Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
December 1, 2011 @ 09:39 PM
tonyt

Post: 188

Join Date: Jan 2007

Got the Grey Box Logo in Medium for trade.

Looking for:
-Tyson Tee sz L
-Kermit Tee sz L
- Leopard Duffel
- Burgundy Clarks x Supreme Mali sz 9.5
- 2011 F/W Fleece Varsity sz L
December 1, 2011 @ 09:41 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing
December 1, 2011 @ 09:55 PM

Inactive

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


Blow me, Niels.

Feedback

December 1, 2011 @ 09:57 PM
FCKNsteez

Post: 439

Join Date: Jul 2010

Location: Bay Area

anyone get shipping yet?
December 1, 2011 @ 10:00 PM
scottelectronic

Post: 21

Join Date: Jun 2011

Location: Vancouver

Could only get a Gold at 11:01.

Ugh.

Box Logo New Era's 7 1/8, Black Blue or Red for sale. Vancouver. Red Side Logo also, 7 1/8. Only the Side Logo has been worn multiple times. Lettin' them go cheap. PM me.


Why do you have my name and your from vancouver too? Smfh


Do you think I searched all usernames before I picked this one to make sure nobody would get salty? Do you think I picked this name knowing you had the same one? I'll change it, but you don't have to shake your fuckin' head, it's just an internet forum.

Nawmean?
December 1, 2011 @ 10:11 PM
KD187

Post: 162

Join Date: Sep 2010

FUCK THE BOXLOGOS WERE SICK...on another note
FS: wool camp hat that dropped like 3weeks ago, brown colorway with red supreme logo.
December 1, 2011 @ 10:32 PM
plato

Post: 129

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Copped Navy Box logo and grey futura beanie.
Good day.
December 1, 2011 @ 10:48 PM
TonyBG

Post: 997

Join Date: Jul 2006

Location: Montreal

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


LOL stfu faggot "november member" you're a fucking 2011 member yourself just cause you been a member for a COUPLE OF MONTHS more than him you're acting like an elite. You're a clown man its the internet
December 1, 2011 @ 10:49 PM
I'm broke

Post: 11

Join Date: Feb 2006

Location: San Diego

If there is a totem pole.. all '011 members are on the bottom.

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


**Edit: Wow.. my first post. You should feel special.
December 1, 2011 @ 10:53 PM

Inactive

If there is a totem pole.. all '011 members are on the bottom.

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


**Edit: Wow.. my first post. You should feel special.

lolwut?

Feedback

December 1, 2011 @ 10:54 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

anyone willing to trade me a pinoy for a medium box rogo? grey one at that!

medium#
December 1, 2011 @ 10:58 PM
plato

Post: 129

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

anyone willing to trade me a pinoy for a medium box rogo? grey one at that!

medium#

Aww. You changed your picture.
#creepernation
December 1, 2011 @ 11:01 PM

Inactive

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


hmmmm join date: may 2011.... that's when goblin dropped! got another dick rider here move along nothing to see here. faggot

who remembers at the start of the season when all 2011 members were getting flack? and lol @ rogos being the biggest drop this season. fucking basics beasting over a logo hoodie fuck you
December 1, 2011 @ 11:01 PM

Inactive

yea i'm fucking salty
December 1, 2011 @ 11:03 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

november 2011 members know nothing


november 2011 member who has been trying to sign up forever but registration has been closed*


cry me a fucking river faggot. you are still a november member, and therefore still the bottom of the totem poll here

you know nothing


hmmmm join date: may 2011.... that's when goblin dropped! got another dick rider here move along nothing to see here. faggot

who remembers at the start of the season when all 2011 members were getting flack? and lol @ rogos being the biggest drop this season. fucking basics beasting over a logo hoodie fuck you


such a typical november member, smh @ you.

salty that i copped two box logos.

sell you them both for $400 you fagit
December 1, 2011 @ 11:03 PM

Inactive

I'm a November 2011 member and I fucking hate the bawx rogos lol.

Feedback

December 1, 2011 @ 11:06 PM
lol

Post: 1328

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

loooooooooooooool aye but forreal who copped yellow i wanna know

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

December 1, 2011 @ 11:13 PM
domingodean

Post: 1067

Join Date: Nov 2011

Location: Ont

who needs XL dipset tee

17000 ferrari

December 1, 2011 @ 11:13 PM
POISENCTRLCC

Post: 117

Join Date: Dec 2010

Location: above nj

if any1 has an xl hood logo in army,grey,maroon or black DS and is willing to trade for some camps from this season (brown real tree, purple shadow plaid and navy paisley) hit me up..all 3 for the hood...same deal for the uptown hoodies except in white and the red imperial hood....msg me for tagged pics...

http://brainbandits.com

December 1, 2011 @ 11:14 PM
plato

Post: 129

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

loooooooooooooool aye but forreal who copped yellow i wanna know
December 1, 2011 @ 11:15 PM
StephonPurham

Post: 794

Join Date: Mar 2011

who needs XL dipset tee


ey yo lemme aquire pics of dat tee!
December 1, 2011 @ 11:23 PM
scottelectronic

Post: 21

Join Date: Jun 2011

Location: Vancouver

loooooooooooooool aye but forreal who copped yellow i wanna know


I did. It was pretty disappointing but it cost $25 out of my pocket as I used some early Christmas money from my uncle toward it. I'm sure I'll probably never wear it and end up selling it. I wonder how nice it is in person, though.
December 1, 2011 @ 11:26 PM
Unreachable

Post: 948

Join Date: Jan 2011

Location: Toranta

loooooooooooooool aye but forreal who copped yellow i wanna know


I did. It was pretty disappointing but it cost $25 out of my pocket as I used some early Christmas money from my uncle toward it. I'm sure I'll probably never wear it and end up selling it. I wonder how nice it is in person, though.


Good luck making a profit
December 1, 2011 @ 11:27 PM

Inactive

The only people that copped the gold hoodies were the ones that said "fuck it, an ugly box logo is better than no box logo" lol.

bum ass niggas.

Feedback

December 1, 2011 @ 11:28 PM
lol

Post: 1328

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

not nice at all because its yellow

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

December 1, 2011 @ 11:33 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

yellow is wack AF

I copped that Grey/Navy

get at me mediums
December 1, 2011 @ 11:45 PM
odb.

Post: 2047

Join Date: Dec 2008

Location: Toronto

fuck having to work when box logos drop. fuck having a full time job, a nigga's only 18. literally was on my iphone at 11 am, clicked the grey, hit add to cart when all sizes were still up and then it showed sold out. hoping for a restock
December 1, 2011 @ 11:52 PM
otterdonnelly

Post: 21

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

I've never owned a yellow sweater/jacket in my lifetime #NoJay-Z
December 1, 2011 @ 11:56 PM
POISENCTRLCC

Post: 117

Join Date: Dec 2010

Location: above nj

The only people that copped the gold hoodies were the ones that said "fuck it, an ugly box logo is better than no box logo" lol.

bum ass niggas.
thats what i think when i see ppl in yellow supreme anything...lol japanese supreme heads geek over yellow shit

http://brainbandits.com

December 2, 2011 @ 12:19 AM
alecsayss510

Post: 260

Join Date: Jan 2009

Location: SF

ya'll go dummy for these box logos. Sell me your SNY ebbetsfield hat in 7 1/4 or 7 1/8 any color! YEEEE

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top