HALLOWEEN SALE - UP TO 25% OFF - USE CODE: NOTRICKS14 (24 HOURS LEFT)
July 1, 2011 @ 01:47 AM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

^^^^ DO FUCKING WANT!

Maroons are def pick of the bunch though, looks perfect.
July 1, 2011 @ 07:19 AM
FLACHS

Post: 171

Join Date: Nov 2006

Location: EU

They are kinda cool, but never been my style.
July 1, 2011 @ 11:35 AM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

^^^^ DO FUCKING WANT!

Maroons are def pick of the bunch though, looks perfect.


hell yeah man, i would kill for these in a 12....they call the maroons, "bourdeaux" id take those or the navy

edit: just realized that union is carrying them, price tag is out of my range on these damn lol
July 1, 2011 @ 02:02 PM
ele

Post: 61

Join Date: Mar 2010

how much?
July 1, 2011 @ 02:54 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

WTF!!!! The Hockneys are $888 over at union! That is some bullshit, add the tax u looking at 960.. That's ridiculous, visvim serious with these prices? Would like to know Japan retail on these...
July 1, 2011 @ 03:11 PM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

yeah dog lol thats what im saying...even a bit less and i MIGHT consider but thats wiiiild yo lol.


if the homies at union are reading this hook me up!!! lol
July 1, 2011 @ 03:21 PM
lucky

Post: 3261

Join Date: Feb 2009

^ the funny thing is they will sell out even at 960.

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

July 1, 2011 @ 04:33 PM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

fuuuuuuuuccck they have my size in the navy joints too ! im about to finance a pair of sneaks haha
July 1, 2011 @ 05:51 PM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

$888 retail at Union is crazy, i'll try find out what retail is. Buying a new car in the next 2 weeks, really can't afford them but damn...
July 1, 2011 @ 08:14 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

fuuuuuuuuccck they have my size in the navy joints too ! im about to finance a pair of sneaks haha


Come on track, u know these aren't worth the price.. U can buy two pair of the 09 hockneys which in my opinion are the best hockneys for that price.. You can even buy two pairs of the americana decks for that price.. These aren't worth financing, I mean they are dope but not worth it for that price!
July 1, 2011 @ 08:21 PM
sutaih

Post: 103

Join Date: Dec 2008

Location: New York City

...
July 1, 2011 @ 09:05 PM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

haha na chill scotty, i would never blow that kind of money. i do need a pair tho, my summer shoe game would be complete with some hocks
July 1, 2011 @ 09:21 PM
vancerfan

Post: 33

Join Date: May 2011

Location: Los angeles

resently i got a lot of brands.cool>sad

love life .love our story

July 2, 2011 @ 05:09 PM
Geek.

Post: 331

Join Date: Mar 2009

Location: 714

Finally got a pair of these
July 3, 2011 @ 08:40 AM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

dope man, i wish i never sold my pair
July 5, 2011 @ 06:17 AM
July 5, 2011 @ 06:38 AM
FLACHS

Post: 171

Join Date: Nov 2006

Location: EU

Thanks ^
July 5, 2011 @ 05:56 PM
ebenhaezer

Post: 196

Join Date: Feb 2010

Has any one a Visvim e-cat 18L for sale?
July 5, 2011 @ 07:24 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

Summit Papoose Lamina Backpack









* For those who liked to buy outrageously overpriced backpacks... hahaha But the colorways on these look dope!
July 6, 2011 @ 02:07 AM
chuckiee11

Post: 31

Join Date: Jun 2011

Had to quote this
July 6, 2011 @ 02:07 AM
chuckiee11

Post: 31

Join Date: Jun 2011

Summit Papoose Lamina Backpack

* For those who liked to buy outrageously overpriced backpacks... hahaha But the colorways on these look dope!


Do you know where to get these online?
July 6, 2011 @ 12:12 PM
xdrift

Post: 145

Join Date: Feb 2009

aus retail on new hocks is 799..

those new bags are nice also..
July 8, 2011 @ 03:14 PM
ゲイル

Post: 11

Join Date: May 2011

Good day everyone. How should I size on a pair of Hockneys from '08? I'm usually a size US11. Thanks.
July 10, 2011 @ 10:10 PM
Ace.

Post: 1602

Join Date: Aug 2008

Location: └A

Finally got a pair of these


Anyone got 11-12 on these.


Leta♥♥♥♥♥Know
<3
July 12, 2011 @ 11:42 AM
undercover73

Post: 2

Join Date: Jul 2010

Im selling a 20L Ballistic shaker backpack if anyone's interested
July 13, 2011 @ 12:29 AM

Inactive

selling some shoes, hit me up if interested!!!

hypebeast.com/forum/showthread.php?p=3085253#post3085253
July 15, 2011 @ 01:40 AM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

Hiroki's new plan for Visvim in 2012, is to come up with a buy back and resell store...
July 15, 2011 @ 02:29 AM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

NYC will get a flagship store before LA does but apparently Bergdorf Goodman will be NYC's exclusive Vis retailer for the upcoming FW season.

I love the concept though but for some reason don't think it will actually happen as it seems to be a logistical nightmare.
July 15, 2011 @ 03:44 AM
FLACHS

Post: 171

Join Date: Nov 2006

Location: EU

I think it sounds as a really great concept too, but as Ledger says there it's probably gonna be some logistic problems.

reason items I bought. Still waiting for my Virgil kudu & Totem Parka. Been in the costums for 2 weeks now

July 15, 2011 @ 01:16 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

NYC will get a flagship store before LA does but apparently Bergdorf Goodman will be NYC's exclusive Vis retailer for the upcoming FW season.

I love the concept though but for some reason don't think it will actually happen as it seems to be a logistical nightmare.


Only reason it in bergdorf's is cause of wooster.. Apparently Wooster did alot of work to get Visvim into their store, be prepared to see a whole different demographic buying visvim now, once this goes down..

Please login first to reply.
Back To Top