[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

Oct 27, 2011 @ 17:57
<p>Anyone looking for a black santa fe beanie? I have one still in the bag, never worn.</p>

how much shipped?
Oct 27, 2011 @ 18:06
The only beanie I wanted from this whole season was the bolivia and I miss it. Shits not fair.

take pictures and shit

Oct 27, 2011 @ 18:20
Still waiting on my conf. #....usually I get it within an hour or so...what's the longest y'all waited before panic set in?

Fuck Tha Opps...No Love City

Oct 27, 2011 @ 18:32
<p>Anyone looking for a black santa fe beanie? I have one still in the bag, never worn.</p>


ill trade you once my purple bolivian comes in
Oct 27, 2011 @ 18:33
<p>Still waiting on my conf. #….usually I get it within an hour or so…what’s the longest y’all waited before panic set in?</p>


They took their time today. I got the online shop update at 12:10, and finally my confirmation email around 12:40
Oct 27, 2011 @ 18:35
<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">ChicagoLDRS</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>Still waiting on my conf. #….usually I get it within an hour or so…what’s the longest y’all waited before panic set in?</p>
</div>
</blockquote>
<p>They took their time today. I got the online shop update at 12:10, and finally my confirmation email around 12:40</p>


I purchased only about an hour ago...I'll try to remain patient lol

Fuck Tha Opps...No Love City

Oct 27, 2011 @ 18:35
Anybody looking for an olive safari.? PM me looking for $120shipped +4% or gift.
Oct 27, 2011 @ 18:44
Ordered my bolivia, Snow white l/s and snakeskin at 8. still waiting on that confirmation

anyone know the stock at supla?

Large Black Supreme x TNF Venture Jacket $190 shipped! Below retail

Oct 27, 2011 @ 18:45
I got the shop update at 11:15ish and then I got my conf. like 45 mins later.

$120 aint a great deal on the safari...olives are sellin for $100-$115 shipped in auctions on ebay

*my question is broke

Oct 27, 2011 @ 18:53
^ lol they're like $130 on ebay salty ass

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Oct 27, 2011 @ 18:53
I honestly don't know how those Snakeskin Camps sold out. Those are some of the ugliest hats that I have ever seen. You couldn't pay me to wear one.
Oct 27, 2011 @ 18:55
At Supla they didn't have the bolivias but they had the owls now

Hit me up for proxys in store

Oct 27, 2011 @ 18:59
<p>At Supla they didn’t have the bolivias but they had the owls now</p>


thanks, I went about 3 weeks ago and they had owls but last week they didn't.
hopefully bolivias next week and i'll make a trip.

what was their stock on snakeskins and snow white l/s?

Large Black Supreme x TNF Venture Jacket $190 shipped! Below retail

Oct 27, 2011 @ 19:04
CNN 5 Panels or Snakeskin camps?

take pictures and shit

Oct 27, 2011 @ 19:06
The snakeskins were going fast I was surprised...I copped the snow white ls that was selling pretty quick too

Hit me up for proxys in store

Oct 27, 2011 @ 19:13
snakeskins are ugly af but the fact that its combining the hype of 1) a camp and 2) snakeskin means that people are gunna rock it no matter how stupid it makes them look

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Oct 27, 2011 @ 19:16
<p>snakeskins are ugly af but the fact that its combining the hype of 1) a camp and 2) snakeskin means that people are gunna rock it no matter how stupid it makes them look</p>


Just like leopard print? blushing
Oct 27, 2011 @ 19:34
i saw some guy sell his on Strictly for 200 lmfao
Oct 27, 2011 @ 19:48
Got the yellow snakeskin. Not the color I wanted, so imma sell dat hoe for triple the price on ebay to some OF groupie.

Edit: Some kid I know back home already wants to buy it off me for $100. POW!

Oct 27, 2011 @ 20:20
northface collab in two weeks.

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

Oct 27, 2011 @ 20:33
http://www.ebay.com/itm/SUPREME-2011-FW-BOX-BIG-BLOCK-LOGO-ARC-BOLIVIA-BEANIE-HAT-CAMP-CAP-TYLER-SAFARI-/280762660049?pt=US_Hats&var=&hash=item870dcf5da1#ht_734wt_1396

legit?

http://kylekukshtel.com

Oct 27, 2011 @ 20:56
<p>northface collab in two weeks.</p>[/q
pictures?

take pictures and shit

Oct 27, 2011 @ 20:57
i hope tyler bought a snakeskin so i can sell mine for $100+ smokeyface
Oct 27, 2011 @ 20:58
<p><a href="http://www.ebay.com/itm/SUPREME-2011-FW-BOX-BIG-BLOCK-LOGO-ARC-BOLIVIA-BEANIE-HAT-CAMP-CAP-TYLER-SAFARI-/280762660049?pt=US_Hats&amp;var=&amp;hash=item870dcf5da1#ht_734wt_1396" rel="nofollow" target="_blank">http://www.ebay.com/itm/SUPREME-2011-FW-BOX-BIG-BLOCK-LOGO-ARC-BOLIVIA-BEANIE-HAT-CAMP-CAP-TYLER-SAFARI-/280762660049?pt=US_Hats&amp;var=&amp;hash=item870dcf5da1#ht_734wt_1396</a></p>
<p>legit?</p>


Feedback looks legit. I haven't bought from him specifically, but there are a few dudes on Ebay that have all the 'preme hats once they drop in multiple colors. He's listed Owl Beanies and shit before...

Fuck Tha Opps...No Love City

Oct 27, 2011 @ 21:12
<p>i hope tyler bought a snakeskin so i can sell mine for $100+ <img class="smiley" alt="cool" src="http://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_cool.gif"></p>


Anyone seen that vid of Tyler on Youtube? He was wearing a fitted, hes gonna bring it back

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Oct 27, 2011 @ 21:37
<p>
</p><blockquote>
<div class="quote-info">
<div class="quote-from">Originally posted by
<div class="quote-name">madlibs3</div>
</div>
</div>
<div class="quote-content">
<p>i hope tyler bought a snakeskin so i can sell mine for $100+ <img class="smiley" alt="cool" src="http://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_cool.gif"></p>
</div>
</blockquote>
<p>Anyone seen that vid of Tyler on Youtube? He was wearing a fitted, hes gonna bring it back</p>


the blackhawks one?

take pictures and shit

Oct 27, 2011 @ 22:24
Restock on Bolivia anytime soon? Must cop.
Oct 27, 2011 @ 22:24
Black safari just came in the mail, way nicer than I expected.

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Oct 27, 2011 @ 22:51
Any pics or links to a tribal camp fit?
Wanna see if anyone can pull these off
Oct 27, 2011 @ 22:59
the only way you can pull em off is if you wear them backwards lol

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

This topic is locked, replies are no longer accepted.