HALLOWEEN SALE - UP TO 25% OFF - USE CODE: NOTRICKS14 (24 HOURS LEFT)
May 18, 2006 @ 04:13 PM

Inactive

Jamie Kennedy's hillarious. I saw that Bob Saget episode. hahaha. and he tried to get a record deal by doing a gay rapper voice. It's too much. what ya'll think. it's fairly new so im sure some of ya'll havent seen it. but i do recommend it.
May 18, 2006 @ 04:29 PM
missmaryjane

Post: 9

Join Date: May 2006

that show is hilarious!!!!
seen it last night.
May 25, 2006 @ 07:36 AM

Inactive

shit is retarded
May 25, 2006 @ 02:03 PM
Kicks Reign Supreme

Post: 1379

Join Date: Mar 2006

It makes me bleed internally. Yep, its that painful to watch
May 25, 2006 @ 02:13 PM
unlimitedchirp

Post: 100

Join Date: Apr 2006

how is that guy still famous
May 25, 2006 @ 02:14 PM

Inactive

i dislike the shows like blown up, yo mama, wilden out etc... how they just glamorize hip hop and make it seem super poppy.. the shows are funny dont get me wrong, but i mean Yo mama,.. folks be chillen in back allys, b ball courts, wharehouses.. its all set in a B boy format.. they are stealin the lifestyle and given it the same audience thats watching, sweet 16, and parental control.. it upsets me..
May 25, 2006 @ 02:39 PM
!!!!!!!

Post: 80

Join Date: Mar 2006

i dislike the shows like blown up, yo mama, wilden out etc... how they just glamorize hip hop and make it seem super poppy..



well... take a look at majority of the main stream hip hop artists right now... i can't even listen to the radio anymore... majority of it is crap.
May 25, 2006 @ 03:58 PM

Inactive

i saw DJ AM on it the other day for 2 sec
May 25, 2006 @ 04:04 PM

Inactive

yoo sonny, that shit aint hip hop.. thats all rap.

no lyrical content.. but yes you are right, it is all crap
May 25, 2006 @ 05:13 PM

Inactive

shits funny...its jamie kennedy..what do you expect..
May 25, 2006 @ 05:21 PM
-NegRepBandit

Post: 1363

Join Date: May 2006

Location: Los Angeles

honestly man, at first, i couldn't even believe that shit was for real. i thought it was punk'd or some shit.
May 26, 2006 @ 05:40 PM
PaperSteadyGro

Post: 109

Join Date: May 2006

Location: New York : 718

hahaah BOO at all these cornyMTV shows .. they b funny though im not gon front lol
May 26, 2006 @ 05:45 PM
Nemesis

Post: 215

Join Date: Mar 2006

Location: College Park

i dislike the shows like blown up, yo mama, wilden out etc... how they just glamorize hip hop and make it seem super poppy.. the shows are funny dont get me wrong, but i mean Yo mama,.. folks be chillen in back allys, b ball courts, wharehouses.. its all set in a B boy format.. they are stealin the lifestyle and given it the same audience thats watching, sweet 16, and parental control.. it upsets me..


You make life sukk!!!
May 27, 2006 @ 11:30 AM
jwill

Post: 214

Join Date: Feb 2006

circle circle dot dot
May 27, 2006 @ 11:24 PM
jaydee

Post: 69

Join Date: Mar 2006

Location: LABCABINCALIFORNIA

"goodnight michelle"


haha


btw. this show sucks...
June 1, 2006 @ 07:22 PM
BeanerwithBBC

Post: 325

Join Date: May 2006

It makes me bleed internally. Yep, its that painful to watch



internally bleedin is an awesome song by Immortal tech
June 1, 2006 @ 10:23 PM

Inactive

internally bleedin is an awesome song by Immortal tech

haha

Someone said something about bleeding internally at school and that was the first thing I thought. I have to go listen to it now.

Please login first to reply.
Back To Top