!


this week mr white


Let me go cook a batch so i can purchase the whole stores inventory and list them for 999$ each on the interwebular network.
Please login first to reply.
x