Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
June 28, 2008 @ 02:20 PM
truegitarooman

Post: 92

Join Date: Nov 2006

Location: New Orleans, LA

^^^ when i saw Wanted.....it was still matinee and there were so many little fuckers running around jumping and dancing for wall-e....shit was pretty chaotic
June 28, 2008 @ 02:46 PM
MisfitProdigy

Post: 2307

Join Date: Oct 2006

Location: Atlanta for now, New...

I loved this shit, plot was pretty good. Action scenes was the best I've seen.
June 28, 2008 @ 04:51 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

funny when he knocked the living shit out of his best friend with the keyboard
June 28, 2008 @ 06:57 PM
go0seMUFC

Post: 1368

Join Date: Apr 2007

Location: anywhere my bitches...

funny when he knocked the living shit out of his best friend with the keyboard


...and how it spelled out the words 'fuck you'
June 28, 2008 @ 08:51 PM
randomgrandeur

Post: 1824

Join Date: Sep 2006

Location: mASS, emphasis on th...

I mean....

....it's a summer popcorn flick. I enjoyed it. The movie did what it was supposed to do: entertain. Mindless? Yes. Action-packed? Yes. Cheesey action scenese? Lol. Yes.

It's a good way to spend 2 hours on a summer day.
June 29, 2008 @ 04:14 AM
Liquid

Post: 2240

Join Date: Dec 2007

Location: Brooklyn, NY

Ish looks decent ima have to go see it.I swear i would marry Angelina Jolie sexy ass........

i wanna try to curve a bullet for real.

lol this movie is gonna have so many idiots trying to curve bullets in real and killing themselves or other ppl [btw idiot comment not directed at quote cuz im sure he was kidding lawl]

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

June 29, 2008 @ 08:49 AM
damnwitless1

Post: 3011

Join Date: Dec 2006

Location: Freeport LI

funny when he knocked the living shit out of his best friend with the keyboard


he killed him in the comic

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

June 29, 2008 @ 09:38 AM
go0seMUFC

Post: 1368

Join Date: Apr 2007

Location: anywhere my bitches...

he killed him in the comic


yup. the only reason i caught that though was 'cause i was pretty high.
June 29, 2008 @ 04:35 PM
9inchesofsole

Post: 4705

Join Date: Mar 2006

Location: the 5th BLVCK dimens...

fuckin loved this movie, i dont like Angelina Jolie, but she damn sexy in this movie.
June 29, 2008 @ 05:05 PM
H. Drew

Post: 719

Join Date: Jul 2007

Location: Denton, Tx

it is an above average acion movie......it is like a 9/10 on dick flick scale......dont go in expecting resivour dogs or the departed.....its very badass like die hard...... my mouth was open the whole time

http://theurbanerenaissance.com/ http://theurbanerenaissance.tumblr.com/

June 29, 2008 @ 09:55 PM
W33ZY

Post: 1148

Join Date: Feb 2008

ANGELINA JOLIE'S ASS!!! YEEE...dope ass movie overall and the concepts were dope too!
June 30, 2008 @ 01:18 AM
drewblocka

moderator

Post: 9629

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

the ass wasnt even amazing. shes pushing what.. 50?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 30, 2008 @ 01:39 AM
Zach!?

Post: 880

Join Date: May 2008

Location: New Zealand X Los An...

Damn that scene where he shot that dude through the eye and started popping *****s was crazy.
June 30, 2008 @ 02:46 AM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

he killed him in the comic


yeah in the comic,he was evil as shit


the was no more superheros left in the world just villians
July 1, 2008 @ 12:12 AM
AW

Post: 981

Join Date: May 2006

just watched it today.
wow...it was a 11.95 well spent.

i would even dare to say pretty much the best movie out this year so far.
i expected to be good, but not THAT good. and at the end it turned out to be "wow..that was a great movie"

some crazy ass scenes in the movie but loved it!! : D

4.8 / 5!
July 1, 2008 @ 01:42 AM
N1QUE

Post: 1137

Join Date: Dec 2007

just saw it tonight, I'd say Wall-E tops it.

Action was incredible though.
July 1, 2008 @ 01:54 AM
wtfcukery.

Post: 113

Join Date: Jan 2008

Location: new york.

Great movie.
I never saw that plot coming -- well, not until I saw it the second time.
All & all great action movie. & Angelina is a G.
July 1, 2008 @ 01:58 AM
wtfcukery.

Post: 113

Join Date: Jan 2008

Location: new york.

im jus hella mad they didnt use Hallie Berry...
in the comic the fox WAS HALLIE FUCKIN BERRY!


I agree, but I guess since Halle is knocked up it woulda made it hard for her.. to be Fox. But Jolie was great still.
July 1, 2008 @ 04:24 PM
ifoo

Post: 359

Join Date: May 2007

Location: San Diego

I went to the theater expecting to hate it and I really enjoyed itcool
July 1, 2008 @ 04:35 PM
ImperiusRex

Post: 692

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

ya kno what........i wasnt pissed off by this movie.
being that i love the comic, i was expectin the movie ta be a big let down., but i was wrong. of course it didnt follow the comic really at all, but im not at all mad. the action was great, the writing was great, and the ending wasnt a let down (even left room for a sequal)

but u kno what im really happy about? they DIDNT make a gimmick out off the whole bullet curving thing.

4.85/5
July 2, 2008 @ 12:52 PM
DunkPunk

Post: 4604

Join Date: Jun 2006

Location: L.A.

best part was when morgan free sed.


motha fucka.


ahahha he sounded soo awkward.

CURRENTLY IN LONDON.

July 2, 2008 @ 02:20 PM
chris dibiase

Post: 253

Join Date: Mar 2006

Location: vegas implant

movie was entertaining to me but lacked originality. seemed like a little matrix with a little star wars with some bourne all filmed by john woo on steroids.
July 3, 2008 @ 02:42 PM
SoleFresh87

Post: 1353

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

best part was when morgan free sed.


motha fucka.


ahahha he sounded soo awkward.


yeah like damn but it was tight tho ...i think this flim lacked a bit of story but action non the less , my favorite clip is when he just puts that fat bitch in her place and smacks the fire outta his friend with the keyboard like DAMNNN!!! ...

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

July 3, 2008 @ 03:00 PM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

"i'm taking control of my life, what the fuck have you done today"... mad G.

Funny after the movie my friend and i got baked in the movie parking lot and was talking like for a straight hour on if you could really curve a bullet.
July 3, 2008 @ 05:36 PM
drewblocka

moderator

Post: 9629

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

"now can someone just shoot this motha fucka?"

Forum Administrator • @DREWKKAKE

July 3, 2008 @ 10:05 PM
scfdefinit

Post: 936

Join Date: Jun 2006

Location: San Diego

Haha yeah when Morgan Freeman said that I was like what did he just say?

The movie was dope though. One of those movies where you don't care for the acting or story and just enjoy it for what it is.
July 4, 2008 @ 06:59 PM
pnsho

Post: 6871

Join Date: Jan 2007

Popcorn flick.


I can dig it.
July 8, 2008 @ 11:27 PM
Daws

Post: 1649

Join Date: Jul 2007

Location: VA

didnt really care for the movie too much but i'll pay eight dollars to see angelina jolie's ass
July 11, 2008 @ 12:30 AM
N1QUE

Post: 1137

Join Date: Dec 2007

gotta love the shot in the end when the bullet goes through Wesley's boss' donut.. made the whole theatre lulz
July 12, 2008 @ 02:09 AM
eddeeboi

Post: 50

Join Date: Jul 2008

Location: soCAL

sickk movie

Please login first to reply.
Back To Top