[Diamond Supply Co.] - 2010 Official Discussion Thread

April 05, 2010 @ 22:40:17 PM
Post: 531
Join Date: Oct 2008
Location: East Coast
http://vimeo.com/10076473

got my diamond co fitted cause im skatin all the time

im startin' off the day with a blunt of purp, no pancakes just a cup of syrup

April 05, 2010 @ 23:51:38 PM
Post: 771
Join Date: Jan 2010
Location: Northridge/Canoga Park/Los Angeles
I've got mixed feelings about this whole Pac Sun debate. Some of you that actually made an effort to think and convey your thoughts have definitely made some good points at both ends. Since it has seemingly put my opinion in a tricky dichotomy, I'm gonna reserve my opinion until I see more unravel.

Anyway, just wanted to share a "decorative" photo that pertains to DMND. Thanks to Tones for hooking me up on giving my "music room" a face lift...


April 06, 2010 @ 00:26:12 AM
Post: 518
Join Date: Apr 2009
Location: So'Cali
the irony..


lol

can anybody answer my question on spring 2 though pls? Nick? Tones? At least give me a month or something lol.
April 06, 2010 @ 00:51:03 AM
Post: 303
Join Date: Aug 2009
Location: PASADENA
Shout out to igotsssoul for using the word dichotomysmokeyface
April 06, 2010 @ 01:08:58 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
lol

can anybody answer my question on spring 2 though pls? Nick? Tones? At least give me a month or something lol.


should be soon dont know exact date, but lets say 3weeks??

Spring 1 is going out fast thanks to all the supporters. Thank you to everyone who stopped by!
April 06, 2010 @ 01:09:58 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
I've got mixed feelings about this whole Pac Sun debate. Some of you that actually made an effort to think and convey your thoughts have definitely made some good points at both ends. Since it has seemingly put my opinion in a tricky dichotomy, I'm gonna reserve my opinion until I see more unravel.

Anyway, just wanted to share a "decorative" photo that pertains to DMND. Thanks to Tones for hooking me up on giving my "music room" a face lift...




SICK man!! thats whats up.
April 06, 2010 @ 01:16:45 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
I wore my cardigan to church and got nothing but compliments. haha it was a nice change from my usual tshirt and denim look. Anyways hope you guys all had a great easter. Remember if you have any questions about the store on fairfax feel free to ask.

another thing is we have people that come in the store all the time who missed out on their fav shirt in their size. remember we rarely restock so once you see your size available its best if you get it. YOu dont wanna be another sad customer walking out empty handed haha.

Also keep checking the Diamond supply co site blog www.diamondsupplyco.com and nick's twitter www.twitter.com/nickydiamonds for diamond updates.

If your on spring break and near LA come on by the shop and kick it dont be scared to say hi we can catch a cigarette or something yeAH!
April 06, 2010 @ 01:54:22 AM
Post: 705
Join Date: Jun 2009
Location: Shaolin
Anyone know where to find a Black/Black/Red Diamond Logo trucker online? I forgot all the sites that sell Diamond haha
April 06, 2010 @ 02:21:39 AM
Post: 1177
Join Date: Apr 2007
Location: The Far Left | CA
^
not sure if this is the one,

they got it @

liberty

&

mltd (diff colors)


prob missing a lot sites that have the hat in stock, but thats what i found in a quick search.

maybe the shop might have it too...
April 06, 2010 @ 02:26:18 AM
Post: 518
Join Date: Apr 2009
Location: So'Cali
should be soon dont know exact date, but lets say 3weeks??

Spring 1 is going out fast thanks to all the supporters. Thank you to everyone who stopped by!


Sweet. Thanks. smokeyface

@igotssssoul - nice set up yo'. Been meaning to put together a little "diamond shrine" myself just been too lazy/no time. All i've managed to 'put up' is two decks stacked on top of eachother, on top of my shoe boxes, just waiting. lol

*I'm toasted*
April 06, 2010 @ 11:16:10 AM
Post: 573
Join Date: May 2009
Location: ARIZONA
decks look sick igotssssoul smokeyface

if anyone is looking for any xxl diamond tees i have like 30 brand new in the bag and just need to clear some out to make more room.lots of older designs.pm me.
April 06, 2010 @ 15:20:46 PM
Post: 448
Join Date: Feb 2010
when can we get the Rio Por Vida tees?
April 06, 2010 @ 21:09:01 PM
Post: 573
Join Date: May 2009
Location: ARIZONA
when can we get the Rio Por Vida tees?


^^about 2-3 weeks^^
April 06, 2010 @ 21:46:34 PM
Post: 950
Join Date: Mar 2009
stopped by the shop and picked up the blck/teal and blck/red cardigans. the cardigans are pretty fitted so most ppl would probably wanna size up. i stuck with tts tho. thanks to the diamond famsmokeyface

www.rimpaulosangeles.com

April 06, 2010 @ 22:46:55 PM
Post: 265
Join Date: Nov 2008
Location: Quad Cities
Originally posted by Inactive User
you're such a tool man. Just let it go.


biggest dick rider on this thead wow >smh
April 06, 2010 @ 23:19:32 PM
Post: 1515
Join Date: Aug 2007
Location: The Bay Area, CA
diamonds customer service sucks ass.. foreals.
April 06, 2010 @ 23:20:25 PM
Post: 1515
Join Date: Aug 2007
Location: The Bay Area, CA
diamonds customer service is garbage..
April 07, 2010 @ 00:35:35 AM
Post: 663
Join Date: Sep 2008
Tones, have you guys restocked on some of the Japanese denim?
April 07, 2010 @ 01:18:45 AM
Post: 346
Join Date: Nov 2008
stopped by the shop and picked up the blck/teal and blck/red cardigans. the cardigans are pretty fitted so most ppl would probably wanna size up. i stuck with tts tho. thanks to the diamond famsmokeyface

They still got em in stock?
April 07, 2010 @ 01:49:19 AM
Post: 950
Join Date: Mar 2009
yeah they still got them in stock. really wanted to pick up some of the denim too but didnt wanna spend too much

www.rimpaulosangeles.com

April 07, 2010 @ 01:51:28 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
Tones, have you guys restocked on some of the Japanese denim?


nope we got limited size runs left. I will post what we have when i work, Off tomorrow so thursday.
April 07, 2010 @ 09:09:08 AM
Post: 580
Join Date: Nov 2006
Location: Orlando 407
anyone has the Selassie shirt for sale? Large.
April 07, 2010 @ 13:22:20 PM
Post: 346
Join Date: Nov 2008
yeah they still got them in stock. really wanted to pick up some of the denim too but didnt wanna spend too much


Can someone please pick me up a size M black/diamond blue cardigan. I have money in hand. Lmk!
Thanks!
April 07, 2010 @ 18:10:30 PM
Post: 62
Join Date: Oct 2009
Location: UK
I take it that that that the DS Unpolo cardigan's are now over, with the online shop run finished?

Any chance any stock left over will make it to Moose or Karmaloop?

I get the impression that the cardigan's were pretty highly anticipated in general around here. I was defintely wanting to get one. Pretty dissapointed they are not going to other retailers, especially as I am in the UK.
April 08, 2010 @ 02:07:11 AM
Post: 17
Join Date: Feb 2010
I got a Diamond X Matix Heaphone for sale. $70 Shipped Pm ME
April 08, 2010 @ 03:48:00 AM
Post: 1048
Join Date: Feb 2009
blushing
Originally posted by Inactive User
totally.smokeyface


^The Fiasco is really the main reason people stop fuckin with this tread. blushing
April 08, 2010 @ 10:47:15 AM
Post: 950
Join Date: Mar 2009
got a pair of khaki chinos size 32 for sale if anyones interested

www.rimpaulosangeles.com

April 08, 2010 @ 10:48:57 AM
Post: 1
Join Date: Apr 2010
Does anybody happen to still have the Diamond Gucci Inspired Belt with the Gold Buckle, or maybe could point me to a store that would still possibly have it. Thanks!
April 08, 2010 @ 20:26:00 PM
Post: 280
Join Date: Apr 2010
Location: LA
got a pair of khaki chinos size 32 for sale if anyones interested


only for sale or would u trade? I got some 34's that I've worn like 5 times, tryna size down
April 09, 2010 @ 03:40:49 AM
Post: 2
Join Date: Feb 2010
Cardigans are up on the regular online store.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x