Breaking Bad

Jul 31, 2012 @ 03:08
so its only been one year since walt started. god damn thats crazy.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jul 31, 2012 @ 03:53

i'm the best mayne, i deed it

Jul 31, 2012 @ 03:53
I actually think it clicked for Hank in episode 2 when the chief was talking about how Gus was hiding right under his nose. The look on his face at that point indicated he was seriously thinking about it.

That finally scene in episode 3 I think is more about Walt trying to keep in control of Jesse. Nothing about Mike. Walt is finally seeing that Jesse isn't a dumbass anymore and that he doesn't need Walt for basically anything. Jesse come up with the idea for the magnet. Jesse came up with the idea to get the equipment into the house. Jesse can cook perfect meth without Walt.

Walt is the one with no control, but he thinks he has it all.

Also watch out for Todd from the pest control. They wouldn't make a point of us knowing his name if he wasn't gonna get shit real. I actually think he's an undercover cop. Dude is too clean cut to be a burglar compared with the other two workers too.

instagram.com/careyciuro

Jul 31, 2012 @ 04:20
Originally posted by Inactive User
also lol @ them watching scarface


I'm thinking this is foreshadowing.


That and to fuck with Skylar some more. I think this is the first ep where I've felt sympathy for Skyler cause Walt is just such a fucking manipulative, sociopathic dickhead now. I used to root for the dude but i just want him to get axe-murdered by Jesse now.

When Walt and Jesse were watching the 3 Stooges and talking about relationships and shit I thought they were actually having a sincere moment with each other but nooooo Walt had to turn it into some manipulative shit. SMH fuck that dude.

\X/

Jul 31, 2012 @ 04:34
Remember the way Walt was looking at Brock? Poor kid lol

.

Jul 31, 2012 @ 04:41
Remember the way Walt was looking at Brock? Poor kid lol


Walt probably told Jesse to cut them off because of that moment, he's afraid Jesse will find out he was the one who poisoned Brock.

.

Jul 31, 2012 @ 04:54
Originally posted by Inactive User
also lol @ them watching scarface


I'm thinking this is foreshadowing.


Walt did buy a M249 in the first episode smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

Jul 31, 2012 @ 04:57
Anyone else think this was one of the best scenes ever?

Jul 31, 2012 @ 05:03
I'm thinking this is foreshadowing.


That and to fuck with Skylar some more. I think this is the first ep where I've felt sympathy for Skyler cause Walt is just such a fucking manipulative, sociopathic dickhead now. I used to root for the dude but i just want him to get axe-murdered by Jesse now.

When Walt and Jesse were watching the 3 Stooges and talking about relationships and shit I thought they were actually having a sincere moment with each other but nooooo Walt had to turn it into some manipulative shit. SMH fuck that dude.


of course he would i would of done the same. If jesse ever found out he would of left Walter cause at this point he really doesnt need him or he would of killed Walter.

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Inactive User

Jul 31, 2012 @ 09:23

from Jesse's soundbox on season 4 ep. 2 smokeyface
Jul 31, 2012 @ 20:37
Originally posted by Inactive User
Anyone else think this was one of the best scenes ever?


Jul 31, 2012 @ 21:09
Originally posted by Inactive User

from Jesse's soundbox on season 4 ep. 2 smokeyface


this always sounded like q-tip to me
Jul 31, 2012 @ 21:12
Jul 31, 2012 @ 21:13
^ can't hotlink to 4chan

i'm the best mayne, i deed it

Jul 31, 2012 @ 21:46
This is filmed in my city smokeyface A few months back they filmed right behind my house smokeyface
Aug 01, 2012 @ 04:28


Bryan Cranston seems like a chill dude.
Aug 01, 2012 @ 04:48
Probably one of the most in depth shows on television right now.

Aug 01, 2012 @ 04:49
Probably one of the most in depth shows on television right now.

Aug 05, 2012 @ 19:45
Holy shit Walter changed so much in the next episode.
NSFW
Aug 06, 2012 @ 02:05
Oh fuck, the White's just picked up some new wheelssmokeyface
Aug 06, 2012 @ 03:05
that fucking watch tho

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Aug 06, 2012 @ 04:07
And the Award for Annoying Cunt Of The Decade Goes To...



Skyler White!

We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

Aug 06, 2012 @ 06:05
really wished skyler would have killed herself.
Aug 06, 2012 @ 06:12
During the pool scene I was glued to the tv like


We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils

Aug 06, 2012 @ 06:15
Her depression has been annoying me all season, but tonight's episode was especially annoying. I understand her feeling stuck, but get the fuck over it.

i'm the best mayne, i deed it

Aug 06, 2012 @ 06:36
lol @ get over it, female characters in these kind of shows can't win. when carmela soprano was shown as basically too weak to resist the allure of tony's lifestyle, she was criticised. skyler is the complete opposite in how complicit and yet opposed she is to what walt does, and she gets hate.

but yeah i hate skyler lol. this episode was fuckin great tho, best of the season by far. and she looked good af in that dress. i swear i thought walt was gonna beat the shit out of her at any moment, that's how boss he is now.
Aug 06, 2012 @ 06:40
There's so much foreshadowing and symbolism in this show. It's so fucking good.

I really think that Walt will go down like Tony Montana. I remember a couple episodes ago that he was watching Scarface with Walt Jr.

And that symbolism with the watch. He's a ticking time bomb.
Aug 06, 2012 @ 10:45
I dunno doe. This episode is the only episode where I want Skyler to win. I've hated her show after show after show but that bedroom scene where she's running from Walt as White destroys her world repeatedly got me on board with the bitch.

instagram.com/careyciuro

Aug 06, 2012 @ 11:24
http://www.youtube.com/watch?v=mJCqeHz-1SU&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=ZibB28Npod0&feature=plcp
"I picked up Heat on Bluray" smokeyface

.

Aug 06, 2012 @ 18:26
Originally posted by Inactive User
lol @ get over it, female characters in these kind of shows can't win. when carmela soprano was shown as basically too weak to resist the allure of tony's lifestyle, she was criticised. skyler is the complete opposite in how complicit and yet opposed she is to what walt does, and she gets hate.

but yeah i hate skyler lol. this episode was fuckin great tho, best of the season by far. and she looked good af in that dress. i swear i thought walt was gonna beat the shit out of her at any moment, that's how boss he is now.


I liked Carmela, she never once annoyed me in The Sopranos. I don't really compare them though, because Carmela knew she was a mob wife and knew what came with it, and Skyler was thrown into this world and is trying her best to handle it. I get all that, and I get being emotional about the things that have happened so far. I think what annoys me the most about her is on top of being depressed and moping around all season, she's also just a moron. Seeing Walt just crush her ideas at the end of the episode was really gratifying smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

Please login first to reply.
HYPECHAT 0