[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

Dec 03, 2011 @ 22:01
I Have A DS XL Grey Box Logo, Looking To Trade For A DS XL Navy...If Anyones Interested Lemme Know
Dec 03, 2011 @ 22:07
Originally posted by Inactive User
You're all a bunch of dumb little shit heads, regardless of your registration date. Jesus fucking Christ.
Dec 03, 2011 @ 23:33
i'll trade someone my L grey gox smogo from last season, for an XL rox rogo. thanks in advanced.
Dec 03, 2011 @ 23:55

OMFG RESTOCK COP COP COP HURRY
Dec 04, 2011 @ 00:04
I bet majority of the people that are hating on november members can't even skate.

No one gives a fuck. Stay on topic.
If you don't have anything relavant to say, don't say it.

Copped another futura beanie cuz i couldnt decide on what colors i wanted. Grey and Navy coming my way


Stay on topic? You do know supreme is a skate brand right? So in order to stay on topic I guess I'm going to have to brag about what I ordered off the supreme site. Because everyone obviously gives a fuck about what you bought.

I bet majority of the people that are hating on november members can't even skate.


quit being bitter. another month from now, it's gonna be 2012, and all this bashing on november '11 members should die down (unless you guys keep making stupid/irrelevant posts).


2012 will be a new trend, things will return back to normal soon.


I wasn't trying to defend the nov. members. I just thought it was funny that kids who don't even skate act like they have more rights to a skate brand than some bitch ass OF fan who asks dumb questions. Like signing up to a forum earlier is cool or something. The only reason I joined this forum was so that I can sell a bunch of my old supreme gear.

HUGE quantity of Supreme goods for sale & rare diamondxestateLA fitted. 75+ items http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/168342

Dec 04, 2011 @ 00:44
what the fuck nigga, i've been checking the site all day. and the one time i go out for a lil they restock.
Dec 04, 2011 @ 01:46
I bet majority of the people that are hating on november members can't even skate.

No one gives a fuck. Stay on topic.
If you don't have anything relavant to say, don't say it.

Copped another futura beanie cuz i couldnt decide on what colors i wanted. Grey and Navy coming my way


Stay on topic? You do know supreme is a skate brand right? So in order to stay on topic I guess I'm going to have to brag about what I ordered off the supreme site. Because everyone obviously gives a fuck about what you bought.

quit being bitter. another month from now, it's gonna be 2012, and all this bashing on november '11 members should die down (unless you guys keep making stupid/irrelevant posts).


2012 will be a new trend, things will return back to normal soon.


I wasn't trying to defend the nov. members. I just thought it was funny that kids who don't even skate act like they have more rights to a skate brand than some bitch ass OF fan who asks dumb questions. Like signing up to a forum earlier is cool or something. The only reason I joined this forum was so that I can sell a bunch of my old supreme gear.


TAKE THE D AND MOVE ON FAGGOT

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Dec 04, 2011 @ 03:28
Do you have to size up on the Box logo hoodies? I just would like the answer to this one question.

-Thanks
Dec 04, 2011 @ 03:33
If you want it to fit a little baggy, yes. If not, no.
Dec 04, 2011 @ 03:40
any niggas that are around 5'7-5'8 wear a large in bl's?
Dec 04, 2011 @ 03:55
camp caps

http://brandoq.tumblr.com/ http://soundcloud.com/bq92

Dec 04, 2011 @ 03:58
Trading a Navy Box Logo LARGE for a VERIZON IPHONE or OFFER
Dec 04, 2011 @ 04:00
anyone know why some camp caps have a different number of eyelets on the sides than others? for example the tribal and shadowplaid camps have three eyelets on each side compared to two on other camps like the safari or canvas
Dec 04, 2011 @ 04:36
Trading a size M Burgundy Box Logo for any of these:

-size S Box Logos (Navy/Black/Burgundy)
-size M Box Logos (Navy/Black)

ig quinnandres

Dec 04, 2011 @ 04:46
SUPREME BOX HOODIE BLACK (NEGRO) XL FOR TRADE FOR L.
Dec 04, 2011 @ 04:52
anyone know why some camp caps have a different number of eyelets on the sides than others? for example the tribal and shadowplaid camps have three eyelets on each side compared to two on other camps like the safari or canvas

Probably for them to be more breathable
Shadows looks heavy and hardcore vs the regular canvas.
I dunno though. Just what i think..
Dec 04, 2011 @ 05:04
any niggas that are around 5'7-5'8 wear a large in bl's?


unless u like it baggy,then stay a med u hipster

peace

re

Dec 04, 2011 @ 05:24
Selling burgundy thermal DS and supreme champion two tone (black/grey) DS. both size M.
Dec 04, 2011 @ 05:58
I bet majority of the people that are hating on november members can't even skate.

No one gives a fuck. Stay on topic.
If you don't have anything relavant to say, don't say it.

Copped another futura beanie cuz i couldnt decide on what colors i wanted. Grey and Navy coming my way


Stay on topic? You do know supreme is a skate brand right? So in order to stay on topic I guess I'm going to have to brag about what I ordered off the supreme site. Because everyone obviously gives a fuck about what you bought.

quit being bitter. another month from now, it's gonna be 2012, and all this bashing on november '11 members should die down (unless you guys keep making stupid/irrelevant posts).


2012 will be a new trend, things will return back to normal soon.


I wasn't trying to defend the nov. members. I just thought it was funny that kids who don't even skate act like they have more rights to a skate brand than some bitch ass OF fan who asks dumb questions. Like signing up to a forum earlier is cool or something. The only reason I joined this forum was so that I can sell a bunch of my old supreme gear.

oh you hard cuz you got so much supreme you need sell your old shit.

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

Dec 04, 2011 @ 06:03
No one gives a fuck. Stay on topic.
If you don't have anything relavant to say, don't say it.

Copped another futura beanie cuz i couldnt decide on what colors i wanted. Grey and Navy coming my way


Stay on topic? You do know supreme is a skate brand right? So in order to stay on topic I guess I'm going to have to brag about what I ordered off the supreme site. Because everyone obviously gives a fuck about what you bought.

2012 will be a new trend, things will return back to normal soon.


I wasn't trying to defend the nov. members. I just thought it was funny that kids who don't even skate act like they have more rights to a skate brand than some bitch ass OF fan who asks dumb questions. Like signing up to a forum earlier is cool or something. The only reason I joined this forum was so that I can sell a bunch of my old supreme gear.

oh you hard cuz you got so much supreme you need sell your old shit.

No he doesnt have so much supreme he just got smalls for cheap off ebay trying to trade for XXL's
Dec 04, 2011 @ 06:09
Looking to trade an army box logo hoodie in M for a 25th backpack + cash. Hmu if you are interested
Dec 04, 2011 @ 07:59


LOL. The creator is takin all them items no one else wants..

+ www.tallcans.org +

Dec 04, 2011 @ 08:02
thats good, now all the faggots will buy all the shit we dont buy lol

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Dec 04, 2011 @ 08:04
tyler and him look like chocolate m&ms
Dec 04, 2011 @ 08:28
thats good, now all the faggots will buy all the shit we dont buy lol


lol maybe the creator is takin one for the supreme team so the sheep all buy the season's worst!

+ www.tallcans.org +

Dec 04, 2011 @ 08:59
I have some DS Supreme x Nike SB 94 (Wheat) Sz. 9. Anyone willing to trade for a maroon box logo sz. L. I will trade the shoes and some $$$ for a box logo. Hit me up!!

IG: @luii.xx

Dec 04, 2011 @ 10:35
I'm looking to trade a medium gray box logo for either a large gray or black one. pm me
Dec 04, 2011 @ 10:36
tyler and him look like chocolate m&ms


now das gay.

ja sam tu zbog para.

Dec 04, 2011 @ 15:29
I'll trade maroon box logo for grey.

http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/su preme-northface-galore-visvim-jkts-more/?#post- 3245185 SUPREME NORTHFACE GALORE

Dec 04, 2011 @ 18:29


LOL. The creator is takin all them items no one else wants..

if i could pick any two items from this season to wear those would be the last two i would pick..

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

This topic is locked, replies are no longer accepted.