Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
September 18, 2010 @ 02:31 PM
News worthy

Post: 449

Join Date: Oct 2009

So they re-stocked everything on the site? Why thought it was limited?
September 18, 2010 @ 02:32 PM
Forsaken

Post: 448

Join Date: May 2010

Location: Chicago, IL

Just bought a BS x DMND x SWI tee in white. I got way to many black hopefully BS still has some crews.
September 18, 2010 @ 02:34 PM
nemis

Post: 104

Join Date: Dec 2008

I think it's a glitch since it keeps going back and forth
September 18, 2010 @ 02:36 PM
True-Lies

Post: 438

Join Date: Apr 2010

Location: Madrid,Spain!

BS still having charcoal crews?
September 18, 2010 @ 02:39 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

Just called about the red tee and they ain't havin it what so ever! Lmao o well.. I was lookin at the tee and I think it would be super dope in yellow!!

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

September 18, 2010 @ 02:41 PM
True-Lies

Post: 438

Join Date: Apr 2010

Location: Madrid,Spain!

i think the crew in white would be a SUPER DOPE!1!
September 18, 2010 @ 02:44 PM
smoothoperator

Post: 752

Join Date: Sep 2009

Location: San bernardino

i think the crew in white would be a SUPER DOPE!1!


or even a red crew would look sickcoolcoolcool
September 18, 2010 @ 02:45 PM
GrimeyAssLos

Post: 466

Join Date: May 2009

Location: 925

just copped the red tee and gray crew cool
September 18, 2010 @ 02:46 PM
Forsaken

Post: 448

Join Date: May 2010

Location: Chicago, IL

BS still having charcoal crews?


Nope they sold out.
September 18, 2010 @ 02:46 PM
True-Lies

Post: 438

Join Date: Apr 2010

Location: Madrid,Spain!

or even a red crew would look sickcoolcoolcool


yessir
nick are interesting in break my pocket?wtf LOL
September 18, 2010 @ 02:50 PM
smoothoperator

Post: 752

Join Date: Sep 2009

Location: San bernardino

just copped the red tee and gray crew cool

the best ones to
September 18, 2010 @ 02:53 PM
SteelCity412

Post: 130

Join Date: Oct 2009

Location: Pittsburgh, PA

the best ones to


Luucckkkyyyy.. (napoleon dynamite voice)
September 18, 2010 @ 02:55 PM
smoothoperator

Post: 752

Join Date: Sep 2009

Location: San bernardino

Luucckkkyyyy.. (napoleon dynamite voice)


haha i was thinking the same thing to when i posted the best ones to.
September 18, 2010 @ 02:56 PM
True-Lies

Post: 438

Join Date: Apr 2010

Location: Madrid,Spain!

oh shit finally i got the black crewneck i think,but the grey looks better
September 18, 2010 @ 02:59 PM
smoothoperator

Post: 752

Join Date: Sep 2009

Location: San bernardino

oh shit finally i got the black crewneck i think,but the grey looks better


that shit was heart pounding huh? Lol felt the same way
September 18, 2010 @ 03:00 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

Wtf, shit just disappeared.
September 18, 2010 @ 03:01 PM
zeroordie

Post: 313

Join Date: Jan 2009

Location: San Diego, CA

keep on refreshing haha ^^
September 18, 2010 @ 03:04 PM
nemis

Post: 104

Join Date: Dec 2008

LOL all of it's gone now
September 18, 2010 @ 03:04 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

Nah they took all the BS X DMND X SWI stuff down
September 18, 2010 @ 03:40 PM
DJ Lunch Box

Post: 535

Join Date: Dec 2007

Location: Los Scandalous

ugh had a massive hangover today but still rolled through and scooped up diamond blue tee, black tee and crew. Shout out to Tones for hooking it up as always and not makng me wait in that line. Me and him have been down for a minute on the campouts so we go back, glad he always shows the homies love cuz he knows I support Diamond and BS. Now it's back to my nap.



BTW those stretch denims look proper. Might have to robocop this week.
September 18, 2010 @ 03:43 PM
Hova

Post: 1128

Join Date: Jul 2010

Location: SWAG outta your leag...

is the diamond blue sold out?
September 18, 2010 @ 03:48 PM
zeroordie

Post: 313

Join Date: Jan 2009

Location: San Diego, CA

Yep ^^ nick tweeted everything is sold out!
Dam I need a trade xl to a L on the white diamond life :S
September 18, 2010 @ 04:16 PM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

Thank you to everyone who came out today to the store and who copped online also!!!!! WE appreciate it yall killed it. Thank you guys!
September 18, 2010 @ 04:41 PM
KevinsThatDude

Post: 1087

Join Date: Jun 2008

Location: 818

Got my tee at the store today, big ups to Diamond.
September 18, 2010 @ 04:42 PM
jakeisgorgeous

Post: 154

Join Date: Jan 2010

Location: Los Angeles

went through to the Diamond store today; 5th in line so Nick hooked me up (thanks man, i appreciate it.) Shout out to tony and the rest of the diamond fam!

Had to get the diamond blue tee, black tee, and charcoal crew cool

September 18, 2010 @ 04:54 PM
Tonytones

Post: 2926

Join Date: Jan 2008

Location: Los Angeles, Califor...

went through to the Diamond store today; 5th in line so Nick hooked me up (thanks man, i appreciate it.) Shout out to tony and the rest of the diamond fam!

Had to get the diamond blue tee, black tee, and charcoal crew cool




good seeing you again bro
September 18, 2010 @ 04:54 PM
Hova

Post: 1128

Join Date: Jul 2010

Location: SWAG outta your leag...

man im bummed i miss this drop

had to stuff to do in the morning
September 18, 2010 @ 05:01 PM
GasfaceRefill

Post: 1050

Join Date: Feb 2009

Man kinda thinkin that phone ordering from BS wasn't such a good idea they didn't take my email address or anything to send me tracking or give me a order number or anything. Hope I get my tees!

extremely rare medium diamond supply co heat for sale! http://hypebeast.com/forums/apparel/135772/

September 18, 2010 @ 05:02 PM
True-Lies

Post: 438

Join Date: Apr 2010

Location: Madrid,Spain!

finally i get my charcoal crew,Dooooooope!thanks again
September 18, 2010 @ 05:10 PM
ghostdog90

Post: 137

Join Date: Nov 2007

Location: Eugene/Portland OR

I copped a black crew from the Diamond Supply online store right at noon.

This is the first time I've ever bought from the online shop, so I have a question for those who have bought from them before. When they say they'll ship in 10-15 business days, do they really mean that? Seems like kind of a long time, and then add on the time it takes for UPS to actually deliver it and that's like 10 days short of a month for it to get here.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top