August 18, 2006 @ 01:51 PM

Inactive

here is 2 pics of the boutiques that i took from the new bape catalog sorry about the quality... boom boxes and palm trees look like the next ones to be coming out




August 18, 2006 @ 02:03 PM
Crook

Post: 1729

Join Date: Jul 2006

Boomboxes might sell but is anyone gonna cop palm tree sneakers??? Even the biggest poser has to think thats a lil ridiculous.
August 18, 2006 @ 04:59 PM

Inactive

August 18, 2006 @ 05:05 PM
Cre-Hated

Post: 1026

Join Date: May 2006

Location: NYC

boombox is a def cop.....are they gonna retro the og's???
August 18, 2006 @ 09:28 PM
Drebrooklyn

Post: 3757

Join Date: May 2006

Location: Brooklyn

i'ma cop the trees...nah
August 18, 2006 @ 09:40 PM
Crook

Post: 1729

Join Date: Jul 2006

boombox is a def cop.....are they gonna retro the og's???

I really doubt it. I think they were numbered and limited edition for a reason.
August 18, 2006 @ 11:07 PM
Cones&Bones757

Post: 61

Join Date: Feb 2006

ice creams with a crayola crayon remix.

clear look at the boomboxes. this picture came out awhile back.

August 19, 2006 @ 12:48 AM
IceCreamMan

Post: 365

Join Date: May 2006

Location: Toronto

^^^^^^^ *Sssssslurp*
August 19, 2006 @ 05:28 PM
jacko198

Post: 0

Join Date: Feb 2006

Location: UK

August 19, 2006 @ 07:36 PM
Wanderjahr

Post: 159

Join Date: Apr 2006

Location: Albany, New York

Boomboxes are a must cop.
August 19, 2006 @ 07:37 PM
markymark23

Post: 527

Join Date: Feb 2006

Location: jersey

oooohhh shit... wow finally some hot creams
August 20, 2006 @ 06:07 AM

Inactive

these boom boxes are so damn ugly ...
August 21, 2006 @ 12:57 PM
Cones&Bones757

Post: 61

Join Date: Feb 2006

i said it in bapetalk, and i'm gonna say it again, those boomboxes look like buses.
August 21, 2006 @ 01:12 PM
MystaX

Post: 1758

Join Date: Mar 2006

Location: NJ

hahaha word... i liked the other version of the boomboxes better
August 21, 2006 @ 06:38 PM
twist

Post: 267

Join Date: Feb 2006

Location: ATL

them joints is balla

Please login first to reply.
Back To Top