October 18, 2010 @ 23:18:29
WHO..is that sexy Latina cop...man...dat azz lol.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

October 19, 2010 @ 16:29:22
Yeah I can tell that Nanny's going to play a part in this season.


I've heard some theories that the nanny is gonna be Lila's mom. There's evidence yet but that shit would be NUUUUUUUUUUUTSS.
October 19, 2010 @ 22:11:29
Oh shit that would be crazy. She might be the one that tortured her or some shit. This last episode was tight
October 25, 2010 @ 23:07:16
Fucking fillers pissing me off, but next week shit is about to hit the fan for Dex.

Don't badmind me.

October 26, 2010 @ 03:11:29
Damn i have to catch up!
October 26, 2010 @ 09:54:09
that last episode was kinda intense. when he's goin nuts and he's about to kill that guy, i was thinking, "shit, this is how serial killers get caught -- this is the fall of dexter morgan".

dexter of season 1 would never have allowed a situation like lumen to pass.
October 26, 2010 @ 17:22:25
Tattoo parlor scene was hilarious. Masuka is so fucking out there haha.
October 26, 2010 @ 17:39:48
the tattoo scene was smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
dat ass
October 27, 2010 @ 23:58:11
although the episodes are getting progressively better (i liked how the new ep ended also), i don't have alot of faith for this season smh

hopefully i'm wrong. lol masuka is the man
October 31, 2010 @ 23:12:48
Alright...so I just finished watching seasons 1-4..

and holy shit, this is a good fucking show..

I will say that season 3 was fucking weak though..I'll probably wait a while before watching season 5 but that finale where Rita dies was pretty intense..

Season 1 was still my favorite, followed by 2, 3 we don't even speak of..but 4 was really good too.

How's season 5 so far?
October 31, 2010 @ 23:40:46
season 5 is preeeettty fucking wack imo
November 01, 2010 @ 01:25:04
i wouldn't go that far. it's different, not season 3 level of mediocrity. 6 episodes to go.
November 01, 2010 @ 01:40:09
i just finished seasons 1 and 2.....i must say this show is pretty nice....im about to start season 3 does the coming seasons get better and better like season 1 n 2??
November 01, 2010 @ 10:28:10
i just finished seasons 1 and 2.....i must say this show is pretty nice....im about to start season 3 does the coming seasons get better and better like season 1 n 2??


Season 3 isn't good at all, to be honest if you don't have the time to watch it all you could just read about it or something..

Season 4 gets a lot better.
November 01, 2010 @ 10:53:53
Officer Mazon in the club <3. The Seasons getting better though..wonder if Dexter/Lumen will get hunted like they're hunting them.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

November 01, 2010 @ 12:26:23
Dexter snapped that dude neck with ease, it's finally getting better.

Don't badmind me.

November 01, 2010 @ 23:53:57
Yeah they are slowly picking up the pace now. Hope the end will be pretty much better than the last season's finale.
November 02, 2010 @ 02:22:31
just watched the new episode. yeah the neck snap was B)

but i honestly thought for a while that lumen was some delusional, crazy biaaatch. i wanna see some "leon the professional" type stuff goin down soon.
November 08, 2010 @ 01:05:48
episode 7 was insaneeee
November 08, 2010 @ 01:29:44
666.
November 08, 2010 @ 07:59:06
i really really really hope lumen doesn't end up dead like every dexter equal that we get. ice truck killer, lila, jimmy smits, trinity -- all dead. for once we don't have a big bad villain, unless you count quinn, and i'd like for the storylines to end (or continue) without characters just being killed. i want the next season to be the last.

having said that, i do enjoy dexter and lumen as a team. she's good for him. only 5 episodes left!
November 08, 2010 @ 08:17:14
Sucks this series is ending this year. Really love this show.
November 08, 2010 @ 17:15:30
lol it's really not
November 09, 2010 @ 01:31:33
alright yeah this episode was pretty on point; deb got some major swag points up in da club
November 11, 2010 @ 21:19:25
I wish they would have killed Deb off instead of Rita. Rita is fine, while deb is manly looking and annoying.
November 12, 2010 @ 05:06:25
come now, then we'd still have the kids to worry about. it made sense for rita to die in the same way it made sense for dumbledore to die.
November 12, 2010 @ 10:00:19
yeah rita's death was necessary but i wish they coulda taken away deb somehow too; bitch pisses me off ALOT
November 12, 2010 @ 10:40:10
Best show on Tv Hands down
November 12, 2010 @ 10:42:20
trying to get to 25
November 12, 2010 @ 14:27:29
Man, this season's been a disapointment. I will still watch it regardless, but it's just a rehash of old plots, minus rita.
Please login first to reply.
x