SALE - Up to 70% Off - Shop Now
March 23, 2010 @ 01:04 PM
NelsS

Post: 802

Join Date: Aug 2007

Location: BK

anybody from la or ny know if the puma hat is available at the store?



didnt drop yet
March 23, 2010 @ 01:21 PM
widgwok

Post: 365

Join Date: Jun 2008

Location: 207/Beantown

source...


this maybe?

http://urbantakeout.wordpress.com/2010/03/22/thom-browne-x-supreme-fake/

that's all I could come up with. who knows? could just be some bs...
March 23, 2010 @ 02:07 PM
HeatHunter881

Post: 452

Join Date: Apr 2006

any idea what the shirt will retail?
March 23, 2010 @ 02:09 PM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

Got my NF jacket in today.... shouldn't have tried the shit on. Now I wanna keep it. Fack!
March 23, 2010 @ 02:54 PM
drewblocka

moderator

Post: 9629

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lol the ronnie fieg boots were the same shit with ralph lauren about the "collabo"

and fuck. does anyone want to trade my grey medium jersey for your large

Forum Administrator • @DREWKKAKE

March 23, 2010 @ 02:59 PM
estoybien

Post: 1200

Join Date: Sep 2007

Location: Manhattan

when is the coach jacket dropping? has it dropped?
March 23, 2010 @ 03:04 PM
iRyceboi

Post: 258

Join Date: Feb 2006

navy xl box logo hoody DS for sale. pm with prices.
March 23, 2010 @ 03:09 PM
Kid_frm_Cali

Post: 317

Join Date: Jan 2010



here's a picture of the foam keychain thingy... which has a shiny plasticy/rubbery lining around it... kind of like a balloon is the best way i can describe it. That and the Scratch Perry poster were the first things I saw when I opened the box. I guess they give out gifts to people randomly? Did anyone else get random stuff in their orders? Wasn't charged or anything btw.


I got a sticker and a poster. I only ordered a tee.
March 23, 2010 @ 05:06 PM
Jamie Dimon

Post: 1281

Join Date: Jun 2009

did the dgaf drop? and does anyone know what's still in the NY store?

My garbage can eats better than 99% of the world.

March 23, 2010 @ 05:10 PM
NelsS

Post: 802

Join Date: Aug 2007

Location: BK

did the dgaf drop? and does anyone know what's still in the NY store?


yes
March 23, 2010 @ 05:24 PM
Jamie Dimon

Post: 1281

Join Date: Jun 2009

^are any still in store?

My garbage can eats better than 99% of the world.

March 23, 2010 @ 06:55 PM
moviesxkicks

Post: 454

Join Date: Aug 2009

wow you must have looked like a complete tool taking pictures in Supreme


Hahaha, who gives a shit "how he looked". You care so much about youre image, its painful. In reality, he probably will never see the supreme workers besides in store or if they were friends, and if they were friends they wouldn't care. Dudes are mad insecure about their image, shit is gay.
March 23, 2010 @ 07:34 PM
poop.

Post: 291

Join Date: Feb 2010

^ truthtruthtruth
March 23, 2010 @ 08:58 PM
zackl111

Post: 72

Join Date: Aug 2009

what's the scratch poster like? i may have to grab a tee if there is a poster too. the tees are pretty solid.
March 23, 2010 @ 10:05 PM
Eaton

Post: 3457

Join Date: Sep 2008

Location: NY

any body going to the store soon that would be able to pick me up a DGAF? if so let me know.

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

March 23, 2010 @ 10:06 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

is the dgaf dropping online?

Melo Gang All Day

March 23, 2010 @ 10:56 PM
DreDay

Post: 613

Join Date: Dec 2008

Any LA cats help with a DGAF new era it would be gratly appreciated.


this
March 23, 2010 @ 11:07 PM
sellme

Post: 2189

Join Date: Mar 2007

Location: toronto

Supposedly Thom Browne spoke at FIT a couple days ago where someone asked him how this collaboration came about and he replied that there was no collaboration and that Supreme just bought the shirts from him. Hmm.. anyone got additional info on this?
March 23, 2010 @ 11:21 PM
Wurldwide

Post: 677

Join Date: Aug 2008

Location: Vancouver, BC

fuuuuck the medium oxfords got some uniqlo trex arm action going on for me

everything else fits perfect too.

and lucky guys with their keychains and posters lol got a sticker like always
March 23, 2010 @ 11:32 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

Supposedly Thom Browne spoke at FIT a couple days ago where someone asked him how this collaboration came about and he replied that there was no collaboration and that Supreme just bought the shirts from him. Hmm.. anyone got additional info on this?


i call bs. there's no way that would fly without a lawsuit.

Melo Gang All Day

March 23, 2010 @ 11:53 PM
Neveragain

Post: 22

Join Date: Jan 2010

when is the coach jacket dropping? has it dropped?


I have been asking this for a minute, nobody seems to have any info on it.
March 24, 2010 @ 12:47 AM
PIEROdoesIT

Post: 61

Join Date: Mar 2010

Location: Hp

i call bs. there's no way that would fly without a lawsuit.


Yeah, you guys remember what happaned with Louis Vuitton in the early 2000s ?
March 24, 2010 @ 12:49 AM
PIEROdoesIT

Post: 61

Join Date: Mar 2010

Location: Hp

I have been asking this for a minute, nobody seems to have any info on it.


If nobody seems to have any info on it, there is no point on persisting to ask the same question.

Patience is a virtue cool
March 24, 2010 @ 12:50 AM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

Supposedly Thom Browne spoke at FIT a couple days ago where someone asked him how this collaboration came about and he replied that there was no collaboration and that Supreme just bought the shirts from him. Hmm.. anyone got additional info on this?


Total BS, this would have been everywhere and i only seen it on that dudes blog..

Also people who want DGAF hat, let me know i prolly stop in tomorrow..
March 24, 2010 @ 12:54 AM
Joey SB

Post: 4

Join Date: Feb 2010

i need one, just need help getting one and cant PM.
March 24, 2010 @ 02:23 AM
Neveragain

Post: 22

Join Date: Jan 2010

If nobody seems to have any info on it, there is no point on persisting to ask the same question.

Patience is a virtue cool


Haha, i know i know smile

I figured some of these kids probably go in the store daily and talk to the dudes on the regular and might have some info on it like they did with the NF collab.
March 24, 2010 @ 07:50 AM
thesupreme

Post: 105

Join Date: Jan 2007

Hype, just pure hype.. Supreme is smart, they no matter what they put out people are going to buy it, so why not get so stuff made in china for cheap and alot more money int he process...



The only things that have noticeably dropped in quality over the years are the chinos (non seated pant now, very average material qualityy) and the tees (material seems cheaper, thinner than OG tees & changes size all the time), everything else seems pretty decent still to me
March 24, 2010 @ 02:58 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

My baseball tee is tight and it's the XL

:/
March 24, 2010 @ 03:26 PM
moviesxkicks

Post: 454

Join Date: Aug 2009

Yeah, you guys remember what happaned with Louis Vuitton in the early 2000s ?


what?
March 24, 2010 @ 05:19 PM
TuningTokyo

Post: 295

Join Date: May 2008

Location: Minnesota

Does anyone have a fit for the fine gauge beanie? I really don't want a skully like beanie, but it looks like it has a little sag to it. I normally wear a 7 1/4 for fitted, so not a large dome over here.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top