Dec 13, 2010 @ 12:19
It wasn't the weakest season...it just ended off weak. Imo it would have just been crazy if it ended with Dexter having a normal life.
Dec 13, 2010 @ 21:33
season 4 is still the clear winner. i vote to resurrect doakes in cyborg form.
Dec 13, 2010 @ 23:24
Word, Doax was one of the best characters. " Fuck that I never laugh".
Dec 13, 2010 @ 23:25
doakes was the best character and this season was fuckin slow and boring

swlosangeles.com

Dec 14, 2010 @ 12:28
Shit im prolly really late with this one but did any of yall know Deb and Dex are actually husband and wife in real life?
Dec 14, 2010 @ 12:33
Dec 14, 2010 @ 16:05
wow, hopefully that doesn't fuck up the show...their chemistry as brother and sister is a huge component. as for this season, i didn't think it was so bad. i really don't understand why everyone was upset with the finale, in order to keep the show going there has to be more shitty stuff piled onto Dexter...can't wait for next season. it's been so long since i watched the first seasons that i'm about to download those and go through it all again smokeyface
Dec 14, 2010 @ 19:11
Season started off slow, picked up in the middle and was great, then the finale ending was gay.

I am disapoint.


that
Dec 14, 2010 @ 19:19
I like it, it's my favorite &)
Dec 14, 2010 @ 21:01
Interesting, Michael C. Hall had hodgkin's lymphoma did not know this
Dec 14, 2010 @ 21:55
the reports say they were broken up for a while. kinda seems like she was waiting for him to get better.
Dec 15, 2010 @ 02:51
every episode going pretty..
Dec 17, 2010 @ 05:53
friends, what you thing...dexter is atheist....?????

watch Full Movies -> http://www.funnyacid.com

Dec 17, 2010 @ 12:45
some of you may know that the showrunner on dexter from the very beginning left at the end of season 4 (perhaps explaining the game-changing ending). another guy took over this year. well, he just quit and another guy has taken his place. nise.
Jan 05, 2011 @ 22:53
Anyone know where I can watch some seasons and catch up? besides Netflix I watched those already lol
Jan 06, 2011 @ 00:09
cucirca . com
Jan 07, 2011 @ 05:33
I have been Watching this show for long. The show is amazing. Michael C. Hall has done a wonderful job.
Jan 09, 2011 @ 16:01
seasons 4 and 5 were definitely the best. totally gutted i've finished all the seasons haha! moving onto twin peaks now..
Jan 10, 2011 @ 03:45
ya season 4 and 5 were the best seasons of Dexter yet. I am really looking forward to season 6 now.
Jan 10, 2011 @ 23:05
attack of da noobz
Jan 13, 2011 @ 04:02
(Invalid img)
Jan 13, 2011 @ 12:06
^ hahaha. that picture is great.
Jan 13, 2011 @ 17:27
^^^^^
looks like chris collinsworth from NFL Today
Jan 31, 2011 @ 19:59
its quite funny but also quite dark lol
Feb 02, 2011 @ 00:15
Hahah i thought this was Dexter's laboratory...hmm back in the day..
Feb 06, 2011 @ 18:40
dexter is my favorite show. this past season disappointed me though. it picked up towards the end but i miss the days of ice truck killer.
Feb 15, 2011 @ 06:36
i agree towards the end Dexter episodes really picked up well but still i think this season was quite decent.
Feb 15, 2011 @ 13:18
Just started watching Six Feet Under. Weird as shit that he's fucking a guy who looks like Doakes.
Feb 15, 2011 @ 13:41
^ is it worth seeing? i'm kinda on the fence.
Feb 17, 2011 @ 11:40
I just finished season 4 of dexter. Wow. Cant say much more.
Please login first to reply.
HYPECHAT 0