[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

February 14, 2011 @ 12:59:11 PM

Inactive User

few pieces i would like, but i have to pay uk reseller prices so i often dont get half as much as id like unless someone can hook me up an a big order?
February 14, 2011 @ 13:18:41 PM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
if there wasnt a kaws collab i'd probably buy nothing lol

X

February 14, 2011 @ 13:24:07 PM
Post: 3031
Join Date: Jul 2009
time to stock up again!

February 14, 2011 @ 13:55:27 PM
Post: 1058
Join Date: Jun 2008
Location: Fallbrook CA
am liking the KAWS Box Logo Tee, the Roach Clip, and the whole heather line they got.. i love heather.
February 14, 2011 @ 14:10:09 PM
Post: 126
Join Date: Nov 2010
Location: Los Angeles
hats and accessories are mostly the success :D

theres always something people will dislike about the lineup but im sure theres a couple things people will cop...

lets see some more collabs (vans, nikes, etc. shit maybe some gaga) for spring 11 alreadyy!! lol
February 14, 2011 @ 15:12:24 PM
Post: 4497
Join Date: Feb 2009
this is the only thing how much ya think a G


Im going to say about 640.. Thats my guess on this jacket! Overpriced cause u can just buy the regular one for 460.. So im going to pass on this jacket.. Just going to grab the other stuff!
February 14, 2011 @ 15:19:38 PM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn






and lol @ supreme handball
February 14, 2011 @ 15:31:20 PM
Post: 2305
Join Date: Jul 2009
How much do tank topS and camp hats usually go for?
February 14, 2011 @ 16:06:46 PM
Post: 498
Join Date: Aug 2010
Location: the heart of Europe.
I'll cop jamaica tank and any snapback and some accessories.
Trench coat is interesting too...

I miss old HB...

February 14, 2011 @ 16:13:09 PM
Post: 289
Join Date: Sep 2010
Location: fuck me
i want cop an out of order tee, heather athletic tee and baseball script fitted and maybe the safari tee but i dont really like anything else. smh tongueface
February 14, 2011 @ 16:40:05 PM
Post: 14
Join Date: Jan 2011
kawping the Kaws Box Logo Tee fer sure shits tight as tits
February 14, 2011 @ 17:08:02 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
It's an outline of a 2x5 rectangle with the word Supreme inside of it. Really cool. There are SO many better pieces coming out.
February 14, 2011 @ 17:20:49 PM
Post: 426
Join Date: Sep 2008
who's all willing to do pickups? I really like those tanks, the henley, and the tiger camo shirt.
just hit me with a pm
February 14, 2011 @ 17:28:00 PM
Post: 2664
Join Date: Jun 2009
Location: atlanta
tiger camo shirt?^^^
February 14, 2011 @ 17:39:37 PM
Post: 161
Join Date: May 2010
i will pass for this whole season collection, weak shxt!
February 14, 2011 @ 17:53:01 PM
Post: 1550
Join Date: Jan 2010
Location: Florida
Just wait for the Ill collabs that are going to drop, u guys have no idea what u are about to get hit with!!!! Start saving now!!!smokeyfacesmokeyface

.

February 14, 2011 @ 17:56:04 PM
Post: 990
Join Date: Feb 2007
only shit i want are the mesh shorts...the cutting looks like they will fit short as fuck&)

February 14, 2011 @ 18:02:30 PM
Post: 81
Join Date: Nov 2010
I'm taking the 45min drive up to Fairfax just for the roach clip... and probably a Thrasher mag pullover... and probably the green cruiser deck if it's not too overpriced. hah

For Sale; Supreme: - Snap Front sweat hoodie medium (olive/army) - Loro Piana camp cap (grey) - Paisley camp cap (burgundy)

February 14, 2011 @ 18:12:43 PM
Post: 14
Join Date: Jan 2011
I'm taking the 45min drive up to Fairfax just for the roach clip... and probably a Trasher mag pullover... and probably the green cruiser deck if it's not too overpriced. hah


Get Ready To Empty Out Your Wallet
February 14, 2011 @ 18:42:51 PM
Post: 867
Join Date: Jun 2007
Location: CT bitch
February 14, 2011 @ 18:49:45 PM
Post: 713
Join Date: Nov 2008
wheres the GAGA picture tee?

damn thats all i wanted...
February 14, 2011 @ 19:02:00 PM
Post: 995
Join Date: Apr 2009
Location: CT
There's actually a bunch of shit I want from this season. The safari shit is dope imo.
February 14, 2011 @ 19:29:33 PM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
that 49er color champion jacket
kaws new era and tee
mini bat
black dragon trucker
varsity jacket
britney tee
box logo with eye on the side
about to be an expensive ass summer, but i got plenty money>smh
February 14, 2011 @ 20:21:15 PM
Post: 919
Join Date: Jan 2010
Location: tha trap


FUEGO
February 14, 2011 @ 20:33:09 PM

Inactive User

how to size on both of these?

February 14, 2011 @ 20:38:21 PM
Post: 1309
Join Date: Apr 2007
Location: SoCal
when is the online store going to back up with the new releases?
February 14, 2011 @ 20:53:28 PM
Post: 995
Join Date: Apr 2009
Location: CT
how to size on both of these?



They'll probably fit a little snug just like every other Preme buttonup. Wait till the online shop opens and there will be measurements.
February 14, 2011 @ 20:54:19 PM
Post: 3504
Join Date: Apr 2008
I'm pretty sure the e-mail said March 3rd

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

February 14, 2011 @ 21:03:04 PM
Post: 1733
Join Date: Nov 2008
tiger camo shirt?^^^


think hes talking about this one

February 14, 2011 @ 21:12:58 PM
Post: 995
Join Date: Apr 2009
Location: CT
^^^Not feeling that Fonzi jacket though lol
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x