[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

Sep 16, 2011 @ 01:16
i copped it cause my school's color is blue and gold.
second reason i copped is that if i ever do decide to sell it, there will be a market full of tyler fans who would want it too.
i totally understand what you mean though. :]

Yea thats cool, I feel you on that. These posers look up to Tyler its comedy man. Shouts to the Og preme heads.
Sep 16, 2011 @ 01:21
"fuckouttahere" on the right side of the panel.

That just made the hat raw as fuck, In my opinion the Green/Grey and the Grey/Navy are the illest of the pack. Cant wait for my Green/grey to come.
Sep 16, 2011 @ 01:22
That just made the hat raw as fuck, In my opinion the Green/Grey and the Grey/Navy are the illest of the pack. Cant wait for my Green/grey to come.


that miami colorway doee smokeyface
Sep 16, 2011 @ 01:30
that miami colorway doee smokeyface

Haha you already know, I copped it for my Phins doe. Unftd 72
Sep 16, 2011 @ 02:22
"fuckouttahere" on the right side of the panel.


damn im regretting sleepin on those.. dont really feel the last two colorways.. the grey/black and light grey/navy colorways are piff

and people really sleepin on the uptown 5 panels.. am i the only one that thinks those are dope?
Sep 16, 2011 @ 03:11
That color way is wack in my opinion, Just cause tyler wore it don't mean shit, if people cop it for that reason, there straight up posers. Keep it real, and cop what you like.


a-fucking-men, ♥♥♥♥♥ copping cause tyler wore it defines "hypebeast"

^and nah, brown one is on point. if i had the extra dough, id cop no doubt
Sep 16, 2011 @ 03:42
fucking supreme wont reply me about my mail orders....

still no idea if my order went through or not. Any suggestions? smh
Sep 16, 2011 @ 04:45
Does the LA store usually sell out when the online store does?
Sep 16, 2011 @ 05:11
I went today and the la store had a lot of tribal camp hats, a good amount of new eras but no grays, a couple of the futura, and that god & country tee.
Sep 16, 2011 @ 07:04
I fucks with the uptown hat heavy, I got the navy. I should of got the felt SnapBack just because of the fuckouttahere.
Sep 16, 2011 @ 11:07
cosign, the wool 5 panels go harder than an erection.


lol..

FS: diamond supply co tees xl. who wants to trade a black supny hoodie for black box logo? WTB: Sup hockey top 2010

Sep 16, 2011 @ 11:24
How does the corduroy jacket fit? Snug?


fits perfect. im 5'10" and got a large and its not too big but def good size to layer a hoody underneith it

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

Sep 16, 2011 @ 11:37
Anybody receive their confirmation from ordering something yesterday? Never had to wait more than a few mins on a confirmation email.
Sep 16, 2011 @ 12:10
I'm hoping my shit randomly shows up like everyone else's did because I ordered last thursday and still haven't gotten shipping info. That's 5 business days.
Sep 16, 2011 @ 12:12
I'm hoping my shit randomly shows up like everyone else's did because I ordered last wednesday and still haven't gotten shipping info. That's 7 business days.


call them and bitch. i ordered shit last Thursday and im still waiting too. whenever i call i talk to this chick who just says i have to wait cause they are still backed up
Sep 16, 2011 @ 12:17
Preme
I ordered on the 5th, haven't even received a tracking number yet.
Life's tough.
Sep 16, 2011 @ 12:22
fuck I wanted that blue/navy 5 panel so bad. was gonna cop but couldn't justify paying so much shipping for one item :/
Sep 16, 2011 @ 12:37
$10 is too much for one item?

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

Sep 16, 2011 @ 12:42
He's from Toronto, it's $25 shipping.
Sep 16, 2011 @ 12:42
$10 is too much for one item?


shipping to canada is 25 bucks b
Sep 16, 2011 @ 12:52
oooohhh well fuck me then

I'm not talking about dance lessons. I'm talking about putting a brick through the other guy's windshield.

Sep 16, 2011 @ 13:33
Stopped by sup ny today. uptown hoodies. a lot of the red tribal camps (they are flimsy as fuck) lots of fitteds some clint eastwood shirts. didnt really see anything new of what may have dropped instore yesterday?
Sep 16, 2011 @ 13:35
if anyone missed out on the zippos i have two-75 each.
also got the velvet camp cap brand new for 60 shipped.
Sep 16, 2011 @ 13:46
I ordered on the 5th, haven't even received a tracking number yet.
Life's tough.


I ordered on the 2nd and they just shipped my shit yesterday. gonna be a while man. i know that feel.

X

Sep 16, 2011 @ 14:02
Supreme Arc Snapback
Anyone have a White Supreme Arc snapback they wanna sell? Also, when do those heavyweight plaid flannels drop? Part of their winter line? That yellow/red/black one is blinkyeyes

Fuck Tha Opps...No Love City

Sep 16, 2011 @ 14:17
fits perfect. im 5'10" and got a large and its not too big but def good size to layer a hoody underneith it


Thanks for the info, hopefully gonna grab one tomorrow from the nomad drop in Toronto smokeyface
Sep 16, 2011 @ 14:44
anybody know whats dropping in japan today besides the levi's products?
Sep 16, 2011 @ 14:48
just got my 1st tracking # from an order placed on the 3rd, still waiting for the other tracking #
Sep 16, 2011 @ 15:03
just got my 1st tracking # from an order placed on the 3rd, still waiting for the other tracking #


ordered on the 6th, no tracking number
Sep 16, 2011 @ 15:05
Can anyone comment on the backpack? Can it fit a laptop+binders+textbooks? Getting tired of my Jansport tongueface
This topic is locked, replies are no longer accepted.