[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

April 12, 2011 @ 21:44:34 PM
Post: 126
Join Date: Mar 2010
matador tee is dope might cop that one only tho
April 12, 2011 @ 21:59:20 PM
Post: 1379
Join Date: Oct 2008
Location: earth
got my tracking today smokeyface

arriving thursday

www.ronindivision.com

April 12, 2011 @ 22:55:14 PM
Post: 4186
Join Date: Jun 2006
Location: L.A.
still waiting on my tracking #.....

FUHH

UCSB.

April 13, 2011 @ 02:39:26 AM
Post: 166
Join Date: Nov 2010
i have a khaki leaves camp for sale if anyones interested, pm me
April 13, 2011 @ 02:44:51 AM
Post: 662
Join Date: Mar 2008
Location: Santa Monica
Anyone want a black box logo fitted 7 3/4 it's brand new. Pm me
April 13, 2011 @ 15:07:16 PM
Post: 838
Join Date: Oct 2007
anybody get a shipping confirmation for the japan tee yet?


Yea just got mine today
April 13, 2011 @ 16:03:36 PM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
just got shipping confirmation on benefit tee today. on monday I got my shipping confirmation for my order on thursday last week. so yeah supreme be real backed up.

X

April 13, 2011 @ 17:03:08 PM
Post: 21
Join Date: Dec 2006
somehow i still like supreme even tho i moved into high fashion !
April 13, 2011 @ 19:22:05 PM
Post: 400
Join Date: Nov 2010
Location: 415
somehow i still like supreme even tho i moved into high fashion !


That sounded very faggot
April 13, 2011 @ 19:38:19 PM
Post: 81
Join Date: Nov 2010
That sounded very faggot


nail on the head. hope you don't get charged $100k for that though.

For Sale; Supreme: - Snap Front sweat hoodie medium (olive/army) - Loro Piana camp cap (grey) - Paisley camp cap (burgundy)

April 13, 2011 @ 20:13:38 PM
Post: 27
Join Date: Dec 2007
Location: SF
nail on the head. hope you don't get charged $100k for that though.


^funny

any word on when sarafi caps drop?
April 13, 2011 @ 20:16:29 PM
Post: 174
Join Date: Jan 2009
Location: Portlandia
SZ 34 chino shorts in red/blue restocked yesterday some time, as well as 32-36 in khaki, and 30-36 in olive.
o, and theres moar w00d roach clips t00
M and L olive zebra jungle jackets too
beyond that, idfk what's been re-stocked
smokeyface
April 13, 2011 @ 20:30:43 PM
Post: 1305
Join Date: Feb 2010
Location: cuse
just got shipping confirmation on benefit tee today. on monday I got my shipping confirmation for my order on thursday last week. so yeah supreme be real backed up.


i still havent gotten shit. jhey
April 13, 2011 @ 21:02:31 PM
Post: 57
Join Date: Jan 2011
Location: Southern Cali
^funny

any word on when sarafi caps drop?


Who knows, maybe tomorrow morning? It's just a matter of time though.
April 13, 2011 @ 21:11:07 PM
Post: 771
Join Date: Jan 2010
Location: Northridge/Canoga Park/Los Angeles
somehow i still like supreme even tho i moved into high fashion !


what...the...
April 13, 2011 @ 22:10:16 PM
Post: 785
Join Date: Sep 2010
Location: SFC
somehow i still like supreme even tho i moved into high fashion !


lmao
April 13, 2011 @ 22:53:18 PM
Post: 70
Join Date: Jul 2010
Have the safari camps dropped? Because they're not on the previews anymore
April 13, 2011 @ 23:25:48 PM
Post: 1044
Join Date: Mar 2011
Location: 50613
Have the safari camps dropped? Because they're not on the previews anymore


they're still in the preview man...
April 14, 2011 @ 02:10:19 AM
Post: 36
Join Date: Apr 2008
anyone in the socal (LA) area have a large champion two tone (grey) jacket for sale?
April 14, 2011 @ 10:10:08 AM
Post: 186
Join Date: Sep 2009
new drop's out. plaid camp hats and new spring tees
April 14, 2011 @ 10:11:45 AM
Post: 821
Join Date: Nov 2010
red patchwork's gonna sell out i bet
April 14, 2011 @ 10:13:05 AM
Post: 272
Join Date: Sep 2008
slackers.... i copped a navy camp + navy curtis tee... then placed another order for a red camp + red "aids" tee + navy "mind your business" tee w/ no problem... smokeyface
April 14, 2011 @ 10:23:04 AM
Post: 1044
Join Date: Mar 2011
Location: 50613
nothing really worth copping, might get a curtis and adult entertainment later on in the season tongueface
April 14, 2011 @ 10:25:01 AM
Post: 622
Join Date: Mar 2011
Location: Worldwide
nothing really worth copping, might get a curtis and adult entertainment later on in the season tongueface


I don't think anything worth having is going to drop until May swings around. Then we will really be getting busy in Supreme. Ha Ha!

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

April 14, 2011 @ 10:30:24 AM
Post: 771
Join Date: Jan 2010
Location: Northridge/Canoga Park/Los Angeles
Weekly drops online aren't at 12pm EST anymore?
April 14, 2011 @ 10:32:48 AM
Post: 622
Join Date: Mar 2011
Location: Worldwide
weekly drops online aren't at 12pm est anymore?


11

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

April 14, 2011 @ 10:35:34 AM
Post: 771
Join Date: Jan 2010
Location: Northridge/Canoga Park/Los Angeles
11


Goddamnit. Thanks.
April 14, 2011 @ 10:43:52 AM
Post: 272
Join Date: Sep 2008
Goddamnit. Thanks.


hahahahahahhahah >smh
April 14, 2011 @ 10:50:24 AM
Post: 771
Join Date: Jan 2010
Location: Northridge/Canoga Park/Los Angeles
Got everything I wanted except for the Matador tee. I guess I'll walk over to Supreme on Fairfax during my lunchbreak to see if I can snag a couple. lol.
April 14, 2011 @ 10:52:13 AM
Post: 272
Join Date: Sep 2008
got everything i wanted except for the matador tee. I guess i'll walk over to supreme on fairfax during my lunchbreak to see if i can snag a couple. Lol.


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x