[Diamond Supply Co.] - 2010 Official Discussion Thread

January 06, 2010 @ 12:57:41 PM
Post: 705
Join Date: Jun 2009
Location: Shaolin
New collab on the way...



Anyone catch the reference?



LOL
January 06, 2010 @ 13:22:48 PM
Post: 27
Join Date: Jan 2007
Location: Buffalo,NY
yesir got a few xl.

og members still keeping it heavy. what up!


Yo please tell me those sade crewnwcks are XL
January 06, 2010 @ 13:36:47 PM
Post: 518
Join Date: Apr 2009
Location: So'Cali
Anyone catch the reference?



LOL


Haha I seriously knew that, but for some reason i just couldn't put my finger on it. It's funny cause I was just watching Saving Silverman the other day.
January 06, 2010 @ 14:48:48 PM
Post: 438
Join Date: Oct 2009
Nick have you ever thought about using Audrey Hepburn on any of you shirts? It'd be dope to play kinda play on the Breakfast at Tiffanys idea...
January 06, 2010 @ 14:59:20 PM
Post: 1209
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA
The Diamond x Primitive collab up there is one for the ages.

IG: @PicturesInTheMail

January 06, 2010 @ 15:29:02 PM
Post: 531
Join Date: Oct 2008
Location: East Coast
need this is my life


im startin' off the day with a blunt of purp, no pancakes just a cup of syrup

January 06, 2010 @ 15:36:16 PM
Post: 343
Join Date: May 2008
anyone interested in a worlds greatest hoodie black size small brand new for 65 shipped pm me
January 06, 2010 @ 17:28:39 PM
Post: 1362
Join Date: Apr 2009
Location: Oakland
holy shit that's funny


haha fuck yeah
January 06, 2010 @ 21:46:39 PM
Post: 295
Join Date: Jan 2008
Location: So Cali
lost a lot of weight, so im dumping alot of exclusive diamond heat. msg me if you're interested in anything. 90% of everything is XXL. get your first dibbs before i post on ebay. no low ballers please.




Nice to see you back on the Forums
January 06, 2010 @ 22:37:24 PM
Post: 1515
Join Date: Aug 2007
Location: The Bay Area, CA
^ my man how you been.
January 06, 2010 @ 23:01:09 PM
Post: 1209
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA


Skeme x Diamond Supply Co. Fitted. Any info on these? Skeme is sick.

IG: @PicturesInTheMail

January 06, 2010 @ 23:36:36 PM
Post: 3302
Join Date: Mar 2006
Location: Fairfax Village/Fillmore/LES


Skeme x Diamond Supply Co. Fitted. Any info on these? Skeme is sick.


Skeme is a homie of mine so he asked to make some hats for him and his crew.... I helped him
design the logo and am havin them made. We may make a small amount for the store since he has a good fan base around here. The hat turned out dope tho.
January 06, 2010 @ 23:55:32 PM
Post: 28
Join Date: Apr 2009
What days and what time is the store in LA open?
January 07, 2010 @ 00:25:43 AM
Post: 295
Join Date: Jan 2008
Location: So Cali
^ my man how you been.


Just chilling...What you been up to beside losing weight?
January 07, 2010 @ 00:27:14 AM
Post: 1610
Join Date: Aug 2007
Location: OC, CA
Just chilling...What you been up to beside losing weight?


hahaha
January 07, 2010 @ 01:03:55 AM
Post: 950
Join Date: Mar 2009
What days and what time is the store in LA open?


mon - sat 11-7 and sun 12-6 i think. correct me if im wrong

www.rimpaulosangeles.com

January 07, 2010 @ 01:15:00 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
mon - sat 11-7 and sun 12-6 i think. correct me if im wrong


he knows whats up.

all of yall should come by and say what up to the fam!
January 07, 2010 @ 01:15:30 AM
Post: 39
Join Date: Sep 2009
Location: Upstate NY
Diamond por vidaaa.
January 07, 2010 @ 01:25:25 AM
Post: 1209
Join Date: Oct 2009
Location: Ventura, CA
Skeme is a homie of mine so he asked to make some hats for him and his crew.... I helped him
design the logo and am havin them made. We may make a small amount for the store since he has a good fan base around here. The hat turned out dope tho.

I hope I can get one, cuz they did come out clean.

IG: @PicturesInTheMail

January 07, 2010 @ 03:51:15 AM
Post: 368
Join Date: Oct 2008
Location: based world
Diamond store has been all sold out of the city cuff beanies in black...but luckily I found one on a UK site for a good price and only 4 bucks shipping.

Win.
January 07, 2010 @ 04:06:01 AM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
Originally posted by Inactive User
Diamond store has been all sold out of the city cuff beanies in black...but luckily I found one on a UK site for a good price and only 4 bucks shipping.

Win.


we got more in stock, but not too much so hurry and get em!
January 07, 2010 @ 04:42:19 AM
Post: 1610
Join Date: Aug 2007
Location: OC, CA
fawk missed out on that dude's yellow diamond x mighty healthy don't be a rat tee. anyone else got one for sale? medium/large?
January 07, 2010 @ 04:55:16 AM
Post: 1048
Join Date: Feb 2009
would anyone be interested in buying a small:

red/black un-polo crew - small
black/tiff un-polo hoodie - small

PM me and LMK if anyone is interested.
January 07, 2010 @ 10:29:47 AM
Post: 2592
Join Date: Oct 2008
Location: Tampa
fawk missed out on that dude's yellow diamond x mighty healthy don't be a rat tee. anyone else got one for sale? medium/large?


i have a medium....but not for saleblushing
January 07, 2010 @ 12:31:51 PM
Post: 303
Join Date: Aug 2009
Location: PASADENA
Skeme is a homie of mine so he asked to make some hats for him and his crew.... I helped him
design the logo and am havin them made. We may make a small amount for the store since he has a good fan base around here. The hat turned out dope tho.


Dope! When can I get Melloe Won hat...lol
January 07, 2010 @ 12:48:03 PM
Post: 1610
Join Date: Aug 2007
Location: OC, CA
i have a medium....but not for saleblushing


haha thanks for the salt
January 07, 2010 @ 13:19:32 PM
Post: 663
Join Date: Sep 2008
Spring flannels.

January 07, 2010 @ 13:33:35 PM
Post: 2941
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles, California
yeeee ^^ its killer. I think you guy will be very very very pleased by the cut & sew this coming spring. Its gonna be amazing!!!!
January 07, 2010 @ 13:53:03 PM
Post: 950
Join Date: Mar 2009
yeah the cut and sew seems to be getting better every season. definitely looking forward to spring

www.rimpaulosangeles.com

January 07, 2010 @ 16:11:12 PM
Post: 254
Join Date: Jul 2007
Tonytones: Is the Cut Mined Chino Slim in Khaki true to size? Do you have measurement on the leg opening for a size 32?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x