March 12, 2007 @ 01:57 PM
nmd

Post: 285

Join Date: Jan 2007

Location: united kingdom

it means a venue whats open all night owensea where abouts are you in london
March 12, 2007 @ 02:17 PM
owensA

Post: 2346

Join Date: Jul 2006

Location: Live from 215

it means a venue whats open all night owensea where abouts are you in london


Staying and studying in South kensington (live across the street from the natural history museum to be exact). Area's a bit too classy for my tastes, but I can't complain.
March 12, 2007 @ 02:54 PM
nmd

Post: 285

Join Date: Jan 2007

Location: united kingdom

cool so you looking to link up 2
March 12, 2007 @ 03:00 PM
owensA

Post: 2346

Join Date: Jul 2006

Location: Live from 215

ya ima prolly b down n ima prolly hit up that dead prez show as well. just gotta make sure the 31st is free for me, should b tho
March 12, 2007 @ 03:03 PM
nmd

Post: 285

Join Date: Jan 2007

Location: united kingdom

yeah cool
March 12, 2007 @ 04:52 PM
Mattfew

Post: 323

Join Date: Sep 2006

Staying and studying in South kensington (live across the street from the natural history museum to be exact). Area's a bit too classy for my tastes, but I can't complain.


South Kensington!! That is my neck of the woods.. I'm near Fulham Broadway/Barons Court... Familiar with?
March 12, 2007 @ 06:33 PM
owensA

Post: 2346

Join Date: Jul 2006

Location: Live from 215

hmmmm..... not too familiar with that area mattfew, seen the baron's court stop on the tube map but never checked out that neighborhood. If there's any good bars or places i should check out there though, holla at me, always looking for places that are decent in kensington and def appreciate a local dude informing me on london n shit, had no idea dead prez was playin till i read through this hb post, much appreciated!
March 15, 2007 @ 01:47 PM
magneticman

Post: 4052

Join Date: Jun 2006

Location: NW London

i wanna see dead prez too

but if we meeting @ 12, are we gonna hang around for another 10 hours?

i cant be bothered to go back home lol
March 16, 2007 @ 05:12 AM
Mattfew

Post: 323

Join Date: Sep 2006

Haha 10 hours, that's alot of window shopping!
March 16, 2007 @ 10:24 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

is there a link up coming soon? where and when?

we need to hit 1001!
March 16, 2007 @ 10:26 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

what about pro green @ scala on 31st.

are you talking dead prez as in 'hip hop' dead prez. i would much rather see pro
March 16, 2007 @ 02:25 PM
magneticman

Post: 4052

Join Date: Jun 2006

Location: NW London

when i was reading that site it looked like both are at the same venue?

and im piiiiissed, my uncle changed his wedding schedule and im not fre no more nooooooooooo

ah well maybe another time, take pics tho guys..
March 17, 2007 @ 09:02 AM
iceberg

Post: 57

Join Date: Jun 2006

to the guy asking before.... the hundreds public label now in store at BOND come along and get some.
March 17, 2007 @ 01:01 PM
nmd

Post: 285

Join Date: Jan 2007

Location: united kingdom

so what time we meeting at?
March 17, 2007 @ 01:46 PM
Mattfew

Post: 323

Join Date: Sep 2006

what about pro green @ scala on 31st.

are you talking dead prez as in 'hip hop' dead prez. i would much rather see pro


Yeah, they are at the same venue..

I got a myspace bulletin from the organisers of the event, saying they are offering unlimited questlist places.. So if you're on going to that event message me your names and I'll put you on.

Cool.
March 19, 2007 @ 06:10 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

So whats the plan actionman?

whats popping for the 31st?
March 24, 2007 @ 07:59 AM
bogardz

Post: 4

Join Date: Feb 2007

I will be in London Friday April 6th for a show featuring Big Daddy Kane ,It is gonna be at "Fabric"
March 26, 2007 @ 09:01 AM
eighty 8

Post: 277

Join Date: Jun 2006

Location: Untd Kngdm

Fabric is the shit! I went and saw Scratch Perverts there last year.
March 27, 2007 @ 05:14 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

whats popping saturday? yoy got the plans tronics?
March 29, 2007 @ 04:57 AM
jayaz

Post: 4

Join Date: Mar 2007

research
Hi, I wanted to organize a chat about streetwear for my final year dissertation research (I'm a student at london college of fashion).
As I wanted to do it on the 31st of March, I've been adviced to post my request here as it is the same day that you'll meet together.
Please, please, would you all accept to meet me for half an hour discussion about it? anywhere any hour (but if possible, before everybody is drunk smile )?
March 29, 2007 @ 06:04 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

Hi, I wanted to organize a chat about streetwear for my final year dissertation research (I'm a student at london college of fashion).
As I wanted to do it on the 31st of March, I've been adviced to post my request here as it is the same day that you'll meet together.
Please, please, would you all accept to meet me for half an hour discussion about it? anywhere any hour (but if possible, before everybody is drunk smile )?


whats happening mate. to be honest i dont think anyone is meeting still. if they are i aint been invited!!!! but im sure if you chat to one of the guys in bond, slammin kicks or even maybe rape hq then you can get a good few answers. dont be going there on a saturday tho, go when they aint busy!!

ARE WE STILL MEETING? IM ON IT IF SO.
March 29, 2007 @ 06:29 AM
james19

Post: 655

Join Date: Feb 2006

Location: London, UK

ill be out that day
March 29, 2007 @ 06:33 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

who else is coming?
March 29, 2007 @ 07:13 AM
OutofStep

Post: 123

Join Date: Jan 2007

Location: Bristol UK

Wish I could make it, but it looks like I'm spending the weekend surrounded by boxes due to a delivery fro the US. Hope it works out well and becomes a semi-regular thing, definitely make the next one.
March 29, 2007 @ 08:34 AM
jayaz

Post: 4

Join Date: Mar 2007

whats happening mate. to be honest i dont think anyone is meeting still. if they are i aint been invited!!!! but im sure if you chat to one of the guys in bond, slammin kicks or even maybe rape hq then you can get a good few answers. dont be going there on a saturday tho, go when they aint busy!!

ARE WE STILL MEETING? IM ON IT IF SO.



too bad, ok thanks for the advice... i'll go to Rape hq lol
March 29, 2007 @ 12:08 PM
james19

Post: 655

Join Date: Feb 2006

Location: London, UK

AUGHN BODE's CHEECH WIZARD
puma clyde's being released on sat at foot patrol if anyones interested

ill be at hideout too
March 29, 2007 @ 03:13 PM

Inactive

i'll also be at Hideout
March 30, 2007 @ 06:03 AM

Inactive

Yeah indeed.

So it should be those that aren't buying anything at Rape HQ should meet @ Nike Town Oxford Circus.

But it should be sometime in the afternoon.
March 30, 2007 @ 06:40 AM
Witts

Post: 369

Join Date: Jun 2006

Location: LDN UK

i think im reachin to check out the new supreme shit anyway so i should be in ldn saturday?

PROCLUBXL.COM

March 30, 2007 @ 07:20 AM
jaercann

Post: 219

Join Date: Nov 2006

Location: East London

1ish at niketown for all non rape hq'ers?

Please login first to reply.
Back To Top