[Black Scale] - 2011 Official Discussion Thread

Sep 19, 2011 @ 16:33
Stopped by the NY store today and copped the Deadline collab and a Diamond pullover...shout out to Brian!


Holla Bobby !
Sep 19, 2011 @ 18:05
Anyone know if the sf shop got the new diamond snapbacks?
Sep 20, 2011 @ 00:26
Where Can I Get Some Blvck Scvle Stickers Online?
Sep 20, 2011 @ 01:09
LifeStyle Blog Update: Black Scale x Deadline Event Recap http://www.black-scale.com/blog/

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 01:10
Black Scale x Jun Cha "Lux Aeterna" http://lockerz.com/s/140334958

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 03:49

.

Sep 20, 2011 @ 03:52
Where Can I Get Some Blvck Scvle Stickers Online?


they havent made slaps for awhile, mega u need to step up the slaps game,its been awhile...i need some to bomb with!

.

Sep 20, 2011 @ 04:09
Mega I gotta get my hands on some shit. Lemme know if we can work something out.


It's a sale happening at the Black Dvale store in NY. Last weekend.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 04:10
Mega, which e-mail can I contact you at about ordering? Thanks.


Please call the la store tomorrow and ask for me.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 04:11
Anyone know if the sf shop got the new diamond snapbacks?


Yessiree.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 04:12
they havent made slaps for awhile, mega u need to step up the slaps game,its been awhile...i need some to bomb with!


I feel u. This fall has many new slaps.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 07:17

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 20, 2011 @ 12:45

Nike Flyknit Lunar Size 9.5 Wolf Gray for sale. PM me.

Sep 20, 2011 @ 14:16
any simple clean t's with just blvck scvle printed on it for the fall?
Sep 20, 2011 @ 15:47
If anyone is interested I'm selling BS x Diamond "All Blvck Everything" crewneck and BS x 5th Column " Death, War & Honour." crewneck.
http://hypebeast.com/forum/showthread.php?t=158804
Sep 20, 2011 @ 18:39
any previews of the bs x jun cha collab?
Sep 20, 2011 @ 18:54
any simple clean t's with just blvck scvle printed on it for the fall?


yessir.

Black-Scale.com | Black-Scale.jp | twitter.com/BlackScale | instagram.com/blackscale | facebook.com/blackscalebrandpage

Sep 21, 2011 @ 00:25
Shit is dope!! Aesthetic of this brand is so simple, shit works.

Any long sleeves coming soon? Hope theres the basic logo on one of em
Sep 21, 2011 @ 00:32
Can't wait for this season, hope you guys bring out some sexy ass jackets.

By the way, got my Nautical Mile today from plndr. Amazing fit. Love it, can't wait to bring it out when it gets colder here... will probably post a WDYWT pic with that shit on smokeyface
Sep 21, 2011 @ 02:33
Just thought some of y'all might want to hear something different from the mainstream worldsmokeyface
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w9JP5jTDWvU

Diamond and Black Scale XL for sell http://hypebeast.com/forums/apparel/163161/

Sep 21, 2011 @ 11:53
Yea Logic is pretty ill. He's pretty mainstream for an artist who's just starting and is like, 19 though.
Sep 21, 2011 @ 17:38
I saw somewhere on twitter thyere gonna drop another Black Scale rosary simailar to the pyramid one anyone have pics or know when its gonna release?
Sep 21, 2011 @ 19:21
selling a bs x primitive snapback.. pm for info and pics
Sep 21, 2011 @ 19:29
Can anyone point me in the right direction to an Aleistar Crowley tee in XXL, any color?
Sep 21, 2011 @ 19:35
Sep 21, 2011 @ 19:53
i need a cammo pants somebody can recommend me a desing/brand/model?or better black scale have ones?
Sep 21, 2011 @ 21:56
Yea Logic is pretty ill. He's pretty mainstream for an artist who's just starting and is like, 19 though.


Very true but compared to Wiz (which I use to like before his little annoying laugh and showing up to Coachella retarded high)

Diamond and Black Scale XL for sell http://hypebeast.com/forums/apparel/163161/

Sep 22, 2011 @ 00:43
I wanna be like Mega when I grow up smokeyface

www.ArmyOfnoN.com

Sep 22, 2011 @ 08:04
Can anyone tell me how the Bs x Deadline hoodies fit or what they are printed on? The last hoodie I bought was a DTA hoodie a few years ago. Any help is appreciated. Keep up the great work, Mega and co.
Sep 22, 2011 @ 11:38
I saw somewhere on twitter thyere gonna drop another Black Scale rosary simailar to the pyramid one anyone have pics or know when its gonna release?




releases with the Fall collection.
Please login first to reply.