Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
February 19, 2010 @ 09:45 PM
snuff_daddy

Post: 1464

Join Date: Aug 2008

Location: TAMPA

its 10:44 pm est

still not up yet
February 20, 2010 @ 12:20 AM

Inactive

its the 20th and still no sign...
February 20, 2010 @ 01:59 AM
snuff_daddy

Post: 1464

Join Date: Aug 2008

Location: TAMPA

its up now

finally a restock on the narrow chinos, will kawp
February 20, 2010 @ 01:03 PM
birdyman18

Post: 948

Join Date: Oct 2006


Check out swagsyndicate.com for all your streetwear news needs.

February 20, 2010 @ 04:26 PM
CullerJ

Post: 51

Join Date: Jan 2010

Location: LA

Need to stop by LA brea to see what new shit they got.... Yeee
February 24, 2010 @ 01:44 PM
February 26, 2010 @ 05:59 PM

Inactive

Stussy x Haze is up now.

Just copped the Varsity Jacket. &)

and for the T-shirt. I really wanted it but 28 is too much for me.
March 20, 2010 @ 06:15 PM
Leilowed

Post: 116

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

anyone copping 30th anniversary tee's today- supreme, bounty hunter,
nbhd, slam jam and hideout?
March 20, 2010 @ 06:31 PM
moneybags

Post: 200

Join Date: Jul 2008

Location: oc

^the supreme and nbhd collabs sold out already
March 20, 2010 @ 07:52 PM
9inchesofsole

Post: 4705

Join Date: Mar 2006

Location: the 5th BLVCK dimens...

yeah wtf!! im pissed!
March 20, 2010 @ 08:17 PM
Leilowed

Post: 116

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

these tee's are a different cut compared to regular stussy tee's, more true to size imo
March 20, 2010 @ 10:59 PM
DarKeneD

Post: 339

Join Date: Aug 2007

Anyone selling a medium Stussy x Neighborhood in black?

MN14088 for 20% on Karmaloop.com!

March 20, 2010 @ 11:17 PM
yoon

Post: 1398

Join Date: Oct 2008

Location: earth

fuck. i was too late. woke up at 9:45 and shit was all sold out
anyone know what time the tees were up?
any restock by any chance?

www.ronindivision.com

March 21, 2010 @ 07:06 AM
Ange

Post: 106

Join Date: Oct 2009

Location: Seattle

so i did two pick ups today




if anyone wants a pick-up im going tmrw.

if you want to know whats available go to stussyseattle.blogspot.com

feels like a shammy
March 21, 2010 @ 11:39 AM
DJRetroJeff

Post: 62

Join Date: Mar 2010

Went to the DC store on Friday didn't pick up any of the 30th ann. tees. Didn't even know they were there. SMH. The khakis are getting copped tho.
March 21, 2010 @ 02:59 PM
Leilowed

Post: 116

Join Date: May 2007

Location: honolulu,808

^^they retailed for $36 here in honolulu
March 21, 2010 @ 06:53 PM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

Anyone been to the NY one? How's the stock looking for the 30th anniversary t's. Not gonna be able to swing by until sometime later this week.
March 21, 2010 @ 08:49 PM
9inchesofsole

Post: 4705

Join Date: Mar 2006

Location: the 5th BLVCK dimens...

Can someone pick me up a bounty hunter tee in a medium???
March 21, 2010 @ 09:59 PM
Ange

Post: 106

Join Date: Oct 2009

Location: Seattle

did pick ups again



baggys

March 22, 2010 @ 04:54 AM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

How's the fit on them?

I bought a World Tour Tee in XL and shit fits really big on me, a lot larger than Supreme XLs.
March 22, 2010 @ 03:44 PM
Ange

Post: 106

Join Date: Oct 2009

Location: Seattle

from what i've heard they're TTS

i have an extra NBHD x Stussy sz Med



PM if you want it
March 22, 2010 @ 05:39 PM
9inchesofsole

Post: 4705

Join Date: Mar 2006

Location: the 5th BLVCK dimens...

thanks ange for the bounty hunter x stussy pick up.
March 22, 2010 @ 06:53 PM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

from what i've heard they're TTS



Thanks for the info, now to find a NBHD one in XL sad
March 22, 2010 @ 11:14 PM
iRyceboi

Post: 258

Join Date: Feb 2006

do they still have them @ stussy LA?
March 22, 2010 @ 11:20 PM
snuff_daddy

Post: 1464

Join Date: Aug 2008

Location: TAMPA

did pick ups again





damn wolf hands

trim them shits

March 24, 2010 @ 11:17 PM
BH88

Post: 324

Join Date: Jan 2009

anyone looking to get rid of the supreme T (M) for non rape, holla !
March 25, 2010 @ 03:12 AM
UPS-N-COMIN'

Post: 387

Join Date: May 2006

Location: BROWNSVILLE-EAST FLA...

supreme stussy tee is trashh. design cudda been much better!!
March 25, 2010 @ 04:19 AM
djFEBREEZE

Post: 357

Join Date: Nov 2006

Location: VALLEJO, CA

someone please give me the bounty hunter shirt in L or XL

Strictly

March 25, 2010 @ 05:03 AM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.

^^^^ PM Ange..... she might be able to hook you up.
March 25, 2010 @ 08:09 PM
Lunch

Post: 100

Join Date: Feb 2010

Location: Arizona =)

Yeahhh. I was disappointed with that supreme designnn.

Please login first to reply.
Back To Top