[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

Sep 12, 2011 @ 14:46
how long does it take for UPS to update their tracking? supreme finally send me a # but all i get is this when i enter it.

"UPS could not locate the shipment details for your request. Please verify your information and try again later. "


supreme hasnt actually shipped it yet. or another way to look at it... UPS hasnt actually picked it up yet. All supreme has done, is put the tracking label on your package.

X

Sep 12, 2011 @ 14:49
That means it hasn't shipped


people have received orders without tracking #s or order confirmation.
Sep 12, 2011 @ 14:54
I'm pretty sure everyone is wondering this but does anyone have any info at all on on the Leopard 5 Panel? That's really the only item i am waiting on. Hitting up NYC in October, i really hope they have some good 5 panels in stock.

Thanks


First off its not a 5 panel its a camp cap. Second, no one knows specifically what's dropping next except for what Supreme tells us directly through email (ex. Supreme x Levi collab)

You and just about everybody else wants that damn hat. So be patient and keep your eyes open.

....

Sep 12, 2011 @ 14:57
people have received orders without tracking #s or order confirmation.


but he did receive a tracking# soooo?

All my friends are black but my wives are white

Sep 12, 2011 @ 14:58
i'm done here. Most of you lames can have your little thread.

Anyone thats fond of me, hit me up via pm whenever. #love.


tybg
Sep 12, 2011 @ 14:58
So who wants to buy me that black backpack for mah birdday? smokeyface

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Sep 12, 2011 @ 15:13
@collinsboi oh right, goodlookin.
Sep 12, 2011 @ 15:21
My stuff is suppost to come today. It is almost 4:30, and it still says "destination scan" instead of "on vehicle for delivery". Do you guys think it will still come? If it does ill post pictures in the pick-ups thread.
Sep 12, 2011 @ 15:28
Jealous that people are receiving their orders, i am the most impatient person when it comes to online shopping haha
Sep 12, 2011 @ 15:31
how much do you guys think the jeans will cost. I need them in my life.

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

Sep 12, 2011 @ 15:34
how much do you guys think the jeans will cost. I need them in my life.


Probably around $160-$200. The Supreme denim goes for $138 in the online store, so with a collab it's probably around that range.
Sep 12, 2011 @ 16:02
supreme hasnt actually shipped it yet. or another way to look at it... UPS hasnt actually picked it up yet. All supreme has done, is put the tracking label on your package.


fuck. when i called supreme on saturday the dude said it would ship out monday. guess not.

shit is ridiculous, its been like 2 weeks.
Sep 12, 2011 @ 16:07
its worse for me
i got up at 4:45am to go on online store and purchase stuff,
got up, store not open,
later about 12 store still not open,
online store goes on at about 10am ny time or something, i missed it
biggie t goes out of stock(been waiting for agers)
go to get the other stuff i wanted,
site freezes for like 2 hours,
finally through, my size is sold out now,
have to get size up,
paying..
DONT SHIP TO UK
sorry,
it was a bad day smh
Sep 12, 2011 @ 16:18
I would've liked to see a denim jacket on this collab. bring em back

For Sale; Supreme: - Snap Front sweat hoodie medium (olive/army) - Loro Piana camp cap (grey) - Paisley camp cap (burgundy)

Sep 12, 2011 @ 16:24
how do the 505's fit? and are they selvage?


http://us.levi.com/family/index.jsp?categoryId=3691981

and yes they are selvage check the news section on supreme website...

not too tough to figure out

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Sep 12, 2011 @ 16:28
its worse for me
i got up at 4:45am to go on online store and purchase stuff,
got up, store not open,
later about 12 store still not open,
online store goes on at about 10am ny time or something, i missed it
biggie t goes out of stock(been waiting for agers)
go to get the other stuff i wanted,
site freezes for like 2 hours,
finally through, my size is sold out now,
have to get size up,
paying..
DONT SHIP TO UK
sorry,
it was a bad day smh


They never shipped to the UK....
Sep 12, 2011 @ 16:44
if anyone got a biggie keychain for sale, PM me with a price...i'm not tryna wait for the supreme shipping after seeing what you guys are saying haha

Inactive User

Sep 12, 2011 @ 16:48
fags and homies:

leopard trench tribal camp, and safari camps droppin probably next week online, this week in store.
Sep 12, 2011 @ 17:35
fags and homies:

leopard trench tribal camp, and safari camps droppin probably next week online, this week in store.


well that didnt take you very long

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Sep 12, 2011 @ 18:04
fags and homies:

leopard trench tribal camp, and safari camps droppin probably next week online, this week in store.


thanks <3

http://instagram.com/qyel

Sep 12, 2011 @ 18:15
i heard that the leopard caps are japan exclusive.. that true?
Sep 12, 2011 @ 18:19
i heard that the leopard caps are japan exclusive.. that true?


No.
Sep 12, 2011 @ 18:38
fuck. when i called supreme on saturday the dude said it would ship out monday. guess not.

shit is ridiculous, its been like 2 weeks.


shit i just got a tracking number, woohoo, but now comes the wait for my second order but i have to be in my new place by the first, fuck i might just have to cancel that one.
edit:the levi stuff seems decent but trying to order stuff is just to cray, maybe done for the season unless kittysupreme was right about a timbs collab
Sep 12, 2011 @ 18:43
fags and homies:

leopard trench tribal camp, and safari camps droppin probably next week online, this week in store.


I thought you said you was gonna leave? Now you're back here Hero-ing
Sep 12, 2011 @ 18:47
its worse for me
i got up at 4:45am to go on online store and purchase stuff,
got up, store not open,
later about 12 store still not open,
online store goes on at about 10am ny time or something, i missed it
biggie t goes out of stock(been waiting for agers)
go to get the other stuff i wanted,
site freezes for like 2 hours,
finally through, my size is sold out now,
have to get size up,
paying..
DONT SHIP TO UK
sorry,
it was a bad day smh


hawhawhawhaw
Sep 12, 2011 @ 18:50
I thought you said you was gonna leave? Now you're back here Hero-ing


Word, I don't know where he even got this info from because I didn't see this implied anywhere on SS.
Sep 12, 2011 @ 18:57
Why would you hate on someone giving you info on drops? fuken dumbasses
Sep 12, 2011 @ 18:58
shit i just got a tracking number, woohoo, but now comes the wait for my second order but i have to be in my new place by the first, fuck i might just have to cancel that one.
edit:the levi stuff seems decent but trying to order stuff is just to cray, maybe done for the season unless kittysupreme was right about a timbs collab


yea word, i put a second order in last thursday as well, who knows when ill get that tracking number haha. hopefully they are close to caught up by now.
Sep 12, 2011 @ 20:07
Word, I don't know where he even got this info from because I didn't see this implied anywhere on SS.


its cause those dropped on the japan site lol
and btw that doesnt mean its going to come out in the U.S. this week.
Sep 12, 2011 @ 21:27
EDIT: sold.
This topic is locked, replies are no longer accepted.