[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

October 26, 2011 @ 14:55:13
my thrasher comes today, will post detailed pics...

med. dp tnf/400+fees. hmu

October 26, 2011 @ 15:30:06
My cousin got his thrasher in the mail and it was missing a button...smh at Supreme.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 26, 2011 @ 17:03:37
@ goldANDsacks

its seems like your confused. i dont plan on shrinking a hoodie right off the bat. but after i wear it enough its gonna need a wash. im not just buyin an xl hoodie trying to stf it.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

October 26, 2011 @ 17:46:37
do you think a XL rox rogo hoodie would shrink down to a L cause XL fits me perfectly
October 26, 2011 @ 18:02:14
Originally posted by Inactive User
<p>@ goldANDsacks</p>
<p>its seems like your confused. i dont plan on shrinking a hoodie right off the bat. but after i wear it enough its gonna need a wash. im not just buyin an xl hoodie trying to stf it.</p>


My fat ass is 5'11 @ 190lbs and an XL Supreme hoodie fits me perfectly. Haven't worn it enough to warrant a wash yet though, so I'm not sure on the shrinking.
October 26, 2011 @ 19:24:30
Selling my Olive Safari for $100 + shipping. PM me if interested.
October 26, 2011 @ 19:24:30
Does anyone have a black and white sz large 2 tone pullover for sale around retail?

I coulda copped one off ebay today for $155 but fucked up the time the auction ended.
October 26, 2011 @ 19:34:05
hoping for big logo tomorrow <3

med. dp tnf/400+fees. hmu

October 26, 2011 @ 19:35:38
Got my leopard camp today, I dont plan on keeping it tho.

Hope the Big Logo Beanie comes out tomorrow. Wish i wasnt poor, i need to cop navy hoodie smh

anyone down to trade their black leopard for an olive?
October 26, 2011 @ 20:07:09
box rogo, box rogo cant wait.
October 26, 2011 @ 23:31:48
Do the large button down shirts run small too? or are they true to size?
October 26, 2011 @ 23:33:33
<p>Do the large button down shirts run small too? or are they true to size?</p>


tts fits me fine

Large Black Supreme x TNF Venture Jacket $190 shipped! Below retail

October 26, 2011 @ 23:43:16
got my safari today. it actually fits my head im really surprised. prolly gonna keep it.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

October 26, 2011 @ 23:45:43
Got both of my safaris today. smokeyface

ig @hentaiwarlord

October 27, 2011 @ 00:28:26
Big Logos tomorrow?
October 27, 2011 @ 00:29:08
Originally posted by Inactive User
<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">JOHNNY eL</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>@ goldANDsacks</p>
<p></p>
<p>its seems like your confused. i dont plan on shrinking a hoodie right off the bat. but after i wear it enough its gonna need a wash. im not just buyin an xl hoodie trying to stf it.</p>
</div>
</blockquote>
<p>My fat ass is 5’11 @ 190lbs and an XL Supreme hoodie fits me perfectly. Haven’t worn it enough to warrant a wash yet though, so I’m not sure on the shrinking.</p>


sweet im 5'11 but like 175 lbs so xl will prolly be good for me.

also anyone think the shadow plaid is gonna drop tomorrow?

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

October 27, 2011 @ 00:35:40
Damn everyone gettin they safari's mines barely getting shipped out tongueface.
October 27, 2011 @ 00:41:35
^i don't even have my tracking number yet and its been 6 days. Crazy but my friend took like 2 weeks to get his tracking on the first drop since were both in canada i guess..

hopefully shadow plaid tomorrow..all 3 colors are sick guess im just gonna pick whatever on drop day
October 27, 2011 @ 00:51:32
yeah all three colors of the shadow are dope. I'm shooting for that grey one tho since i missed out on the grey loro piana when it dropped.

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

October 27, 2011 @ 01:05:51
umm, thrasher is in. pretty dope, its a large about to post photos and shit.

*Edit* pics via macbook iSight

*edit* will take better pics later.

med. dp tnf/400+fees. hmu

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 27, 2011 @ 01:36:26
October 27, 2011 @ 01:59:54
<p>^i don’t even have my tracking number yet and its been 6 days. Crazy but my friend took like 2 weeks to get his tracking on the first drop since were both in canada i guess..</p>
<p>hopefully shadow plaid tomorrow..all 3 colors are sick guess im just gonna pick whatever on drop day</p>


Maybe i guess its luck, im from Canada and my Leopard 2 days ago

<p>umm, thrasher is in. pretty dope, its a large about to post photos and shit.</p>
<p>*Edit* pics via macbook iSight</p>
<p>*edit* will take better pics later.</p>


How did you find the fit around the arms?

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

October 27, 2011 @ 02:24:59
feeling short, sorta wishing i had picked up an XL.


med. dp tnf/400+fees. hmu

October 27, 2011 @ 02:26:17
my cousin copped that thrasher jacket. inside of it is so nice.
inside of paisely hoodie is nowhere near that soft. no complaints though.
anyword on whe box logos are dropping?

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

October 27, 2011 @ 02:40:53
i thought i had heard earlier in the season bawx lowgoes are dropping AFTER safari's so possibly tomorrow. but I'm sure there would be more noise about it today if such was true, maybe after halloween.

med. dp tnf/400+fees. hmu

October 27, 2011 @ 02:42:34
sooooooo no bolivia beanies right?

take pictures and shit

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 27, 2011 @ 03:01:08
<p>i thought i had heard earlier in the season bawx lowgoes are dropping AFTER safari’s so possibly tomorrow. but I’m sure there would be more noise about it today if such was true, maybe after halloween.</p>


haha werent the safaris a surprise tho? so who knows

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x