Trailer Before Transformers-Cloverfield by J.J Abrams

October 31, 2007 @ 12:13:39
^there is NO POSSIBLE WAY that it's going to be a remake of neverending story.

oh god i hope not at least.
October 31, 2007 @ 14:35:34
My guess would be Cthulhu.
October 31, 2007 @ 18:11:19
no ones gonna know... There gonna keep it a secret until it comes out.

annnnnd if someone does figure it out, there not gonna know if there right or not.
November 01, 2007 @ 17:44:26

Inactive User

My guess would be Cthulhu.


The monster is supposedly based on Cthulhu but I doubt the plot is.
November 04, 2007 @ 16:01:59
I heard the movie got pushed back to 2-08-08, i hope not though.
November 04, 2007 @ 16:16:06
and the guy was going to japan to train to be the red ranger, but suddenly the evil green ranger came with his Megazord to destroy him before he could save the world.


I would so totally go to see that movie...

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

November 15, 2007 @ 13:16:34
your right tag poppin. I saw the new trailer last night when i saw beowulf the date is 1-18-08 and the movie looks amazing!!!

Oh and the official name of the move IS Cloverfield.
November 15, 2007 @ 17:01:08
November 15, 2007 @ 17:25:52
good shit

therainset.com

November 15, 2007 @ 18:57:33
WTF?!? What Was That Bout?|0
November 16, 2007 @ 00:31:07
saw the trailor when i watched beowulf last night too.....all i gotta say is it doesnt look like its for people with motion sickness....
November 16, 2007 @ 00:49:19
http://www.youtube.com/watch?v=0qLjW1vQBLo

the new trailer. the movie looks intense!
November 16, 2007 @ 08:43:48
^That Trailer Is Much Better, Thanks
November 16, 2007 @ 12:53:08
lol i guess no one has been rick roll'd before.

anyways, can't wait for this movie.
November 16, 2007 @ 14:29:54
heard cloverfield isnt a codename, it IS it's final name
November 16, 2007 @ 18:08:53
god damn i am pumped.
November 16, 2007 @ 22:48:54
i have already decided for myself, this movie WONT suck. I like the idea of it being shot like blair witch. Even if we never see the monster, which i think you wont, it still looks like its going to have alot of action, plus I like movies that keep you wondering.
November 20, 2007 @ 10:26:57
November 20, 2007 @ 17:34:54
shit looks insane. i cant wait.
November 21, 2007 @ 04:52:52
Going to be awesome. I just hope the monster wins in the end.
November 21, 2007 @ 08:10:03
lol, funny comment..
November 21, 2007 @ 09:07:35
November 21, 2007 @ 10:45:24
Damnit...now im onto the hype.
November 23, 2007 @ 21:33:57
I'm guessing a turtle.
November 24, 2007 @ 16:52:26
Possible concept?

November 25, 2007 @ 03:55:01

Inactive User

Honestly who knows?
November 25, 2007 @ 16:33:56
^ohsnap. that was a concept drawing someone did for a competition to win some shit from paramount. so odds are. the monster isn't anything like that.
November 26, 2007 @ 09:12:55


looks like hind legs of a dog, and made of rock.

I would so totally go to see that movie...


as would i.

that concept drawing is sick, but i doubt thats what it looks like, paramount is prollying just trying to build the hype.
November 29, 2007 @ 18:42:49

Inactive User

Originally posted by Inactive User
also what where those ware wolve things behind the curtain in the new trailer


I don't think those were wolves but dudes in has mat suits.
December 01, 2007 @ 22:08:40
i lowered my TV volume

i raised my speakers up

i put the youtube video to full screen

and i get fucking rick roll'd
Please login first to reply.
x