[Supreme] - 2011 Official Discussion Thread

Aug 05, 2011 @ 18:04
good for London though from what i've read there are some stores that carry supreme but it doesn't sell crazy over like in in the US

------------------------------

Aug 05, 2011 @ 18:54
good for London though from what i've read there are some stores that carry supreme but it doesn't sell crazy over like in in the US


but theres always ques when they drop new stuff especially recently
Aug 06, 2011 @ 00:40
preme needs to come to sf...



uh hell to the no, do you know how many hypebeasts and boppers live in sf?

Inactive User

Aug 06, 2011 @ 07:58
going to be in london first week of october..so i hope the store will be done by then..definitely going to check it then.
Aug 06, 2011 @ 23:50
Originally posted by Inactive User
uh hell to the no, do you know how many hypebeasts and boppers live in sf?


can't be any more than LA or NY

------------------------------

Aug 07, 2011 @ 01:06
can anyone do a pickup for me at supreme la, will pay $10...must have many ref's
Aug 08, 2011 @ 00:36
can't be any more than LA or NY


u 4get pinoids run the bay areaa.

UCSB.

Aug 08, 2011 @ 01:16
♥♥♥♥♥ runnin out of patience i wanna see the preview
Aug 08, 2011 @ 02:31
u 4get pinoids run the bay areaa.


i did forget about that. i've been in the north bay lately it's too country for them up here out of sight out of mind.

------------------------------

Aug 08, 2011 @ 03:00
u 4get pinoids run the bay areaa.


this haha
Aug 08, 2011 @ 03:07
End this fucking Supreme SF discussion. There's already a thread on it on SS and it's pointless. No one wants a supreme in the bay. end discussion
Aug 08, 2011 @ 04:15
Sherlock holmes over here smokeyface


kind of funny he edited it cause he didn't know who jebbia was when he posted it. it said something like "some guy named jebbia who has connections to supreme" or something like that.

------------------------------

Aug 08, 2011 @ 06:43
preme is SF? oh god "Supreme Invasion pt.2: Rise of The Peenoids"


lol'd

http://illestxvillian.tumblr.com/

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 12:46
Aug 08, 2011 @ 13:14









Like I said...I'm waiting for the white one


Nah b...

Don't badmind me.

Aug 08, 2011 @ 14:19
kind of funny he edited it cause he didn't know who jebbia was when he posted it. it said something like "some guy named jebbia who has connections to supreme" or something like that.


i said:
"james is supposed to be top brass at supreme"
so shut your pie hole you SLAG! jkjk

i walked past the blue shop today and its turned into like a police/ community support station

so the shop is 100% gonna be the one they previewed
Aug 08, 2011 @ 17:16
^ HS has even comfirmed it is going to be at the location i posted from hypebeast...

* Also HS has confirmed the store will be opening later this month which has also been rumored the first
drop of the Fall/Winter season..

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 17:22
and I'm sure HUF/Diamond Supply doesn't want a whole bunch puerto ricans and dominican jerk off's ruining their brand.

so pathetic and ignorant when you have to bring races into something so insignificant such as clothing. fuck cares about your threads.
Aug 08, 2011 @ 17:23
and I'm sure HUF/Diamond Supply doesn't want a whole bunch puerto ricans and dominican jerk off's ruining their brand.

so pathetic and ignorant when you have to bring races into something so insignificant such as clothing. fuck cares about your threads.


probably the worst analogy i have ever read in my entire life.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 17:25
no its not. care to comment on the last sentence?

huf/diamond = west coast, supreme/only ny = east coast.
flips=west coast, spanish = east coast.
Aug 08, 2011 @ 17:30
http://www.youtube.com/watch?v=pIQ3YS8QUmw&feature=player_embedded

this has never been a problem with puerto ricans or dominicans. simply put, pinoys are the worst of the worst.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 17:32
dude simply put, you're a racist and deserve to be banned.
Aug 08, 2011 @ 17:36
dude simply put, you're a racist and deserve to be banned.


He right dou lol, u prob fit stereotype.

Don't badmind me.

Aug 08, 2011 @ 18:40
dude simply put, you're a racist and deserve to be banned.


lol that's funny. this account was just unbanned. dat irony.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 18:45
Originally posted by Inactive User
lol that's funny. this account was just unbanned. dat irony.


wtf = 'dat'?

irony at you not replying to the point on hand, but doing nothing but discriminating against a culture who did nothing to you, for a brand who cares nothing about you.
Aug 08, 2011 @ 18:46
You mad.

Fiasco > you

Inactive User

Aug 08, 2011 @ 19:02
You mad.

Fiasco > you


what i speak is truth

you = Fiasco's vaseline buddy?

*edit*



lmfao oh wait, no wonder.
Aug 08, 2011 @ 19:12
wtf = 'dat'?

irony at you not replying to the point on hand, but doing nothing but discriminating against a culture who did nothing to you, for a brand who cares nothing about you.


lol @ not knowing what irony is.

2015 Reel vimeo.com/97743690

This topic is locked, replies are no longer accepted.