[The Hundreds] - 2010 Official Discussion Thread

Jan 01, 2010 @ 03:06
smokeyface
Jan 01, 2010 @ 13:20
can anbody help me out by going to THLA to see if they still have the convertible gloves? paypal ready. thanks
Jan 01, 2010 @ 16:17
1st page lol.
happy new yearsmokeyface
Jan 01, 2010 @ 16:58
I wonder what's in store for 2010.
Jan 01, 2010 @ 17:01
I wonder what's in store for 2010.


ny *****.tongueface


th is still smokeyface
Jan 01, 2010 @ 17:06
Love the thread title! smokeyface

Happy New Years, guys.
Jan 01, 2010 @ 18:29
Hopefully this year is better than 09. I can't see 2 mediocre years in a row for Bobby and co.
Jan 01, 2010 @ 18:30
Cant wait to see what they drop all year
Jan 01, 2010 @ 19:10
can anbody help me out by going to THLA to see if they still have the convertible gloves? paypal ready. thanks


the gloves are long gone homie

http://everythingyoulovetohate.us/

Jan 01, 2010 @ 19:12
Happy New Year

Gonna be a sick year for The Hundreds, can't wait to see what they got in store for 2010.
Jan 01, 2010 @ 19:33
When will the online stuff go on sale?
Jan 01, 2010 @ 21:00
Looks like kids clothes are coming soon. That's dope. Now I need a kid.
Jan 01, 2010 @ 21:28
^^^^
Check out the comment under the picture:
"(p.s. One of those things is NOT baby clothes, so please don
Jan 01, 2010 @ 23:40
first page
Jan 02, 2010 @ 03:56
Will be interesting to see what they drop this year...
Jan 02, 2010 @ 04:24
^^^^
Check out the comment under the picture:
"(p.s. One of those things is NOT baby clothes, so please don
Jan 02, 2010 @ 04:30
Yeah Switch!!

Snapchat, Twitter and Instagram @mightyhealthyny | www.mightyhealthy.com

Jan 02, 2010 @ 04:52
Yea, the baby is NOT baby clothes. If you look at the hoody and its cut, it's a baby hoody. If I'm wrong, we'll see...not trying to be a smart-guy.


How much does it have to be spelled out for you?

And if you thought
Jan 02, 2010 @ 15:01


some new stuff.
Jan 02, 2010 @ 18:41
that 2nd shirt is sorta cool

Inactive User

Jan 02, 2010 @ 19:32
LOS ANGELES > SAN FRANCISCO > NEW YORK.

he's spelling it out for you.

And that baby hoodie is custom. figure it out. ;)
Jan 02, 2010 @ 21:00
Looks like kids clothes are coming soon. That's dope. Now I need a kid.


Reading Is Fundamental!!
Jan 03, 2010 @ 22:40
lets keep this thread alive i felt like last years thread was so dead compared to years past
Jan 04, 2010 @ 00:23
so is perferated the new ish first the shoes now the fitteds and i kno they have johnson slows dropping with same design i think shit is dope........
Jan 04, 2010 @ 00:47
Thought I'd post these again on this new thread.


Pink Floyd-inspired tee




Preview of upcoming TH shoes




Spring 2010


Jan 04, 2010 @ 00:51
im not into the perferated shit really.

i think this year TH is gonna kill it with their cut and sew shit. its always been on point but i think this year they are really gonna step it up.

I think streetwear in general is gonna get more into the cut and sew shit this year.
Jan 04, 2010 @ 01:25
Jan 04, 2010 @ 01:36
^ Damn 200$ though? haha
Jan 04, 2010 @ 03:27
yea i think the cut and sew shit is gonna step it up overall.....and maybe they introduce a new shoe model
Jan 04, 2010 @ 08:57
I pray to god that they are not creating baby clothes, but knowing Bobby's funny ways, he might be saying ONE of the things is not, meaning the actual baby, not the hoodie. Just saying. Could go either way.
This topic is locked, replies are no longer accepted.