Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
December 30, 2011 @ 05:55 AM
standaman2324

suspended

Post: 212

Join Date: Nov 2011

Location: Los Angeles

Hey all,

Wondering if I can get a legit check on a white supreme uptown hoody and a red supreme box logo hoody. Here are pics:

Uptown





Box Logo





Thanks for your help!



both legit

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/164458/

December 30, 2011 @ 06:06 AM
Fusion

Post: 943

Join Date: Nov 2011

Location: Southern California

anyone know if this is legit??
http://www.ebay.com/itm/Supreme-Tee-NEW-T-Shirt-Lot-2-Size-M-L-RARE-Vintage-/280792681312?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item41608c4b60

Yes.

December 30, 2011 @ 07:01 AM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

yea. buy it
December 30, 2011 @ 07:21 AM
wolfstrice09

Post: 476

Join Date: Sep 2010

Location: Oregon

^Its gonna get banned now…
December 30, 2011 @ 09:07 AM
ChicagoLDRS

Post: 3068

Join Date: Sep 2011

Location: Chi

You guys are life savers. What should I look for in the future? What was the give-away?


Those are def both real or the best quality fakes I've ever seen.

Fuck Tha Opps...No Love City

December 30, 2011 @ 09:32 AM
lomberman

Post: 12

Join Date: May 2011

uptown hoodie can't be fake,because it's need time to make copy,produce it and then bring it to USA
December 30, 2011 @ 10:32 AM
hentai

Post: 4743

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

THANKS FOR THE INPUT MAN. YOU ARE VERY INSIGHTFUL.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

December 30, 2011 @ 04:50 PM
Fusion

Post: 943

Join Date: Nov 2011

Location: Southern California

yea. buy it

was that to me??

Yes.

December 30, 2011 @ 05:13 PM
plato

Post: 129

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

anyone know if this is legit??
http://www.ebay.com/itm/Supreme-Tee-NEW-T-Shirt-Lot-2-Size-M-L-RARE-Vintage-/280792681312?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item41608c4b60

Think about it.
RARE VINTAGE SUPREME
$41.
December 30, 2011 @ 05:34 PM
wolfstrice09

Post: 476

Join Date: Sep 2010

Location: Oregon

Think about it.
RARE VINTAGE SUPREME
$41.

Maybe you should think about it. Those shirts are very legit just a terrible fucking shirt. You believe everything people put as their title on ebay? Seller is obviously trying to get more attention to his shitty Supreme Tees. But I'll give you benefit of the doubt since those came out before you knew about Supreme.
December 30, 2011 @ 06:32 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

anyone know if this is legit??
http://www.ebay.com/itm/Supreme-Tee-NEW-T-Shirt-Lot-2-Size-M-L-RARE-Vintage-/280792681312?pt=US_Mens_Tshirts&hash=item41608c4b60

Think about it.
RARE VINTAGE SUPREME
$41.


fucking dumb nov '11 niggas.....the shirts are real, just fucking awful, like the yellow box logo awful
December 30, 2011 @ 06:44 PM
InfamousZero

Post: 780

Join Date: Oct 2007

Location: Chicago.

damn this dude got some old shirts for sale. there are come ups to made.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

December 30, 2011 @ 10:00 PM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

yea. buy it

was that to me??
yes nigga
December 31, 2011 @ 12:26 AM

Inactive

so the year is done, what else is there to talk about? Might as well lock this up..

med. dp tnf/400+fees. hmu

December 31, 2011 @ 01:17 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

so the year is done, what else is there to talk about? Might as well lock this up..


does the 2012 supreme discussion thread start tomorrow night? or the 1st?
December 31, 2011 @ 02:15 AM
InfamousZero

Post: 780

Join Date: Oct 2007

Location: Chicago.

so the year is done, what else is there to talk about? Might as well lock this up..


does the 2012 supreme discussion thread start tomorrow night? or the 1st?


hyperbeast will come on at 12:01 midnight Jan 1 and start all the new discussions threads. only posts he makes all year lmfao

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

December 31, 2011 @ 02:51 AM
VOMITSPIT

Post: 2724

Join Date: Apr 2010

If you're on hypebeast on new years that's a damn shame.

Sell Thread 1: http://hypebeast.com/forums/apparel/175504 Sell Thread 2: http://hypebeast.com/forums/apparel/161251

December 31, 2011 @ 03:00 AM
DANKS

Post: 66

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

when is the s/s 12 look book gonna be available?
December 31, 2011 @ 03:08 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

so the year is done, what else is there to talk about? Might as well lock this up..


does the 2012 supreme discussion thread start tomorrow night? or the 1st?


hyperbeast will come on at 12:01 midnight Jan 1 and start all the new discussions threads. only posts he makes all year lmfao


praise satan! i hope i get to meet this "hyperbeast"
December 31, 2011 @ 04:27 AM
goldANDsacks

Post: 3151

Join Date: Jul 2009

The red one is a solid camp imo, just wish there was more structure to Supreme's drops :/


then there'd be no need for people to go on forums and talk/speculate/hype up supreme
December 31, 2011 @ 04:33 AM
InfamousZero

Post: 780

Join Date: Oct 2007

Location: Chicago.

supreme thread broken again? smfh

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

December 31, 2011 @ 04:53 AM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

supreme thread broken again? smfh


LOL back to typing the correct # into the url
December 31, 2011 @ 12:56 PM
kujo

Post: 300

Join Date: Nov 2011

Location: USA

^ [just a joke, don't take it serious]



Haha. Didja do that yourself or is there some site?
December 31, 2011 @ 08:39 PM
paulywalnuts

Post: 3046

Join Date: Nov 2011

Location: Philadelphia

"I wander how many moles were killed to make these hats....smh" on tumblr earlier

fucking lol'd


probably at least 10

i master bait from time to time

December 31, 2011 @ 10:27 PM
backlikethat

suspended

Post: 5231

Join Date: Feb 2009

I NEED A DS F/W 11 BLACK BOX LOGO SZ. M

I HAVE CASH IN HAND. C'MON LEGGO.

PM ME.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top