Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 24, 2010 @ 04:46 AM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

what are you talking about? john goodman was possibly the best part of the movie.

black dynamite. never gets old


he's a good actor and whatever, but his character was annoying as shit.
December 24, 2010 @ 05:51 PM
sjem

Post: 2661

Join Date: Apr 2009

Location: England

Watched The Town earlier and it was a better than I expected, my only problem with it is that none of the characters, except Ben Affleck's in parts, were particularly likable(spconfused.
December 24, 2010 @ 06:37 PM
DeWale2

Post: 275

Join Date: Sep 2010

Location: London

Finally watched Natural Born Killers, can't understand all the hate it gets I loved it.

Watched Tron as well, just smh.
December 24, 2010 @ 08:30 PM
JoshW1ll1ams

Post: 26

Join Date: Dec 2010

The Wackness
December 25, 2010 @ 02:18 AM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

the ladykillers. my god what an awful film. could've been 40 minutes long, and would've been all the more tolerable for it.
December 25, 2010 @ 02:48 AM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

shutter island - best movie 2010 so far (black swan & 127 hours will release next year here razz)

prestige (rewatched) - most intelligent story i saw in my life and my favorite 21th century movie
December 26, 2010 @ 05:00 AM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

the man who wasn't there. billy bob is a fascinating actor to watch. reminds me of an older timothy olyphant.
December 26, 2010 @ 08:42 AM
Cboom

Post: 1287

Join Date: Aug 2006

Location: Tokyo, Japan

the big lebowski. john goodman annoyed the shit out of me, jeff bridges was gold, and sam elliott was sam elliott. an overall "eh".


I could never relate, let alone be friends with someone that thought The Big Lebowski was 'eh'.
December 26, 2010 @ 01:26 PM
Joweee

Post: 3667

Join Date: Jul 2008

the fighter
December 26, 2010 @ 01:38 PM
bigjames21

Post: 26

Join Date: Sep 2010

just watched Seven Pounds a few days ago, pretty good movie imo
December 26, 2010 @ 02:31 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

I could never relate, let alone be friends with someone that thought The Big Lebowski was 'eh'.


cmon, it's kinda put on a pedestal. it's not that BAD, as such, just not what i expected. maybe i expected too much after fargo.
December 26, 2010 @ 03:59 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

This is England

http://soundcloud.com/anonymousnigger

December 26, 2010 @ 04:09 PM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

the big lebowski

every part with john goodman was gold. still not as good as fargo tho.
wtf the cowboy guy at the end??? confused
December 26, 2010 @ 05:24 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

narrator had swag seepin out of his pores. how you gonna praise goodman and not bridges? smfh.

just watched intolerable cruelty. silly, fun film.
December 29, 2010 @ 12:19 AM
doller99

Post: 50

Join Date: Nov 2010

How do you know..
9/10
December 29, 2010 @ 05:34 AM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009


solid film but not best picture material imo. ending was kinda whack

Melo Gang All Day

December 29, 2010 @ 09:09 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

^ image not showing

the other guys. had to stop like an hour before the end cos it's kinda shit.
December 29, 2010 @ 10:02 PM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4362

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

+The Dissapreance of Alice was great British movie. I love crime/thriller genre especially with the twist at the ending.

+The Prestige
+Black Swan
+True Grit, it was all right.
+Tron 2, it was okay.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

January 1, 2011 @ 12:54 AM
daaangster

Post: 340

Join Date: Dec 2007



amazing film, recommend it
January 1, 2011 @ 06:38 AM
sjem

Post: 2661

Join Date: Apr 2009

Location: England

^Broken image.
January 2, 2011 @ 09:33 PM
Suraj

Post: 1516

Join Date: Nov 2008

Location: Orange County

What's the last movie that you've seen?
Black Swan (2010).
January 2, 2011 @ 09:37 PM
zeronitic

Post: 27

Join Date: Aug 2010

Just saw Black Swan too pretty good movie.
January 3, 2011 @ 06:22 AM
sjem

Post: 2661

Join Date: Apr 2009

Location: England

Exit Through The Gift Shop and Fargo.
January 5, 2011 @ 10:50 PM
publicenemy

Post: 74

Join Date: Jan 2011

Easy A was pretty good, would have been better if Amanda Bines was the slutty one!
January 5, 2011 @ 11:12 PM
lemonyfresch

Post: 316

Join Date: Aug 2008

Location: the swamp

little fockers
January 6, 2011 @ 12:00 AM
Cortex_910

Post: 56

Join Date: Jan 2011

Location: Riverside,Ca....Faye...

If...
January 6, 2011 @ 01:55 AM
.sm.

Post: 579

Join Date: Apr 2008

Location: california.

shutter island
its on netflix now ♥♥♥♥♥s
January 6, 2011 @ 02:04 AM
TKDESIGNROOM

Post: 414

Join Date: Jul 2010

Location: CA.

TRON, lots better than i thought.

streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

January 7, 2011 @ 05:43 AM
amulyaa

Post: 21

Join Date: Jan 2011

harry potter and the deathly hallows
January 7, 2011 @ 06:10 PM
.emaN

Post: 2809

Join Date: Jul 2008

Location: Oregon.

Watched 127 Hours last night. I feel like he didn't make me believe his arm was really stuck until he started to cut at it. Still a good movie, just thought that they could have executed it better.

Please login first to reply.
Back To Top