Inactive User

Jun 06, 2006 @ 17:29
Ok so The Sopranos is over for the season....the 2nd best show on TV IMO is Entourage. Who watches this sjow? What do you think will happen in this season? I can tell you this for sure Aris gonna develop a gambling problem. Season premire is this Sunday. Whos watchin?

Inactive User

Jun 07, 2006 @ 07:42
Miss Customs you have very good taste in television shows smokeyface

Inactive User

Jun 07, 2006 @ 18:59
I love entourage, its one of the shows I watch religiously(along with Sopranos, 24, The OC, and the Ultimate Fighter). I heard a rumour that Ari is gonna get fired and not be in many episodes in season 3, which i hope is false because he's the funniest person in the show. Anyone know if the filming for Aquaman will be over when the new season starts or does it take place right after last season?
Jun 07, 2006 @ 20:17
Love the show as well. I have no guesses as to what will happen this season but without Ari the show would lose a lot of viewers so I don't see hbo doing anything like leaving Ari out of episodes or having Vince fire him, however hbo disappointed me with the Sopranos this past season. Season 1 of Entourage was better than Season 2 IMO. The show is going to be entertaining regardless of what happens this season.

Inactive User

Jun 07, 2006 @ 21:16
I need HBO.

Inactive User

Jun 08, 2006 @ 07:30
There is no way Aris gonna be off the show/ Everyone I know watches the show because of him
Jun 08, 2006 @ 10:05
Ari's the man, "Let's hug it out, bitch!"

I took a risk and bought the first Season, it's fucking hilarious. Grabbed the second Season yesterday, good shit it came with a "hug it out" tee. Bastards I wish I had HBO so I can be up to date.

Inactive User

Jun 08, 2006 @ 10:08
Originally posted by Inactive User
Ari's the man, "Let's hug it out, bitch!"

I took a risk and bought the first Season, it's fucking hilarious. Grabbed the second Season yesterday, good shit it came with a "hug it out" tee. Bastards I wish I had HBO so I can be up to date.


aww damn

i must cop now

Inactive User

Jun 08, 2006 @ 10:09
Jun 11, 2006 @ 21:32
What y'all think of tonites episode? IMO I wish the episodes were 1 hour so more can happen but oh well, still a good episode, haven't seen a bad one yet.
Jun 12, 2006 @ 01:01
wtf dont they have the new episode On Demand yet =\
Jun 12, 2006 @ 02:13
Originally posted by Inactive User
wtf dont they have the new episode On Demand yet =\

prolly in the morning or tomorrow afternoon. Mine is all f'd up right now whenever I goto on demand my box shuts off

Inactive User

Jun 12, 2006 @ 04:28
love this show . . .

the uk is jus about showing 1st season LOL

every monday is me ! ! !

Inactive User

Jun 12, 2006 @ 06:15
Originally posted by Inactive User
it was a good episode!!!


Yep. Looking forward to next sunday. By the ay.....this show should be an hour long.
Jun 12, 2006 @ 07:37
sure was a good ep!!

and about the ari rumors, they aren't true

Inactive User

Jun 12, 2006 @ 19:16
^co-sign, and last nights episode wasn't even a half hour, it was only 25 mins!

lol @ turtles mom when he asked her what she was wearing to the premiere.
Jun 13, 2006 @ 02:45
Can't believe that is James Woods' girl in real life. Now she is a 10. They could do hour episodes considering they had 14 episodes in season 2. I'd prefer longer episodes over more episodes. What great TV shows these days are only 30 minutes besides The Office?
Jun 13, 2006 @ 04:42
Fuck Jimmy Woods

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 17:10
was never a big fan of marky mark but his show is off the f'n hook. dude must've lived a pretty crazy life.

I read in last Sundays LA Times that the first season had like 8 episodes, second season had like 16, and this season will have 20-something. More Entourage for all of us!

Fucking Ari rules the fucking world!!!

on a side note, after Sundays show I was flipping through the channels and they were playing old reruns of 24 on Fox and Johnny Drama was in the episode! I was like, Drama got a job! tiite...

Inactive User

Jun 13, 2006 @ 17:41
love all 5 of them but they need 2 bring samaire back in season 3 . . .

this season is only like 11 eps says on imdb . . .

Inactive User

Jun 19, 2006 @ 00:14
Tonights episode was pretty damn awesome.
Jun 19, 2006 @ 01:19
^ True, this is gonna be a great season. Started off way better than Season 2 did IMO.
Jun 19, 2006 @ 01:35
entourage is raw pretty rreal 2

Inactive User

Jun 19, 2006 @ 02:19
I feel like each episode is a teaser cos it's only half hour.
But this show's great.

Inactive User

Jun 20, 2006 @ 01:32
ayo sub.i watched the episode tonight..( i know re-run)..i thought the first episode was good..im happy about it..i cant wait..i need the 1st season on dvd..

Inactive User

Jun 20, 2006 @ 07:31
Originally posted by Inactive User
ayo sub.i watched the episode tonight..( i know re-run)..i thought the first episode was good..im happy about it..i cant wait..i need the 1st season on dvd..



2nd episodes even betterblushing

Inactive User

Jun 24, 2006 @ 21:45
Someone waatch tomorow and tell me what happens in detail. I wont be able to watch. But from the previews...looks kinda weak...somethin about Aris daughter hooking up with a child actor? *yawn*

Inactive User

Jun 25, 2006 @ 19:59
i get to see it afterall. YAY!
Jun 25, 2006 @ 20:18
^ I'm looking forward to it because the episode seems to be Ari's episode.
Jun 25, 2006 @ 21:50
Damn I was disappointed, totally not what I thought the episode would be. Was Lloyd even in it tonite? Oh well hopefully the next few will be good but I'll miss them unless my place in Maui gets HBO
Please login first to reply.
HYPECHAT 0