Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 23, 2010 @ 05:28 AM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009

new moon was crap.. ithought the first one was alright but this one was omg ZZZzzz

shes out of my league i actually enjoyed pretty funny
March 23, 2010 @ 05:45 PM
Virungă

Post: 2790

Join Date: Jan 2010

Location: Connecticut

any film by Michael Moore gets automatically discredited.

no pun intented.

Anyway, last movie I saw was Blow, it was decent.


You can't handle the truth?
March 23, 2010 @ 06:53 PM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

You can't handle the truth?


the American Dream turns into a nightmare and now Moore shows up. Lets keep in mind that Capitalism is what made America Rich, powerful, created the middle class. Other systems dont work, its been shown by history. Capitalism is an adaptive system that people will always try to work around and exploit, so there has to be some oversight.

Moore gets an

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

March 23, 2010 @ 07:31 PM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

Teen Wolf

Just to see him turn his swag on once he changes. cool
March 23, 2010 @ 07:35 PM
poop.

Post: 291

Join Date: Feb 2010

aVATAR
March 24, 2010 @ 09:22 PM
1ZM

Post: 31

Join Date: Mar 2009

Location: Based World

Crippled Avengers.
Shaw Brothers >
March 25, 2010 @ 12:49 AM
araw at bituin

Post: 2612

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

she's outta my league - pretty funny

repo men - ending = suprised

http://instagram.com/qyel

March 25, 2010 @ 05:13 PM
808elite

Post: 26

Join Date: Apr 2007

just watched she's out of my league.. pretty good
and Alice in Wonderland 3D - that was damn good
March 25, 2010 @ 08:07 PM
Canvas08

Post: 2526

Join Date: Oct 2006

last bunch of movies ive seen this past week and a half

city of god-amazing
the beach-amazing
the ugly truth-terrible
alot like love-terrible
curious case of benj. button-alright, entertaining but w.e.
the time travelers wife-sad but i liked it
fatal attraction-good
wall street-amazing
garden state-sucked
hes just not that into you-entertaining but meh
new moon-i liked it
love in the time of cholera-meh

im downloading this is england along with brooklyns finest. england looks promising. it sucks browsing through these pages knowing ive seen every movie mentioned. fuck.


wut
March 27, 2010 @ 02:35 AM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

Star Trek
Aliens

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

March 27, 2010 @ 02:38 AM
Virungă

Post: 2790

Join Date: Jan 2010

Location: Connecticut



It hit too close to home I almost cried.

Very good movie.
March 27, 2010 @ 03:20 AM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009


Melo Gang All Day

March 27, 2010 @ 12:30 PM
Swag Prophet

Post: 964

Join Date: Mar 2010

Location: Los Angeles

Green Zone

Supreme http://hypebeast.com/forums/apparel/supreme-bbc-jcrew-burberry-huf-sf-the-hundreds-xl-l/?topic_page=2#post-3250500

March 28, 2010 @ 12:36 PM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London




March 28, 2010 @ 04:12 PM
pokerface

Post: 7

Join Date: Mar 2010

Location: Serbia

Hmm let me remember what's the last movie I've seen smile

I'm just kidding.Last movie I've seen was The Net with Sandra Bullock smile
March 29, 2010 @ 02:18 AM
Nigga Man

Post: 1492

Join Date: Oct 2009

March 29, 2010 @ 03:52 AM
db_cooper

Post: 2309

Join Date: Feb 2006

Location: Los Angeles

watched city of god this morning. shit is awesome, i seen it a few times before but it gets better each time.

also watched the blind side, kid has a cool story.
March 29, 2010 @ 08:02 AM
pokerface

Post: 7

Join Date: Mar 2010

Location: Serbia

watched city of god this morning. shit is awesome, i seen it a few times before but it gets better each time.

also watched the blind side, kid has a cool story.


I watched The Blind Side month ago, and I enjoyed each part of the movie. Really one of the best movies I have ever seen. &)
March 29, 2010 @ 12:16 PM
99%Shit

Post: 3429

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

Watched Inglorious Basterds last night. It was nothing extraordinary, even by Tarantino standards.

I picked up Coco avant Chanel at the same time but have yet to watch it, excited though. Haven't seen a good Tautou movie since Hors du prix came out.

narsha.narsha.narsha

March 29, 2010 @ 12:22 PM
thephreak

Post: 1118

Join Date: Jan 2007

Location: Irvine/台中

^ yea, i need to pick Coco up too, let us know how if its good. Only other Tautou film i've seen is Amelie even though she's such a famous french actress

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

March 29, 2010 @ 01:24 PM
x-clus1v

Post: 31

Join Date: Nov 2006

Shank it was not very good
March 29, 2010 @ 02:13 PM
DaLeftHandPath

Post: 64

Join Date: Jun 2009

Location: Bay Area

Big Fan....goood stuff
March 29, 2010 @ 04:34 PM
99%Shit

Post: 3429

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

^ yea, i need to pick Coco up too, let us know how if its good. Only other Tautou film i've seen is Amelie even though she's such a famous french actress


She's had quite a number of good ones. A Very Long Engagement, He loves me... He loves me not, The Spanish Apartment/The Russian Dolls, Happenstance and Dirty Pretty Things to name a few.

narsha.narsha.narsha

March 29, 2010 @ 07:24 PM
SuperFlyGuy

Post: 343

Join Date: Jan 2009

just watched "Daybreakers" this stupid vampire movie that made absolutely no sence. little brother told me it was the coolest movie ever... never listening to him for movie choices ever again
March 29, 2010 @ 08:01 PM
shakintheD

Post: 2375

Join Date: Jul 2009

last bunch of movies ive seen this past week and a half

city of god-amazing
the beach-amazing
the ugly truth-terrible
alot like love-terrible
curious case of benj. button-alright, entertaining but w.e.
the time travelers wife-sad but i liked it
fatal attraction-good
wall street-amazing
garden state-sucked
hes just not that into you-entertaining but meh
new moon-i liked it
love in the time of cholera-meh

im downloading this is england along with brooklyns finest. england looks promising. it sucks browsing through these pages knowing ive seen every movie mentioned. fuck.


THIS IS ENGLAND was a dope movie
their going to make a sequel soon
tell me what you think of it
March 29, 2010 @ 11:06 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

Watched Inglorious Basterds last night. It was nothing extraordinary, even by Tarantino standards.

I picked up Coco avant Chanel at the same time but have yet to watch it, excited though. Haven't seen a good Tautou movie since Hors du prix came out.


March 30, 2010 @ 02:08 PM
99%Shit

Post: 3429

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario




Why? As much as I've liked some of his movies, he doesn't really bring anything new to the table. Nazisploitation was just on the list, and I think he failed pretty hard at it. The movie looked nice, but that's pretty much it.

narsha.narsha.narsha

March 30, 2010 @ 11:41 PM

Inactive

Alice in Wonderland in theaters.

Hellboy on tv.
March 31, 2010 @ 06:27 AM
soL selegnA

Post: 75

Join Date: Oct 2008

Location: L.A.

book of eli
March 31, 2010 @ 01:35 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

Why? As much as I've liked some of his movies, he doesn't really bring anything new to the table. Nazisploitation was just on the list, and I think he failed pretty hard at it. The movie looked nice, but that's pretty much it.


You didn't think it was just a really fun movie? That's what I took from it. It was just a good time.

Please login first to reply.
Back To Top