Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 8, 2012 @ 06:00 PM
cypress

Post: 359

Join Date: May 2012

BS x Stussy blvck tee copped!
September 8, 2012 @ 06:02 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Will Stussy or MLTD have these?

|| instagram: lups1 ||

September 8, 2012 @ 06:03 PM
RESIN

Post: 201

Join Date: May 2007

$40 for shipping to canada for 1 tee. +$10 duties and taxes Get the fuck outta here.
September 8, 2012 @ 06:03 PM
tbeast

Post: 181

Join Date: Sep 2012

BS x Stussy blvck tee copped!
September 8, 2012 @ 06:04 PM
Panther.

Post: 1774

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

Black Scale x 40oz FNO Party @ Gold Bar New York http://www.black-scale.com/?p=5353

Mega you need a better photographer. I know it's online but the back of the tee isn't shown and the same goes for snapbacks; the underbrim and back aren't shown.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

September 8, 2012 @ 06:04 PM
vlvin

Post: 57

Join Date: Aug 2012

Location: EVSTBVY

$40 for shipping to canada for 1 tee. +$10 duties and taxes Get the fuck outta here.


that sucks bro!

Blvck Scvle VSVP Strapback priced to sell. local transactions preferred https://post.craigslist.org/manage/3278917056

September 8, 2012 @ 06:05 PM
tkisbadluck

Post: 312

Join Date: Jun 2012

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.

WTB SUPREME PIN DOT NAVY MEDIUM / SUPREME CAIRO HOODIE MEDIUM

September 8, 2012 @ 06:08 PM
OAKrah

Post: 57

Join Date: Nov 2011

Location: Salty D

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.
collabs are usually this price

VLL BLVCK OPRVH

September 8, 2012 @ 06:09 PM
ichigo81

Post: 2813

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

Easy cop, wish I was back home for the game doe
September 8, 2012 @ 06:15 PM
vlvin

Post: 57

Join Date: Aug 2012

Location: EVSTBVY

Easy cop, wish I was back home for the game doe


I wish all drops were this easy to cop

Blvck Scvle VSVP Strapback priced to sell. local transactions preferred https://post.craigslist.org/manage/3278917056

September 8, 2012 @ 06:17 PM
DarkGrapes

Post: 405

Join Date: Nov 2011

Location: San Fernando Valley,...

$44 shipped to Cali for a tee? Think Imma pass...

http://vimeo.com/hyperstationusa ___ Twitter and Instagram: @hyperstationusa

September 8, 2012 @ 06:23 PM
rumee24

Post: 401

Join Date: Jul 2012

Location: California

Would have gone for it but I was in the shower razz
September 8, 2012 @ 06:25 PM
Dat1Dude562

Post: 1995

Join Date: Jul 2011

Location: Outer Space

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.
collabs are usually this price


All the recent collabs are but they used to be $32.
Shipping prices increased as well.

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

September 8, 2012 @ 06:29 PM
tkisbadluck

Post: 312

Join Date: Jun 2012

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.
collabs are usually this price


Really?

BS x KICKS HI - 34$
BS x MICHAEL MILLER -34$
BS x FOOLS GOLD - 34$
BS x ASAP PURPLE SWAG - 34$
BS x HXV - 34$
BS x ATL - 34$

I know some of you will say "oh but this is STUSSY though!"
I know I look like I'm bitching about 2 dollars, but before you know it, tees will be 40$.
I mean, I love the brand, half my wardrobe is BLVCK. I'm just pointing out what I notice.

WTB SUPREME PIN DOT NAVY MEDIUM / SUPREME CAIRO HOODIE MEDIUM

September 8, 2012 @ 06:29 PM
leafyLEFTY

Post: 20

Join Date: Nov 2007

Looking to buy a new never used SILENCE snapback. PM me if you are selling
September 8, 2012 @ 06:49 PM
vlvin

Post: 57

Join Date: Aug 2012

Location: EVSTBVY

Did Mega ever say how many were printed? talkin bout the BS x Stussy collab.

Just tried to order medium in both colors for my folks and it says out of stock already. Oh well I got minesmile

Blvck Scvle VSVP Strapback priced to sell. local transactions preferred https://post.craigslist.org/manage/3278917056

September 8, 2012 @ 06:49 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Shipping was still only $5 for me and i live in MA?

|| instagram: lups1 ||

September 8, 2012 @ 07:04 PM
RESIN

Post: 201

Join Date: May 2007

change the shipping to canada and ill cop.
September 8, 2012 @ 07:54 PM
tkisbadluck

Post: 312

Join Date: Jun 2012

Paying $40+ shipped for a tee, can a nigga get some free stickers in the box though?

WTB SUPREME PIN DOT NAVY MEDIUM / SUPREME CAIRO HOODIE MEDIUM

September 8, 2012 @ 09:12 PM
tigaprawns

Post: 73

Join Date: Dec 2011

Location: sf

damn missed out on the release. anyone got a black or white bsxstussy tee in medium? holla lol

@meg@gem im diggin the collab. i like how u guys put it in all the looked down upon neighborhoods lol, but you forgot san bruno!! hahah jk
September 8, 2012 @ 09:48 PM
Shaboopy

Post: 321

Join Date: Sep 2010

Location: San Francisco

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.
collabs are usually this price

It was an easy pickup at BS SF. I was expecting this to be $32 or $34 as well. $36 is fine but I wish it was printed on a BS tee instead of a stussy one. One wash and this shit will look young as fk lol. Dope shirt tho!

20% OFF Karmaloop with Rep Code:Shaboopy

September 8, 2012 @ 09:56 PM
FALSE_PROPHET

Post: 1276

Join Date: Dec 2010

Location: SD, Cali

I'm pretty sure the pricing of the Stussy collab was through Stussy not black scale. I could be wrong. But any news on those baseball tees?

KARMALOOP REPCODE 20%OFF: Hater93 http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/164985/? #post-3314499

September 8, 2012 @ 11:31 PM
vlvin

Post: 57

Join Date: Aug 2012

Location: EVSTBVY

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.
collabs are usually this price

It was an easy pickup at BS SF. I was expecting this to be $32 or $34 as well. $36 is fine but I wish it was printed on a BS tee instead of a stussy one. One wash and this shit will look young as fk lol. Dope shirt tho!


hope i didn't need to size up. you know if the medium Stussy (have not bought anything stussy in awhile) shirts have a similar fit to BS sizes

Blvck Scvle VSVP Strapback priced to sell. local transactions preferred https://post.craigslist.org/manage/3278917056

September 8, 2012 @ 11:42 PM
hypethetical

Post: 616

Join Date: May 2012

damn missed out on the release. anyone got a black or white bsxstussy tee in medium? holla lol

@meg@gem im diggin the collab. i like how u guys put it in all the looked down upon neighborhoods lol, but you forgot san bruno!! hahah jk


not from nor cal, so you're saying these are all the "ghetto" areas in SF? haha....kinda bummed the tees are all gone. I'm hoping for another infamous restock
September 9, 2012 @ 01:04 AM
kevinzoolander

Post: 12

Join Date: Jun 2012

Location: Pluto and Mars at th...

Damn 36$? Slowly raising them prices 2$ a drop.

Whatever.


A lot of clothing brands lose a lot of money paying for shipping. If you sold things online, you would know. I'm surprise Black Scale only charges 5$ for shipping, it costs more than 5$ to ship.
September 9, 2012 @ 01:16 AM
mason

Post: 676

Join Date: Apr 2012

Location: Los Angeles, Califor...

.
September 9, 2012 @ 01:43 AM
carloz1989

Post: 285

Join Date: May 2012

Fuck slept on the collab. Hope there's a restock soon
September 9, 2012 @ 02:29 AM
lockie

Post: 30

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

It's funny that you guys bitch about a tee being $36. In Australia to buy tees like black scale in a shop they're easily $50-$60.
September 9, 2012 @ 03:26 AM
carloz1989

Post: 285

Join Date: May 2012

Welp fuck Australia then.
September 9, 2012 @ 03:34 AM
ichigo81

Post: 2813

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

damn missed out on the release. anyone got a black or white bsxstussy tee in medium? holla lol

@meg@gem im diggin the collab. i like how u guys put it in all the looked down upon neighborhoods lol, but you forgot san bruno!! hahah jk

My du sunset is a fucking suburb, lol, my mom moved us there to get away from western addition, bay fam know what it is

Please login first to reply.
Back To Top