SALE - Up to 70% Off - Shop Now
October 2, 2011 @ 11:49 PM
Kulig00

Post: 1165

Join Date: Oct 2009

Location: Sacramento

you can send offers, im obviously not going to sell for 30 or 50 lol. so many hurt people on this forums not reading that the prices are not firm. WOW L.O.L.
October 2, 2011 @ 11:55 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

i sold my runnin shit crew neck for $120.
No one on hypebeast is going to pay close to that for the t-shirt.
smh

|| instagram: lups1 ||

October 3, 2011 @ 12:10 AM
Kulig00

Post: 1165

Join Date: Oct 2009

Location: Sacramento

Thats why i took it to ebay
October 3, 2011 @ 07:42 AM
DiamondSchell

Post: 35

Join Date: Nov 2010

The fact that you even put the price at 150 is absurd.
October 3, 2011 @ 10:12 AM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

I sold a runnin shit tee brand new in bag for 34.99 on eBay last year lol

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 3, 2011 @ 01:56 PM
YK

Post: 2472

Join Date: May 2011

Location: Philly

www.zumiez.com/catalog/product/view/id/199325/category/1425/

Just wondering is this a zumiez exclusive shirt?

where the azn girls at

October 3, 2011 @ 02:00 PM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

www.zumiez.com/catalog/product/view/id/199325/category/1425/

Just wondering is this a zumiez exclusive shirt?


That was a gr in 2010 I believe.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

October 3, 2011 @ 02:36 PM
LUPS

Post: 3305

Join Date: Dec 2010

Location: TAXACHUSETTS

Zumiez swaaaag

|| instagram: lups1 ||

October 3, 2011 @ 02:49 PM
warts

Post: 295

Join Date: Sep 2011

Location: Los Angeles

Get Ready Guys
Appearing at schools everywhere!
October 3, 2011 @ 03:11 PM
hiphopbackpacker

Post: 423

Join Date: May 2011

Location: Berkeley, CA

yo fuck that white ass store Zumiez... those ♥♥♥♥♥s use some shit quality tees too like their dyke brother Pacsun.... i hate wearing diamond now cause of high schoolers shopping at Zumiez
October 3, 2011 @ 03:38 PM
likemypokeMANZ

Post: 78

Join Date: May 2011

yo fuck that white ass store Zumiez... those ♥♥♥♥♥s use some shit quality tees too like their dyke brother Pacsun.... i hate wearing diamond now cause of high schoolers shopping at Zumiez


It doesnt bother me too much because a lot of the tees that get bought there are bought by kids who just wanna rock diamond and dont care about the design that much, where as the hyped up tees and shit here are completely different from what the average kid wears by diamond. 90% of the Tees I see are either the OG diamond script or the diamondaire stuff. Just stick to the shit you like and ignore the kids who dont appreciate it.
October 3, 2011 @ 03:54 PM
YK

Post: 2472

Join Date: May 2011

Location: Philly

Idgaf where i get it from.... Me and one other person wear street wear at my school... Who give a fuck who wears it for real though.... I get it because i like it not because other people don't...

where the azn girls at

October 3, 2011 @ 04:01 PM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

glad im not in highschool anymore lol


still need those god damn red vvs's more than anything
October 3, 2011 @ 09:00 PM
YK

Post: 2472

Join Date: May 2011

Location: Philly

Just ordered my first hoody...
If i wear a medium will a large fit me or is it going to be huge?

where the azn girls at

October 3, 2011 @ 09:10 PM
Strict9

Post: 1581

Join Date: Jan 2010

Location: Florida

Hoodies fit tts

.

October 3, 2011 @ 09:23 PM
toprameen

Post: 19

Join Date: Jun 2011

T-shirts
Some nice t-shirts. looking forward for more designs
October 3, 2011 @ 09:52 PM
kr00kd

Post: 1902

Join Date: May 2011

Location: beach

are their snapbacks like vintage snapback fitting where the crown is low as fuck or is it like new era or M&N snapbacks???


diamond snapbacks fit on point

only snapback that fits as well in my opinion is huf. even then dsc still fits better.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

October 3, 2011 @ 09:59 PM
kr00kd

Post: 1902

Join Date: May 2011

Location: beach

also to the argument a few pages back about customer service and what nick responds to and all that. we know what diamond is about. and that is dope shit, and shitty customer service. it is what it is. i could bitch all day about the fact i dont have my fall 1 drop yet, ordered the day it came out. and yeah ive called, emailed, pm'd. but what good would it do? i know it will get sorted... eventually. point is, it's their company. they are making mad money, and they get to do what they want. so we gotta let them do what they want.

on another note - anyone have any more details on the Diamond Ghetto Kids collab that nicky tweeted about, dropping on the 15th? That varsity is a must cop just wanted some more info on it.

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

October 4, 2011 @ 01:21 AM
low_k3y

Post: 860

Join Date: Mar 2011

Location: Bay Area, CA

So ya'll sayin that the snapbacks now have a deeper fit? Theyre different from the spring ones?

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

October 4, 2011 @ 01:29 AM
troynewell47

Post: 168

Join Date: May 2011

Location: SO CAL

So ya'll sayin that the snapbacks now have a deeper fit? Theyre different from the spring ones?


yes yes yes yes ! <3
October 4, 2011 @ 01:51 AM
low_k3y

Post: 860

Join Date: Mar 2011

Location: Bay Area, CA

yes yes yes yes ! <3


More like new era or mitchell & ness snaps?

http://hypebeast.com/forums/apparel/213357

October 4, 2011 @ 02:52 PM
vampire xtc

Post: 824

Join Date: Mar 2008

also to the argument a few pages back about customer service and what nick responds to and all that. we know what diamond is about. and that is dope shit, and shitty customer service. it is what it is. i could bitch all day about the fact i dont have my fall 1 drop yet, ordered the day it came out. and yeah ive called, emailed, pm'd. but what good would it do? i know it will get sorted... eventually. point is, it's their company. they are making mad money, and they get to do what they want. so we gotta let them do what they want.

on another note - anyone have any more details on the Diamond Ghetto Kids collab that nicky tweeted about, dropping on the 15th? That varsity is a must cop just wanted some more info on it.


hands down the most dumb outlook on it


i dont normally do this but let me throw my 2 cents in

basically its "ok" for them to take your money and leave you hangin for X amount of time with no response to various contact attempts OR you receiving your merch?

the better business bureau would say otherwise


i love the brand but i cant make excuses for their customer service


i mean how is the brand estimated to make 15 mil this year but their customer service department doesnt exist


ive been burned twice by diamond first with the cassie release took 2 months to get my stuff

then recently with fall 1 after a month i had to file a paypal claim and although they would not get back to me that entire time ONCE I FILED A CLAIM they very quickly refunded me in under 24 hours of course because a claim against their account puts them in jeopardy with paypal



so from now on i will order and if i get ignored for 2 weeks or so a claim shall be filed again and again



i highly suggest everyone do the same


thats the ONLY way it seems they will get on their job

Karmaloop.com 20% off RepCode: BO10853 MLTD.COM 20% off RepCode: XTC

October 4, 2011 @ 03:16 PM
GrimeyAssLos

Post: 466

Join Date: May 2009

Location: 925

^if you dont want to buy from the site. just go to your local skateshop that carries diamond. easy as that.
October 4, 2011 @ 04:02 PM
Bubbs619

Post: 2842

Join Date: Jan 2010

In general, if you defend shitty customer service, you are too much of a stan to even argue about the topic in the first place. I fux with Diamond, maybe not as much as before, but they are still a dope brand. The customer service side, not so much. Although I have never been fucked by them

Also, you're lame as fuck if you bitch about it being in stores in the mall. Its a business and any good businessman (No dickriding though) will expand their brand as much as they can while still maintaining their core audience.

Lastly, the latter statement gets brought up every time I come into this thread, which is somewhat often. Why still cry about it?

PS: I STILL NEED THOSE WHITE AND MOCHA VVS' NICK. I'M THE SAME GUY ON TWITTER THAT ALWAYS ASKS YOU ABOUT THOSE SHITS.
October 4, 2011 @ 05:19 PM
troynewell47

Post: 168

Join Date: May 2011

Location: SO CAL

More like new era or mitchell & ness snaps?


which one do you like better fit wise just wondering because my head is HUGE 7 5/8 in fitted
October 4, 2011 @ 06:30 PM
cvtonbvnks

Post: 62

Join Date: Sep 2011

Location: AZ

which one do you like better fit wise just wondering because my head is HUGE 7 5/8 in fitted


i got a big head too, mitchell and ness snapbacks fit me like a yamaka

WTB DSC Fillmore Lions Crewneck, Misfits x Diamond Supply. check my ish on eBay: http://myworld.ebay.com/rmiles07/?_trksid=p4340.l2559

October 4, 2011 @ 07:09 PM
niickyrozay

Post: 542

Join Date: May 2011

Latest pickup, shoutout to mize2DX!



Twitter/Instagram: @niickyrozay

October 4, 2011 @ 07:20 PM
joeyunn

Post: 227

Join Date: May 2011

Location: LA

Latest pickup, shoutout to mize2DX!





damn nice mm shirt bro. the rest are all dope too

Check out my F/S thread. http://hypebeast.com/forums/apparel/tees-jackets- denim-various-brands-black-scale-diamond-nf- and-more/

October 4, 2011 @ 09:11 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

do you guys notice, & this goes out to people who have been wearing diamond for a while. like a tee can be available for so long for like the cheapest price and you dont like it or want it. but like right when it sells out & cant be found anywhere, you actually like just gotta have it?

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

October 4, 2011 @ 09:32 PM
SDiamonds

Post: 506

Join Date: Apr 2011

Location: San Diego

do you guys notice, & this goes out to people who have been wearing diamond for a while. like a tee can be available for so long for like the cheapest price and you dont like it or want it. but like right when it sells out & cant be found anywhere, you actually like just gotta have it?


Dude i feel you haha i bought an aces high tee and was ehh on it and now its one of my fav tees to be honest.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top