Official What Is ________ Wearing Thread?

Oct 31, 2006 @ 21:30
looks like the Fragment Fenom logo
Nov 01, 2006 @ 10:39
ye its the fragment logooooo.. cool jacket. Jeans looks wack though
Nov 01, 2006 @ 10:50
nice jacket..if ur fat pls dun wear it. thx
Nov 01, 2006 @ 20:12
Do you know where I'd be able to purchase any Fragment gear online?

Inactive User

Nov 01, 2006 @ 23:48
Originally posted by Inactive User
she is fine. but who is she... i wish she was mine


damn that bitch look like a dude
Nov 02, 2006 @ 17:53
sum dudes get anyway wit anything
not tryin to hate but damn pharrell be gettin away with anything..hat actually dope iz jus wat he chose to wear wit it..but if u can get away wit it..why not..



is kanye's hoodie mhi?

Nov 02, 2006 @ 17:58
Honestly...Does he think the white pants look cool or something?
Nov 02, 2006 @ 18:05
Pharrell can go outside and take a shit in the middle of the ground if he wanted to... he's made and he's an entrepreneur. He's been hustlin since 17, I'm sure he's at that point in his life to feel like he can do and wear whatever he wants and not care what anybody thinks.
Nov 02, 2006 @ 18:16
eff Pharrell and Kanye right now...I need Fat Joe's Sean John jacket immediately!
Nov 02, 2006 @ 18:20
Damn, you see thats why I always liked pharrell (no homo)

Before anyone ask, thats a MHI jacket kanye has on, Mysta X is selling one in the apearrel fourm
Nov 02, 2006 @ 18:20
Damn, you see thats why I always liked pharrell (no homo)

Before anyone ask, thats a MHI jacket kanye has on, Mysta X is selling one in the apearrel fourm
Nov 02, 2006 @ 18:21
not feeling the white pants
Nov 02, 2006 @ 18:24
Looks cool to me that mhi looks nice
Nov 02, 2006 @ 18:51
kanye shops @ baby gap ... shit is madd young
Nov 02, 2006 @ 19:04
Kanye is annoying.
Nov 02, 2006 @ 19:08
they both look prety stupid if you ask me
Nov 02, 2006 @ 19:38
both look like tools.
Nov 02, 2006 @ 19:45
add a couple captain crunch type badges and chains and you have a good michael jackson jacket
Nov 02, 2006 @ 20:03
Originally posted by Inactive User
eff Pharrell and Kanye right now...I need Fat Joe's Sean John jacket immediately!


That jacket came out kinda recently.

Funny thing is I saw it in the mall for like $1XX.XX, then later that night I was in Ross and they had the same exact jacket for 59.99..crazy.
Nov 02, 2006 @ 20:04
looks like they both are biting quan luv
Nov 02, 2006 @ 20:14
Put a girl in it and it might look good.

That jacket looks homo.
Nov 02, 2006 @ 20:19
I like the ice cream jacket.
I wouldnt wear it but its not bad.
Nov 02, 2006 @ 20:29
ohh my joe is the only person who looks normal

Inactive User

Nov 02, 2006 @ 20:43
pharells a fucking loser.

Inactive User

Nov 02, 2006 @ 20:44
fragment
Nov 02, 2006 @ 22:02
Yes thats an MHI piece.
Nov 02, 2006 @ 23:50
SOMEONE TELL ME PLEASE!!!...
what kind of jackets were LL Cool J and T.I. wearing at the MTV awards this year??!! please please help me out if you know! thanks so much!?)
Nov 02, 2006 @ 23:55
Originally posted by Inactive User
damn that bitch look like a dude



a dude with nice titties.

hater. >smh

TOP $$$ FOR - SUPREME ROSARY TEE/CREWNECK SIZE MED.

Nov 03, 2006 @ 00:36
damn.... yall some homosexuals
Nov 03, 2006 @ 00:48
pharrells hat is a little too intense for me, i like his jacket tho. as for kanye that foo needs to lay off the white pants and fat joe is a piece of shit i hate his style. <-- mad hating hahahaha
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0