[The Hundreds] - 2009 Discussion Thread

June 03, 2009 @ 22:45:18
yo where can i get johnson mid leather black shoes size 8?
June 03, 2009 @ 23:58:13
anyone looking for some limited hundreds fitteds? 7 1/4 pm me
June 04, 2009 @ 04:55:08
might be late on this, but wow....

the hundreds magazine, eh?
June 04, 2009 @ 10:13:34
Magazine? Probably a lookbook...
June 04, 2009 @ 10:18:14
Originally posted by Inactive User
Well usps doesn't track overseas and they don't do pickups so imagine standing in line at the post office with all the orders they get everyday and trying to ship them out and how many people would complain about how long shipping takes or all the lost orders. There is plenty of reasoning to go with ups.


actually you can track with usps for international orders and they do pickups
i have usps scheduled to pickup everyday at where i work
June 04, 2009 @ 10:25:56
I never knew they did pickups. Everywhere I ever worked ups has handled the shipping. Possibly cheaper with ups?
June 04, 2009 @ 10:31:16
it depends on the weight, usps is generally cheaper but ups is quicker
June 04, 2009 @ 10:57:50
it depends on the weight, usps is generally cheaper but ups is quicker


uhhh i would say usps is pretty much always quicker than ups ground.
June 04, 2009 @ 11:11:13
not with my experiences, usually i get stuff within 3 days with ups ground, sometimes up to a week with usps, but i guess it depends if it's first class mail or priority
June 04, 2009 @ 12:41:56
with me ups is faster that usps i have ordered something that take 1day to get to me but with usps will take 2 or 3
June 04, 2009 @ 13:56:04
Anyone got a THxKurupt tee for sale?(size Medium)
June 04, 2009 @ 15:17:14
Originally posted by Inactive User
Magazine? Probably a lookbook...
i dunno if you go to that "under cover" post bobby posted a few days ago, the picture in that post is is named "surprise_thehundredsmagazine" if you try to save it and when olivia munn talks about it in her blog she called it a magazine, but who knows...
June 04, 2009 @ 15:23:06
Whoa that's crazy. I hadn't even checked the blog lately. I thought you found that somewhere else since it didn't have th logo. Interesting. I wonder what it's all about?
June 04, 2009 @ 18:07:24
i remember awhile back, bobby talked about getting more into print publications..

i think it may be a straight tangible magazine. blushing
June 04, 2009 @ 19:35:21
http://www.oliviamunn.com/behind-the-scenes-2/

hmmmmm

and ya bobby has mentioned how magazines are a dieing breed
like Mass Appeal and everything

and on that picture, if you look at the blue shirt on the right, looks like a step by step how to draw adam bomb,
looks good and like the books i used to read as a kid
anyone know if it already came out, or is for fall?
June 04, 2009 @ 19:57:18
i was wondering about those 2 shirts i dont never remember seeing them come out ?
June 04, 2009 @ 21:03:45
i'm pretty sure they're coming out soon. i would think they'd want to coincide the release of the shirt with the magazine.
June 04, 2009 @ 23:15:04
and on that picture, if you look at the blue shirt on the right, looks like a step by step how to draw adam bomb,
looks good and like the books i used to read as a kid
anyone know if it already came out, or is for fall?


Damn, good eye! That's SUCH a dope concept...
June 05, 2009 @ 01:44:00
USPS>UPS anyday cuz UPS shit always comes so late like after 4PM and USPS usually delivers before 2PM for me & I'm diggin' the shirts on the left and rights. the how to draw adam bomb shirt is dope!

Anyone got a THxKurupt tee for sale?(size Medium)

Yeah I got a Brand New never worn Black size Medium of him standing against the Post
PM me wit a offer
June 05, 2009 @ 02:21:26
only reason usps drops thing off early all depends on what time your mail runs and usps has horrible tracking service
June 05, 2009 @ 03:19:28
they actually improved the tracking on usps.com recently
June 05, 2009 @ 04:24:57
Cosign on USPS, they ship hella faster than UPS.

MN14088 for 20% on Karmaloop.com!

June 05, 2009 @ 20:58:12
June 06, 2009 @ 05:27:55
Yesterday at the mall I wore my JCXTH tee & I saw someone wit the COSXTH tee and he gave me heads up nod LOL
June 06, 2009 @ 12:38:46
i got a xl purist tee for sale too bad its not my size. if anyone wants it pm me, and i got feedback on iss if your scared lol

trade other shirts too like huf and diamond and shit you know just dont lowball me aha
June 06, 2009 @ 12:53:23
pm sent!
June 06, 2009 @ 13:02:02
anybody wanna but the in and out t shirt deadstock
just 2 small for me its a size large
June 06, 2009 @ 17:45:25
anybody wanna but the in and out t shirt deadstock
just 2 small for me its a size large


Reminds me of the posters inside 'in and out burger'
June 06, 2009 @ 17:59:02
Yesterday at the mall I wore my JCXTH tee & I saw someone wit the COSXTH tee and he gave me heads up nod LOL


really? did you guys exchange numbers after?
June 06, 2009 @ 18:04:26
oh they did A LOT more than exchange numbers.. |0
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x