February 24, 2014 @ 06:00 AM
HBer

Post: 638

Join Date: Jun 2013

Space Dandy ep 8 . what do you think of it Bananaoke?
love the sputnik reference but I still can't get behind the terrible art. 
its only going to get better from here cool soon you're going talk about how its your show.

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

February 24, 2014 @ 11:26 AM
Luchini

Post: 89

Join Date: Jul 2014

Location: Westside

Samurai Champloo wuz wild
February 24, 2014 @ 02:55 PM
Kayu.

Post: 149

Join Date: May 2013

Location: GZ

^^ not over yet and no foreseeable end in sight, but it should end when they bring up "that" (dont wanna spoil) since thats where the manga stopped and went on hiatus, however on the other hand the anime could break off from the manga (ie the first fma)


For the first time that I want an anime to break off from the manga tho. Been waiting for years now for a new chapter of HxH.. 

http://instagram.com/alexexray

February 24, 2014 @ 04:56 PM
theh00d

Post: 1364

Join Date: Apr 2009

Location: Oakland

I don't even know if the manga is ever going to come back anymore....

ourdaysofbeingwild.tumblr.com Check my sale listing: http://hypebeast.com/forums/apparel/212986

February 26, 2014 @ 08:09 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

Just finished fullmetal alchemist brotherhood, it was so good and i loved the ending
February 27, 2014 @ 04:23 AM
Kimo 先生

Post: 1950

Join Date: Nov 2010

Location: Hawai'i

I don't even know if the manga is ever going to come back anymore....
just bought and read the first volume from book off today, i liked it. am i gonna love it as it goes on?

http://tinyurl.com/3dln5qa

February 27, 2014 @ 04:53 AM
凸(>_< ✖ )

Post: 7

Join Date: Dec 2012

I don't even know if the manga is ever going to come back anymore....
just bought and read the first volume from book off today, i liked it. am i gonna love it as it goes on?
It only gets better and darker. You'll wish the series isn't on haitus
February 27, 2014 @ 06:14 AM
Kimo 先生

Post: 1950

Join Date: Nov 2010

Location: Hawai'i

wot. wow i dont wanna get left hangin if i start liking it.

damn hiatus for over a year? whats the reason for it?

http://tinyurl.com/3dln5qa

February 27, 2014 @ 06:54 AM
HBer

Post: 638

Join Date: Jun 2013

wot. wow i dont wanna get left hangin if i start liking it.

damn hiatus for over a year? whats the reason for it?
about to be 2 years, and he is known for his going on hiatus nickname of the manga is hiatus x hiatus. guess where my profile pic is from

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

March 5, 2014 @ 08:54 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

started gurren lagann a few days ago, the way the story flips around in the middle of the anime is awesomecool
March 9, 2014 @ 09:19 PM
Luis Manuel

Post: 104

Join Date: Jun 2013

just finished HOTD , pretty nice little anime (really perverted though) any recommendations on action anime like Naruto, attack on titan, SAO ?? i might start watching full metal alchemist brotherhood..
March 9, 2014 @ 09:53 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

would watch the original fma first though but kill la kill and code geass were very entertaining and kill la kill is still ongoing
March 10, 2014 @ 05:48 PM
Kayu.

Post: 149

Join Date: May 2013

Location: GZ

FMA:B is canon. The regular FMA is not the same as the manga. 

http://instagram.com/alexexray

March 10, 2014 @ 06:01 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

FMA:B is canon. The regular FMA is not the same as the manga. 
yea i know, but if you would ever want to watch the first fma in the future it is a bit spoiled by brotherhood  in my opinion
March 12, 2014 @ 04:11 AM
Classic K

Post: 404

Join Date: Jan 2013

Location: 306

re watching FMA brotherhood, still my favorite anime of all time. 

edit: just heard that the Attack on Titan english dub will be getting started soon, can't wait! 

https://soundcloud.com/classickiran306 | https://www.facebook.com/classickiran | twitter: @_kiranh

March 29, 2014 @ 04:02 AM
rabbitman

Post: 1521

Join Date: Mar 2012

Location: north america

started watching higurashi no naku koro ni. show is on some fucked up sociopath groundhog day shit, addicting as fuck.

be careful what you pretend to be

March 30, 2014 @ 12:34 PM
DaPark

Post: 2060

Join Date: Apr 2012

Location: UK

Kill la kill yooo 

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

March 30, 2014 @ 01:14 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

That ending was so fine
March 30, 2014 @ 02:28 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1757

Join Date: Feb 2012

Location: UK

Dropped Kill la Kill, been watching abit more Space Dandy which is cool
March 30, 2014 @ 06:57 PM
DaPark

Post: 2060

Join Date: Apr 2012

Location: UK

That ending was so fine
prolly my fave anime of 2014 tbh

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

March 30, 2014 @ 07:02 PM
Avion

Post: 217

Join Date: Oct 2013

And the year only just started cool
March 30, 2014 @ 07:14 PM
CaptainMurphy

Post: 579

Join Date: May 2013

Any anime that deals with drug dealing or something similar to breaking bad? I honestly don't know anything about it but whenever I try to get into it I can't because a lot of it is ridiculous kid shit like full metal alche
March 31, 2014 @ 03:07 AM
mikuhatsune

Post: 217

Join Date: Oct 2013

Location: Based World

Kill La Kill and Kuroko no Basket are over sad idk what to do with my life 
March 31, 2014 @ 05:24 PM
Solkaz

Post: 79

Join Date: Dec 2013

My friend just introduced me to Sword Art Online and damn, it is good. Definitely recommend.
March 31, 2014 @ 07:20 PM
jvdude

Post: 504

Join Date: Feb 2013

16 episodes in and attack on titan is coolcoolcool
April 3, 2014 @ 12:25 AM
mackness

Post: 2800

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

Kill La Kill and Kuroko no Basket are over idk what to do with my life 
I know brah I'm empty inside

Psycho Pass is really good and a second season is coming soon

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

April 3, 2014 @ 04:12 AM
street lights

Post: 634

Join Date: Aug 2014

Location: creepin'

damn mack now that its over, what you going to post on your tumblr? lol i just started watching kill la kill, lets just say, i did not regret that decision.

whoever down voting my shit is a fucking faggot that's jealous of everything about my life- Ronn_eL

April 4, 2014 @ 06:29 AM
mrsnake

Post: 38

Join Date: Dec 2013

Full Metal Alchemist and Ninja Scroll.

Visit us at http://www.twinserpents.com

April 4, 2014 @ 10:10 PM
mackness

Post: 2800

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus

damn mack now that its over, what you going to post on your tumblr? lol i just started watching kill la kill, lets just say, i did not regret that decision.
whatever else shows up on my dash brah

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

April 5, 2014 @ 03:30 AM
bulmasaur

Post: 1144

Join Date: Oct 2010

Location: Chicago


Please login first to reply.
Back To Top