August 10, 2010 @ 00:58:35
also remember don getting shut down by the nurse chick on christmas.

i still think he's going to get major pussy though.

the ONLY thing i didn't like about the episode was the lack of advertising and the lack of the business aspect of the show. i always love seeing don put together genius ideas.

and does anyone else not give a shit about peggy's love life? i'm sorry but i just can't get attatched to that aspect of the show.
August 10, 2010 @ 01:00:00
yeah i really dgaf about her.

\X/

August 10, 2010 @ 01:45:31
can someone give me some insight on this show? I've been meaning to watch it but AMC channel in my room is fucked
August 10, 2010 @ 01:56:50
yeah i really dgaf about her.



Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 10, 2010 @ 02:37:08
can someone give me some insight on this show? I've been meaning to watch it but AMC channel in my room is fucked


it's set in the 60s in an advertising agency, it's slow-paced character drama, watch it now on the internet/dvds.
August 10, 2010 @ 02:41:21
betty<3
August 10, 2010 @ 04:50:36
Fuck Betty...

Fuck January Jones... Literally




Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 11, 2010 @ 21:18:41
What's the story with Joan and her husband? I know he raped her and made her sing that song humiliating her, but why is she still acting like she loves him?
August 11, 2010 @ 21:24:33
She does love him ahaha, those are just some problems they had I guess.

Wutchatabout January Jones is sexy and cool as fuck opposed to Betty.
August 11, 2010 @ 21:31:19
^ It's too bad about that accident she got into.
August 11, 2010 @ 21:37:08
Wut?
August 11, 2010 @ 21:38:54
August 11, 2010 @ 21:52:43
Lol that was in June, and nothing happened whats bad about that?
August 11, 2010 @ 22:11:15
IDK? just saying shit, I guess. Lol
August 11, 2010 @ 22:22:58
i have a feeling that once Joan's hubbie leaves to Vietnam... he'll never come back... maybe in a coffin..

but idk if she'll get pregnant with his baby..

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 12, 2010 @ 14:06:07
What's the story with Joan and her husband? I know he raped her and made her sing that song humiliating her, but why is she still acting like she loves him?


it just goes to show the times back then. Joan is considered one of the stronger female characters on the show and that time period (prob second to Peggy), but she still folds to her man every time without question.

damn, i wish i had been around then.
August 16, 2010 @ 11:34:48
pete owned this episode.
August 16, 2010 @ 16:02:57
petes still a noob.

that womens "focus group" or w/e was so fucking lame.
August 16, 2010 @ 16:18:14
another secretary bites the dust. this was a decent episode for Don's developement

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

August 17, 2010 @ 10:07:36
i don't get why the secretary exploded when Don said that she could write her own recommendation letter....

lol this show does a good job of degrading women

\X/

August 17, 2010 @ 11:57:02
cos it was him dismissing her yet again. by not even being bothered to write about her in a professional way, it's like he's saying, "even though we fucked and you're a good secretary, that's all i see you as and idgaf". funny thing is, even after she threw that thing at him, he still didn't seem to know what he had done wrong.
August 17, 2010 @ 16:00:57
dat one track mind.

edit; 4500
August 17, 2010 @ 17:26:33
Don stays dgaf...

(Invalid img)

Lil Campbell... smh... He aint going to be a good father.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 22, 2010 @ 21:46:59
i
I hate betty more and more with each episode. God damn, what a cunt

\X/

August 23, 2010 @ 17:18:45
why oh why WON'T ANYONE GIVE SALLY SOME ATTENTION!?

some people on other boards are saying gene molested sally, but i'm 3000&#37; sure that's not the case.

oh yeah: anyone else notice satan and her husband henry are STILL LIVING IN DON'S HOUSE? IT'S MARCH!!!!111111111111
August 23, 2010 @ 17:27:17
Betty's new husband knows how to handle her so much better than Don, anybody else pickup on that.
August 23, 2010 @ 17:36:33
only because he doesn't seem to have a job or passion besides her. she's a child, a bad mother, and basically only pleasing to the eye. i bet don wanted her to leave him, by cheating on her so nonchalantly -- he clearly didn't love her like he used to.
August 24, 2010 @ 07:43:23
I want that old ass secretary killed off NOW! Don's that man, he should have a sexy secretary that reflects that.
August 24, 2010 @ 09:25:46
lol she's daniel's mum from karate kid.
August 24, 2010 @ 13:06:40
betty is such a bitch. can't even controll her temper and emotions like grown-ups should.

Sally is just curious, exploring and experimenting. She just needs a reassurement from her dad that she is really loved.

don is just so fucking genius to pull off that stunt. fooling them as if they're making commercials and dealing with japanese the way japanese do.

sterling cooper is becoming more and more useless. it was funny to see him gettin' pissed of campbell lol

*btw don's babysitter is the nurse who lives in the same floor as don right? she's cute
Please login first to reply.
x