[The Hundreds] - 2011 Official Discussion Thread

July 24, 2011 @ 14:52:05
does anyone know if the SF store carries backpacks (jon camo more specifically)? or is it just online?
July 24, 2011 @ 21:51:34
does anyone know if the SF store carries backpacks (jon camo more specifically)? or is it just online?


the SF store should have it.

I work for The Hundreds. And I'm a girl.

July 24, 2011 @ 23:51:36

I work for The Hundreds. And I'm a girl.

July 25, 2011 @ 02:28:56
How's the eyewear? Worth the 50 bucks it's at right now?
July 25, 2011 @ 07:18:05
Hows the fit on their wool coats? I've never purchased a hundreds coat but the mike wool coat is calling me. I'm about 5-8 if that helps

The only comparison i can make is with a play cloths hoodie or polo ralph lauren. THANKS
July 25, 2011 @ 09:16:32
How's the eyewear? Worth the 50 bucks it's at right now?


the eyeware is great.. its worth full price.

I work for The Hundreds. And I'm a girl.

July 25, 2011 @ 12:37:43
Originally posted by Inactive User
the eyeware is great.. its worth full price.


I second that! I've got the Phoenix in matte burgundy and they fit great... just a little heavy but you'll get used to them.
July 25, 2011 @ 22:30:48
Damn, the snapback(s) and hoodies I wanted are all sold out.
July 25, 2011 @ 23:32:58
Quick question, do they shirts shrink alot? Or will a medium become a small..

where the azn girls at

July 25, 2011 @ 23:39:09
Wash em, then air dry them. Should be fine.

Insta: @jthrillah

July 26, 2011 @ 17:37:55
8-Year Anniversary Tee. 100 available. 12am Wednesday, July 27th. Only at THE HUNDREDS



I work for The Hundreds. And I'm a girl.

July 26, 2011 @ 17:59:52
Originally posted by Inactive User
8-Year Anniversary Tee. 100 available. 12am Wednesday, July 27th. Only at THE HUNDREDS




coppingsmokeyface
July 26, 2011 @ 20:51:18
Wow I wanna cop that tee but it's releasing at midnight. And me being over by the east coast that's 3 a.m.

fuck.....................
July 26, 2011 @ 22:11:34
yo internet al when in the fall are those store exclusive leather fitteds gonna drop? I'm talkin about the ones in the whistle vid, grey dome with black leather brim
July 27, 2011 @ 00:35:09
im going to try to get a tee in a few. i like how they are using the original bar logo. i looked at the blog talking about the anniversary and what not. crazy shit that the brands anniversary is on my birthday blinkyeyes smokeyface
July 27, 2011 @ 01:07:00
Wow I wanna cop that tee but it's releasing at midnight. And me being over by the east coast that's 3 a.m.

fuck.....................


Yea. Realizing this now. Not sure if worth it.

get 20% off at karmaloop.com with repcode: tron21 at checkout.

July 27, 2011 @ 01:58:01
the 8th anniversary tee is up 6 mins early lol coppedsmokeyface
July 27, 2011 @ 02:07:12
Copped a medium. seemed like it went live a few mins early but only 6 mins in and small medium and large are gone.

get 20% off at karmaloop.com with repcode: tron21 at checkout.

July 27, 2011 @ 02:08:44
Yeah I think they were released a couple minutes early! Oh well got my Medium!
July 27, 2011 @ 02:27:29
Not even a half hour and they are all taken. glad i stayed up lol

get 20% off at karmaloop.com with repcode: tron21 at checkout.

July 27, 2011 @ 03:39:05
dam...8 year tee is sick..slept on it... smh
July 27, 2011 @ 07:52:23
Not even a half hour and they are all taken. glad i stayed up lol


So fucking lucky.. I live in NJ as well and I would have stayed up but I had work the following day so that was not an option for me. smhsmhsmhsmh
July 27, 2011 @ 12:46:42
For anyone who copped a Large ill trade you for XL lol when I checked out the large I was puting in my credit card and told me it was out of stock. So had to get an xl
July 27, 2011 @ 13:36:57
their recent post about the 10 more things we didn't know about the hundreds is dope. but they shouldve added one more since #7 didnt say shit. copped the 8year anniv. tee also.
July 27, 2011 @ 16:26:31


Imagine if this went down?

Insta: @jthrillah

July 27, 2011 @ 17:13:53
Fall 2011 looks very promising... reminds me of the older th

Hundreds sucked spring and summer but fall might shake up the year. looking forward to that diamond collab later as well
July 27, 2011 @ 18:32:09


Imagine if this went down?


Sucks it got scrapped. I was looking forward to it when I first saw it on the TH mag.
July 28, 2011 @ 17:41:08
good looks to HATERS_LIFE for hooking this up for me smokeyface

July 28, 2011 @ 18:22:48
good looks to HATERS_LIFE for hooking this up for me smokeyface



No prob homie smokeyface i gotchu
July 28, 2011 @ 19:11:20
Johnson Low
http://shop.thehundreds.com/p-1591-johnson-low.aspx any one know how these fit, do they fit like authentics, i have wider feet so will i have to size up?
Please login first to reply.
x